opaplop
door opaplop Aug 12, 2023 om 10:41
Geldzaken & recht

ING Weg ermee!!!!

Wij hebben een ING rekening al jaren. mijn vrouw heeft een pas, en ik heb er geen.
Nu ging ik ook een pas aanvragen, en dacht, zou fijn zijn,dat ik op onze gezamelijke reken, ook eens met mijn pas kan betalen. ben naar het sevice punt geweest, die zouden het regelen, maar dat is tot op heden niet gelukt.

Heb nu al DRIE passen, die niet geactiveerd kunnen worden, niet door mij, niet door het sevice punt, wij heeft het ook zo erg mee gemaakt.
Nu moet er dadelijk, pas nummer VIER aangevraagd worden, en hoop dat ik ook een pincode binnen drie dagen binnen krijg, wat ook niet eerder het geval is geweest.
Dus ING weg ermee,ze zijn ook niet klantvriedelijk, en heel moeilijk berijkbaar.

2054 9 Rapporteer
va
door vanlotjegetikt - Aug 12, 2023 om 10:43
809 Antwoorden / Vragen

Waarom konden de passen niet geactiveerd worden.Tenaamstelling oid?

atlas1302
door atlas1302 - Aug 12, 2023 om 11:38
341 Antwoorden / 13 Vragen

Goedemorgen, volgens mij moet u beide naar de Ing bank want u zegt gezamelijke rekening. Dus beide tekenen, en denk dat het daar aan schort.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Aug 12, 2023 om 12:39
2063 Antwoorden / Vragen

Zoals u het uitlegt lijkt het een technisch probleem, hebt u ze helemaal niet kunnen bereiken voor overleg? Want telkens een nieuwe pas bestellen lijkt mij dan niet de oplossing. Niets verbiedt u natuurlijk weg te gaan en over te stappen naar een andere bank.

Ag
door Agamemnon - Aug 12, 2023 om 17:54
82 Antwoorden / 7 Vragen

Je hebt 3 passen gekregen. En je hebt ook een pincode of zijn alle pincodes anders?
Activeren bij ING gaat normaliter door met de pas geld op te nemen bij een Geldautomaat of een betaling ergens te doen. daarbij moet je de pincode intypen. Dan is de pas ook klaar voor draadloos afrekenen.
Waarom kan er bij jou niet geactiveerd worden...?

mahadma
door mahadma - Aug 12, 2023 om 19:07
11544 Antwoorden / 51 Vragen

Als de rekeninghouder met pas 1 aangeeft dat persoon 2 gemachtigd is op zijn/haar rekening, kan er probleemloos een pas 2 worden aangemaakt (althans bij de asn). Bij de rabo heeft mijn partner (en/of rekening) ook gewoon haar eigen pas.

Iv
door Ivo W Aug 12, 2023 om 20:10
729 Antwoorden / Vragen

Dat kan bij ING uiteraard ook. Wij hebben al jaren ieder een eigen pas voor onze en/of rekening. Met ieder een eigen pincode en ook eigen inlogcodes voor internetbankieren/ING app.

Als ik met mijn inlogcodes inlog, dan zie ik de en/of rekening en mijn privé rekening. Mijn partner ziet met zijn inlogcodes alleen de en/of rekening, want hij heeft zijn privé rekening bij een andere bank

opaplop
door opaplop Aug 15, 2023 om 10:12
76 Antwoorden / 12 Vragen

Dan is het toch logisch dat hij zijn rekening bij de ING niet kan zien.

Re
door Reinier182 - Aug 12, 2023 om 21:35
162 Antwoorden / Vragen

Je krijgt steeds een pas die niet geactiveerd kunnen worden? Wat kan niet? Kan je daar meer over vertellen? ING stuurt geen drie passen waar niks mee kan dus ergens gaat er iets fout. Activeren via internet of app misschien? Wees eens wat duidelijker wat er precies niet lukt? Ben zelf ING klant.

sw
door swat1500 - Aug 13, 2023 om 02:28
3786 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is uw vraag nu precies?

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Aug 13, 2023 om 14:36
2063 Antwoorden / Vragen

Of de ING weg mag want hij is er klaar mee. Het lijkt logischer dat hij dan weggaat bij de ING. Is ook eenvoudiger.

opaplop
door opaplop - Aug 15, 2023 om 10:09
76 Antwoorden / 12 Vragen

Ik snap niet dat mijn vraag niet duidelijk is. Er staat toch dat ik drie passen heb, en er zijn twee keer GEEN Pincode gekomen, of veel te laat, er mogen maar drie dagen tussen zitten, tussen de Pas, en de Pincode, en daar zit het probleem. En ook zijn wij samen mijn vrouw en ik bij dat servicepunt in Rosmalen geweest, en die hebben nog contact gehad, met het ING kantoor, niets heeft het opgeleverd, is het nu duidelijk. Mijn vermoede is, de Post daar zit het hem in, die bezorgen maar de halve tijd, dus te laat voor de pas te activeren.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Aug 15, 2023 om 14:07
2063 Antwoorden / Vragen

Beste man, je klaagt, je stelt hierboven geen vraag. Ook in je oorspronkelijke post komt geen vraagteken voor.

atlas1302
door atlas1302 Aug 15, 2023 om 14:28
341 Antwoorden / 13 Vragen

Kan me wel voorstellen als die pincode niet binnen 3 dagen kenbaar is voor gast, dat je dan wel een probleem hebt. Ing zal zeggen, we bezorgen altijd binnen 3 dagen. De post zal zeggen, wij leveren altijd binnen 3 dagen. En de ontvanger zegt....?

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Aug 16, 2023 om 12:48
2063 Antwoorden / Vragen

Je ontkomt er niet aan met ING te overleggen. Ik weet niet wat een servicepunt is maar ik ben er via de telefoon altijd prima met ze uitgekomen. Mocht het in deze periode druk zijn bel dan 's ochtends zo vroeg mogelijk.

Ozymandias
door Ozymandias Aug 16, 2023 om 12:59
167 Antwoorden / Vragen

Met alle respect, nee, je was niet duidelijk. Nergens in de OP geef je aan dat je het activeren niet KAN doen omdat je de pincode niet krijgt. Je zegt alleen maar dat het niet LUKT (alleen bent je eigenlijk nooit zo ver in het proces gekomen dus dat klopt niet). En vervolgens geef je aan dat je hoopt de pincode van je laatste aanvraag te krijgen. Wij kunnen niet ruiken dat je dus blijkbaar geen pincodes hebt gekregen bij je vorige aanvragen.

Snap je nu waarom je vraag niet duidelijk was?

Dus de conclusie is, je ontvangt de pincode niet. Dat is toch een heel ander verhaal dan. Minder een technisch issue, meer een post issue. En absoluut niet per se de schuld van de ING.