ml
door mlief1987 Jul 17, 2013 om 21:08
Geldzaken & recht

Inschrijving PWN

Ik woon nu sinds december 2012 op mijn zelf. Ik heb mij dus in laten schrijven bij de PWN. Na dat dit al 2 keer is fout gegaan schriftelijk heb ik dit de derde keer telefonisch gedaan. Ondertussen kreeg ik telkens brieven binnen dat ik niet bekend was bij de PWN en mij dus moest gaan melden anders werd mijn water afgesloten. 16 april 2013 had ik nog steeds geen bericht van de PWN en betaalde ik dus ook nog steeds niet. Na een boze mail te hebben gestuurd kreeg ik als reactie dat het systeem niet meer werkte van de inschrijving en ik dus moest gaan wachten tot juli. Nu heb ik tot de dag van vandaag gewacht en hun weer een mail gestuurd of ze uberhaubt iets van plan zijn met mijn inschrijving. Hoe sta ik nu in mijn recht zo ga je toch niet met mensen om. Ze verwachten straks wel van mij dat ik alles in één keer kan gaan betalen.

530 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

diumenge
door diumenge - Jul 17, 2013 om 21:26
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Dan zet je de maandelijkse betalingen die je nu niet doet toch even opzij, kan je straks alles in een keer betalen. Dus dat is het probleem niet.

Kennelijk hebben ze hun zaken daar administratief niet op orde, dat is hun probleem. Zolang je tenminste nog water hebt.

antigoon
door antigoon - Jul 17, 2013 om 21:33
25 Antwoorden / 0 Vragen
0

[quote=mlief1987 schreef op woensdag 17 jul 2013, 21:08]Ze verwachten straks wel van mij dat ik alles in één keer kan gaan betalen.

Ja natuurlijk verwachten ze dat, je gebruikt nu toch ook gewoon water?

Maar je hebt de afgelopen tijd ook niets betaald, dus dat opzij zetten en zodra alles geregeld is kan je de eerste rekening gewoon voldoen..

tijger1
door tijger1 - Jul 18, 2013 om 12:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Zolang u maar water ontvangt, is er toch niets aan de hand?

Ik neem aan dat u op hun site kunt zien wat het een en ander kost en dat u, toe u de woning betrok de stand van de watermeter hebt opgenomen. Dan kunt u precies uitrekenen wat u hen verschuldigd bent. Zet dat bedrag even apart en als de administratieve chaos daar opgelost is, kunt u het bedrag in een keer voldoen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer