kl
door kletskous_1 Jun 27, 2005 om 19:11
Geldzaken & recht

Klantvriendelijk?! Amme hoela!!

Heb net voor de 2e keer in 1 week de belaslingdienst/telefoon gebelt.


Wat een eikels zijn dat zeg!! Ze kunnen nooit iets zien en dan zetten ze een terugbel opdracht in het systeem voor het kantoor waar je in de buurt woont. In mijn geval Amersfoort. Maar terug bellen........ ze moeten nu nog bellen. En dan ook nog kortaf worden als je bang bent dat ze (ook in mijn geval) het bezwaarschrift wel ontvangen hebben!!!! Moet ik maar een brief sturen. Ja, hallo ik wil juist van jullie weten of jullie mijn eerdere brief ontvangen hebben???!!!!! Ik heb nu een faxnummer dus morgen ochtend op mijn werk maar even een (pittige) fax maken. Maare........ wat nu als je geen fax tot je beschikking hebt. Bah,  ik maak me daar erg boos over. Als ik mijn "nota" niet snel genoeg betaal en ze sturen een "herinnering" dan schrijf of zeg ik toch ook niet, ja sorry maar ik kan het nu even niet zien stuur me maar even een brief........!!!!!!!!!!!!


Zo, doe ergenis ben ik weer even kwijt!!!

404 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

vladja
door vladja - Jun 27, 2005 om 19:23
8293 Antwoorden / 27 Vragen
0

Als u een discussie wil over de klantvriendelijkheid van de
belastingdienst, moet u een forum opstarten. Misschien is daar al een
forum over. Deze rubriek is Vraag en Antwoord. En geen rubriek waar je
alleen even je gal kunt spuien.



Vladja

johandv
door johandv - Jun 28, 2005 om 15:25
94 Antwoorden / 4 Vragen
0

ik wil hier nog aan toevoegen dat de belastingtelefoon in 1e instantie is voor algemene vragen, niet voor die welke betrekking hebben op uw aangifte. U zult zeker teruggebeld worden door uw rayonkantoor (hoemlang geleden werd dat beloofd), maar bedenk dat u niet de enige bent!

ni
door nijmegen - Jul 25, 2005 om 20:31
9 Antwoorden / 5 Vragen
0

Deze "eikels" zijn mensen die algemene vragen kunnen beantwoorden. U
moet er van uit gaan dat deze mensen echt hun best doen om de vragen
die zij gesteld krijgen zo goed mogelijk willen oplossen. En u wordt
echt wel teruggebeld. Maar met ergeren en kwaad worden schiet u niets
mee op(mijn ervaring tenminste). En tenslotte als u aan de telefoon net
zo bent geweest als in uw verhaaltje houd de klantvriendelijkheid
natuurlijk een beetje op.



En als u geen fax tot uw beschikking heeft kunt u altijd tijdens kantooruren even langs gaan.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer