ba
door bartvanl Jan 14, 2005 om 23:38
Geldzaken & recht

Kleeneze

Ik heb net een videoband van kleeneze bekeken. Zij beloven dat ik met verspreiding van catalogussen en pakketjes afleveren veel geld kan verdienen. Is dit te vertrouwen? Kennen jullie Kleeneze? Zit er een addertje onder het gras? Zaterdag 22 jan. is er een bijeenkomst in de Rai over Kleeneze.

963 7 Rapporteer

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Jan 15, 2005 om 00:00
763 Antwoorden / 1 Vragen

inderdaad cats of kijk even op deze link dan is het hele verhaal al snel duidelijk adres:
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_question&cat=666&qid=25077

groet tuinfreak

cats
door cats - Jan 15, 2005 om 18:51
153 Antwoorden / 16 Vragen

Hallo bartvanl

Over kleeneze is al veel vaker gedebatteerd.
Klik bij  vraag en beantwoord in de zoekopdracht het woord kleeneze in , en er komen verschillende topics met veel/heel veel info!

Groet
cats

ba
door bartvanl - Jan 15, 2005 om 18:52
1 Antwoorden / 1 Vragen

Het is duidelijk dat er veel discussies zijn over kleeneze. maar zijn er ook mensen die slechte ervaringen hebben met dit bedrijf? en echt opgelicht zijn?

ca
door carolina01 - Jan 30, 2005 om 01:10
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi hoi,

Wij zijn vanaf het begin bezig met Kleeneze en met goede resultaten. Als je besluit om het te gaan doen kijk eerst goed rond bij welk team je je aansluit. Dit is zeer belangrijk!!!! Verdiep je hier goed in. Er zijn vele teams bezig in Nederland die alleen maar inschrijven en waarvan je geheel geen begeleiding krijgt. Pas dus goed op en kies het team waar jij je prettig bij voelt.

da
door daaniwan - Jan 31, 2005 om 21:48
2 Antwoorden / 0 Vragen

hallo

ik ben danielle en ben sinds julli vorig jaar distr van de kleeneze cataloge kijk gerust vrijblijvend op de website www.desnelvooruitgroep.nl

groetjes

da
door daaniwan - Jan 31, 2005 om 21:49
2 Antwoorden / 0 Vragen

ook ik spreek alleen uit goede ervaring

groetjes danielle

de snel vooruit groep

produkten kleeneze te zien bij rt 4 life &cooking gadgets 30-01-05

si
door sippie_1 - Feb 8, 2005 om 23:44
2 Antwoorden / 0 Vragen

Trap er niet in a.j.b. Wij hebben vanavond zo'n leuke gids in de bus gehad met een brief dat die distributeur de gids donderdag komt ophalen met de eventuele bestelling.Anders kost het hem €3,-! Ja hallo ik vraag niet om die verkoop aan de deur!Post wat bij mij in de bus valt lees ik of niet en dan hup de papierbak in !

Na het lezen van die brief en de oproepen van wordt distributeur ging er hier een alarmbel af.Piramide organisatie net als bijvb Herbalife.

Dus laag starten= bijna niks verdienen en )dan ook nog de bedragen voorschieten = belachelijk) hoog staan in de organisatie = veel geld opstrijken.