va
door vamo May 25, 2006 om 15:49
Geldzaken & recht

Inkomstecontrole

Ik heb op 31-03-2006 een brief van het vrom ontvangen

met daar in dat ik €626,22 moet terug betalen over het subsidie jaar 1999

wat moet ik hier mee

ik heb al een fax gestuurd met de vraag om nadere uitleg en dan krijg ik een brief terug met het antwoord :

datum brief 17 maart 2006

U bent op de hoogte gestelt van de terugvordering huursubsidie met mijn beslissing d.d. 12-3-2004

dooropvolgende heb ik u verzocht de terugvordering te voldoen.

Ik heb die brief nooit gekregen (die hebben ze naar mijn oude adres gestuurd)

maar bij de belasting en bij het VROM was mijn nieuwe adres al bekend ik heb namelijk samen met mijn vriendin in 2001-2-3-4-5-6 huursubsidie en belasting teruggave aangevraagd (wie houd de boekhouding nu niet goed bij)

328 2 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 25, 2006 om 18:57
16968 Antwoorden / 202 Vragen

In deze is er maar een oplossing en dat is per aangetekend schrijven met bericht van antwoordbevestiging bezwaar maken bij VROM en met name VROM in gebreke stellen dat ten onrechte kennelijk eerdere brieven aan een foutief adres zijn gezonden terwijl u uw nieuwe adres op de reguliere manier (via gemeente) had doorgegeven en op basis van andere info ook al bleek dat het adres bekend was. Levert dat niet op, dan een brief aan de Nationale Ombudsman.

ma
door marjo48 - Jul 29, 2006 om 13:28
3 Antwoorden / 1 Vragen

hallo

dit is mij ook gebeurt vorig jaar of ik maar eventjes 844.00 euro kan terugbetalen over het jaar 1997 ?

maar helaas ik had het al terug betaalt in 1998

heb nu pas een brief ontvangen dat het een foutje was pppff.

dus toch even naar de ombudsman schrijven is het beste zo als de voorganger al schreef.

veel succes ermee groetjes uit maastricht M@rjo