Ja
door Janitavfh Dec 4, 2023 om 08:59
Geldzaken & recht

Kpn / XS4ALL contact

Weet iemand hoe je op een andere manier als telefonisch contact kunt opnemen met KPN/ XS4ALL. 
Ik heb 2 maanden voor afloop van mijn XS4ALL abonnement  via de website van KPN een abonnement afgesloten bij hen per 1 september (einde XS4ALL 31 augustus). 
Mail met bevestiging gehad, met daarin de opmerking dat ze niet automatisch je oude abonnement opzeggen en dat als je dat  wel wilt, je contact met hen moet opnemen.  Meteen gebeld en jongedame zei tegen mij nee hoor dat dat is al geregeld,  u gaat per 1 september over. Daarna nog 3 x post gekregen van XS4ALL dat ze het verzoek tot overstap hadden ontvangen en of dat klopte. Weer gebeld en alles liep goed. Op 22 augustus kregen we weer een brief van XS4ALL,  we hadden niet opgezegd en zouden niet over kunnen stappen. KPN telefonisch  nee hoor alles in orde. XS4ALL medewerker echter  dan zeg ik per 22 september op. Ook al gaf ik aan dat dit niet klopte.  Nu willen ze dat ik deze 22 dagen betaal, terwijl ik wel gewoon vanaf de 1e september bij KPN zit en betaald heb. Kom er telefonisch niet uit. Vandaar mijn vraag om WhatsApp nummer of emailadres.

3770 8 Rapporteer
sira
door sira - Dec 4, 2023 om 09:15
2352 Antwoorden / 24 Vragen
4

Als u alle correspondentie heeft bewaard dan hoeft u zich nergens ongerust over te maken en kunt u het beste nogmaals contact opnemen met XS4All en KPN.
Bovendien is XS4All een dochter van KPN. Anders kunt u een klacht plaatsen op zowel het forum van XS4All als het forum van KPN.
https://xs4all.gebruikers.eu/forum/
https://kpn.gebruikers.eu/forum/index.php

gj
door gjtm Dec 4, 2023 om 20:52
15 Antwoorden / Vragen

Even voor de duidelijkheid, mocht iemand hier via een google zoektocht terrecht komen. Bovenstaande links zijn geen officiele forums van KPN nog Xs4all, dit betreft gebruikers forums waar KPN niks mee te maken heeft. Het officiele forum vind je onder https://forum.kpn.com/

Mabelle
door Mabelle Dec 5, 2023 om 12:11
430 Antwoorden / 1 Vragen

Je hebt 100% gelijk.

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 4, 2023 om 09:41
7199 Antwoorden / 3 Vragen
3

U kunt ook deze link nog raadplegen om te zien of alles volgens de regel is gegaan.

https://www.kpn.com/service/administratie/wijzigen/contract-overnemen.htm

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Dec 4, 2023 om 10:00
2079 Antwoorden / Vragen
0

Als ik het goed begrijp hebt u dus uiteindelijk geen bewijs dat u per 1 september heeft opgezegd?

john devries
door john devries - Dec 4, 2023 om 11:48
219 Antwoorden / Vragen
0

Als de apparatuur die van de KPN gekregen hebt op 1 september werkte is de goed overstap gelukt .Er kan maar 1 provider aktief zijn op je lijn . Als die 22 dagen  van je rekening af getrokken kun je die storneren ,maar ik denk dat XS4ALL niet doet . Je belt met medewerkers van een callcentrum met weinig kennis van administratieve zaken. Ik denk overigens dat je tijdens het bestellen geen vinkje gezet hebt bij "moeten wij uw abonnement opzeggen"

JMA2
door JMA2 Dec 4, 2023 om 23:33
118 Antwoorden / 2 Vragen

Storneren is begin van ellende, altijd weer.

john devries
door john devries Dec 6, 2023 om 13:55
219 Antwoorden / Vragen

Ja normaal geproken wel ,maar XS4ALL is al geruime tijd over genomen KPN .Als je op webside van  XS4All een abonnement probeert af te sluiten kom je op de site van KPN terecht. Dus communiceert TS eigenlijk met een niet meer bestaand bedrijf. https://www.kpn.com/service/xs4all.htm

ro
door ronny530 - Dec 4, 2023 om 13:20
2787 Antwoorden / 41 Vragen
1

Als u de overstapservice van KPN heeft gebruikt wordt het abonnement bij XS4All per einde abonnementsdatum opgezegd en vanaf dat moment gaat het abonnement bij KPN in.
Het abonnement van KPN kan ook eerder ingaan maar dan dient u zelf het abonnement bij XS4All op te zeggen omdat u voortijdig overstapt.
U heeft 3 x post van XS4ALL ontvangen met de vraag of de overstap wel klopte en dat is op zich al vreemd want dat gebeurt alleen als u voor einde abonnement overstapt.
Kijk die post nog eens na want u kunt zich in de eindatum ook vergist hebben.

marijke77
door marijke77 - Dec 4, 2023 om 20:02
158 Antwoorden / 3 Vragen
0

xs4all is al enkele jaren opgegaan in KPN en bestaat niet meer.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Dec 4, 2023 om 20:10
2079 Antwoorden / Vragen

Tot voor kort nog wel als apart merk waarmee je een contract had dat afweek van een KPN contract. Dat is nu precies wat wordt of is, pin me er niet op vast, opgeheven.

Mabelle
door Mabelle - Dec 5, 2023 om 12:08
430 Antwoorden / 1 Vragen
0
Re
door Reinier182 - Dec 7, 2023 om 10:25
163 Antwoorden / Vragen
0

Waarom beeindigd eigenlijk? Zijn twee KPN bedrijven en XS4ALL stopt ermee. Met overzetten naar een KPN abonnement hadden ze gewoon voor u gedaan. Door op te zeggen en opnieuw een abonnement af te sluiten wordt de moeilijke weg bewandeld. Gewoon laten overzetten is makkelijker.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mooimeisje_25395
mooimeisje_25395 - May 6, 2024 om 15:03
Winkels & webshops

2 stoelen niet goed winkel doet niets wat kan ik nog doen

6 stoelen gekocht bij 2 is de vulling gezakt zouden omgeruild worden maar wordt niet gedaan 
na veel gepraat konden we 6 nieuwe uitzoeken alles op papier gezet 
nu blijkt dat dat ook niet gedaan wordt 
wat kunnen we doen reageren doen ze niet aangetekende brief gedaan 
maar geen antwoord Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

Wi
Willem70 - May 6, 2024 om 17:54
Winkels & webshops

Zomerbloesen met borstzakje moeilijk te krijgen

Ik heb altijd wat in mijn borstzakje ,diabetes meter ,maar bloezen met zo'n zakje zijn bijna niet meer te krijgen in NL Lees meer