Miekje125
door Miekje125 Aug 16, 2018 om 14:54
Geldzaken & recht

Instagram

Voel me zo machteloos tegen de grote der aarden. Instagram en Facebook. Je Instagram account is gehackt zonder dat je iets vernomen hebt. Geen sms, email of wat dan ook. Alles weg. Kon me wel opnieuw aanmelden. Kwam er later achter dat iemand anders mijn oude account heeft. Zet het hier met naam @donadarnoa. Via helpdesk gevraagd dit account aan me terug te geven of te verwijderen. Iemand anders heeft mijn foto's, mijn volgers, volgend en gegevens. Bij volgers ook mensen die overleden zijn, waar ik dus nooit meer op het kan terugkijken omdat het een prive-account is. Zij kunnen niet meer mijn verzoek aanvaarden. Helpdesk doet niets... Dit is hun tekst in email.

Hallo,

Bedankt voor je e-mail. We kunnen het account dat je hebt gerapporteerd, niet verwijderen. We verwijderen nepaccounts die zijn bedoeld om anderen te misleiden, verwarren of bedriegen.

Wat heeft bovenstaand persoon @donadarnoa dan gedaan.?? Is dat niet misleidend, verwarrend en bedriegend???

De hackers komen er gewoon mee weg omdat de bedrijven o.a. Instagram en Facebook er niets aan doen.

Wie kan mij helpen Advies

1011 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 16, 2018 om 15:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U zult die foto’s toch ook wel elders opgeslagen hebben? En wat heeft iemand anders aan uw “volgers”?

marita5
door marita5 - Aug 16, 2018 om 16:06
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Miekje125 ,

Je Instagram account is gehackt zonder dat je iets vernomen hebt

U bent niet de enige , lees hier klik op de rode regel .

https://www.security.nl/posting/573696/Instagram+doet+onderzoek+naar+gehackte+accounts

xq
door xqcnbthz - Feb 17, 2019 om 21:15
9 Antwoorden / 4 Vragen

Deze persoon schijnt verstand van hacken te hebben
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/profiel/toon_profiel/gerbera

costnix
door costnix Feb 17, 2019 om 21:57
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Dat mag je even gaan uitleggen.

gerbera
door gerbera Feb 17, 2019 om 22:02
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Is dezelfde figuur als XISUY en XQCNBTHZ, ga ik niet eens op in.