kl
door kletskous_1 Jun 27, 2005 om 19:11
Geldzaken & recht

Klantvriendelijk?! Amme hoela!!

Heb net voor de 2e keer in 1 week de belaslingdienst/telefoon gebelt.


Wat een eikels zijn dat zeg!! Ze kunnen nooit iets zien en dan zetten ze een terugbel opdracht in het systeem voor het kantoor waar je in de buurt woont. In mijn geval Amersfoort. Maar terug bellen........ ze moeten nu nog bellen. En dan ook nog kortaf worden als je bang bent dat ze (ook in mijn geval) het bezwaarschrift wel ontvangen hebben!!!! Moet ik maar een brief sturen. Ja, hallo ik wil juist van jullie weten of jullie mijn eerdere brief ontvangen hebben???!!!!! Ik heb nu een faxnummer dus morgen ochtend op mijn werk maar even een (pittige) fax maken. Maare........ wat nu als je geen fax tot je beschikking hebt. Bah,  ik maak me daar erg boos over. Als ik mijn "nota" niet snel genoeg betaal en ze sturen een "herinnering" dan schrijf of zeg ik toch ook niet, ja sorry maar ik kan het nu even niet zien stuur me maar even een brief........!!!!!!!!!!!!


Zo, doe ergenis ben ik weer even kwijt!!!

403 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

vladja
door vladja - Jun 27, 2005 om 19:23
8293 Antwoorden / 27 Vragen
0

Als u een discussie wil over de klantvriendelijkheid van de
belastingdienst, moet u een forum opstarten. Misschien is daar al een
forum over. Deze rubriek is Vraag en Antwoord. En geen rubriek waar je
alleen even je gal kunt spuien.



Vladja

johandv
door johandv - Jun 28, 2005 om 15:25
94 Antwoorden / 4 Vragen
0

ik wil hier nog aan toevoegen dat de belastingtelefoon in 1e instantie is voor algemene vragen, niet voor die welke betrekking hebben op uw aangifte. U zult zeker teruggebeld worden door uw rayonkantoor (hoemlang geleden werd dat beloofd), maar bedenk dat u niet de enige bent!

ni
door nijmegen - Jul 25, 2005 om 20:31
9 Antwoorden / 5 Vragen
0

Deze "eikels" zijn mensen die algemene vragen kunnen beantwoorden. U
moet er van uit gaan dat deze mensen echt hun best doen om de vragen
die zij gesteld krijgen zo goed mogelijk willen oplossen. En u wordt
echt wel teruggebeld. Maar met ergeren en kwaad worden schiet u niets
mee op(mijn ervaring tenminste). En tenslotte als u aan de telefoon net
zo bent geweest als in uw verhaaltje houd de klantvriendelijkheid
natuurlijk een beetje op.



En als u geen fax tot uw beschikking heeft kunt u altijd tijdens kantooruren even langs gaan.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer