door wilmar_1 Nov 7, 2008 om 14:56
Geldzaken & recht

Kwartaal voetbal betalen terwijl je geblesseerd bent

hallo allemaal,

mijn man heeft tijdens het voetballen zijn knie geblesseerd,dit is begin september gebeurt.vorige week is hij hieraan geopereerd.dus heel die tijd heeft hij niet gevoetbalt en hij zal dit tot aan de winterstop zeker niet kunnen.

nu heeft de club hem een acceptgiro gestuurt met het verzoek om voor het komende kwartaal nog te betalen.mijn man is een gesprek aangegaan maar ze blijven erbij dat hij moet betalen.mijn vraag is dus of ze dit kunnen verplichten terwijl hij aantoonbaar niet kan voetballen.

661 4 Rapporteer

johanpc
door johanpc - Nov 7, 2008 om 15:03
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Natuurlijk moet hij betalen hij is toch lid van die klub.

Als ik een week hoofdpijn heb moet ik de krant ook gewoon betalen.

Als hij ziek thuis zou zitten  van zijn werk wil hij toch wel  elke maand zijn loon ontvangen neem ik aan.

na
door namliam - Nov 7, 2008 om 15:05
99 Antwoorden / 7 Vragen

Hij is en blijft lid van de club, lidmaatschap loopt (meestal) per seizoen dus n.m.m. ja contributie betalen.

Als je op vakantie gaat oid dan loopt e.a. ook gewoon door.

birdies
door birdies - Nov 7, 2008 om 16:28
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Je bent inderdaad verplicht de contributie door te betalen. Of iemand nou wel of niet kan voetballen. Dat telt overigens bij iedere vereniging.

En hoe denk je dat verenigingen dat bij moesten gaan houden?? De één 1 week ziek, de ander 1 maand en weer een ander 2 maanden ziek. Een enorme administratieve rompslomp.

Je betaalt voor het lidmaatschap of je nou wel of niet komt opdagen.

astoria
door astoria - Nov 7, 2008 om 19:11
362 Antwoorden / 55 Vragen

@ Als uw man speelt onder de regels van de KNVB , kan u deze kosten verhalen (declareren ) in Zeist .fred