hu
door huis3 May 22, 2016 om 13:41
Geldzaken & recht

Kan ik de koop ontbinden

Ik Heb een LG G 4  Die Is nu voor de 4e keer Stuk is in heele korte tijd Met Het Zelfde probleem Bij De 3e Keer kreeg ik een nieuwe LG G 4 Die Ging Na 2 weken ook all weer stuk Bootloop-problemen  Ookhttp://tweakers.net/nieuws/107549/lg-geeft-bootloop-probleem-met-g4-toe-en-gaat-toestellen-repareren.html. Ik Ga hem niet Meer laten  Repareren  .Ik wil ook Geen nieuwe LG G 4 Ik Wil me geld Treug  De winkel  Doet Moelijk  Ze komen met Smoesje  Van De Groote  Baas Moet Het Beslissen  Ik Had die Telefoon  
Los gekocht bij Kpn Zeist  Zonder Abonnement https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ontevreden-over-aankoop/rechten-bij-product-dat-niet-goed-ondeugdelijk-is

1378 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

zoekster1
door zoekster1 - May 22, 2016 om 13:50
1583 Antwoorden / 3 Vragen
10

Wanneer heeft u de LG gekocht?

hu
door huis3 May 22, 2016 om 14:01
11 Antwoorden / 20 Vragen

 
Ik had hem in februari gekocht  bij de eerste 4 weken begon Dat Gedonder  Dat hij Steeds stuk ging

hu
door huis3 - May 22, 2016 om 13:56
11 Antwoorden / 20 Vragen
0

Ik had hem in februari gekocht  bij de eerste 4 weken begon Dat Gedonder  Dat hij Steeds stuk ging

Cookies
door Cookies - May 22, 2016 om 14:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Ondanks dat je in je recht staat om je geld terug te eisen (4x ellende met dat ding in zo korte tijd), zul je alles uit de kast moeten trekken om je recht ook te krijgen.

hu
door huis3 May 22, 2016 om 14:14
11 Antwoorden / 20 Vragen

Kan ik hier ook de belbus voor inschalken? ?

Cookies
door Cookies May 22, 2016 om 14:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Kan je altijd proberen natuurlijk. Of het opgepakt wordt (en wanneer, want de zomerstop komt er bijna aan), is wel de vraag. Mail naar belbus@vara.nl

zoekster1
door zoekster1 - May 22, 2016 om 14:44
1583 Antwoorden / 3 Vragen
0

U heeft dus al 2,5 maand een niet goed werkend product en er is al hersteld en vervangen zonder de gewenste uitkomst. Dan mag u overgaan tot ontbinden van de overeenkomst. Als ik u was zou ik het artikel van consuwijzer uitprinten en daarmee naar de winkel.

Een andere weg is klachten op het internet plaatsen over KPN Zeist.
Behalve hier kunt u ook nog aan Radar, klacht.nl en de klachtenkompas.nl denken. Zet er wel altijd bij dat het om KPN Zeist gaat.

Doe dit nadat er met de Grote Baas is gesproken. MIsschien komen jullie er samen nog uit.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Wi
Willem70 - May 6, 2024 om 17:54
Winkels & webshops

Zomerbloesen met borstzakje moeilijk te krijgen

Ik heb altijd wat in mijn borstzakje ,diabetes meter ,maar bloezen met zo'n zakje zijn bijna niet meer te krijgen in NL Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer

mooimeisje_25395
mooimeisje_25395 - May 6, 2024 om 15:03
Winkels & webshops

2 stoelen niet goed winkel doet niets wat kan ik nog doen

6 stoelen gekocht bij 2 is de vulling gezakt zouden omgeruild worden maar wordt niet gedaan 
na veel gepraat konden we 6 nieuwe uitzoeken alles op papier gezet 
nu blijkt dat dat ook niet gedaan wordt 
wat kunnen we doen reageren doen ze niet aangetekende brief gedaan 
maar geen antwoord Lees meer