petronella65
door petronella65 May 22, 2013 om 16:34
Geldzaken & recht

Laboratoire Rochelle

Goede middag,
Heden middag ben ik via email voor de zoveelste keer bedreigd door Laboratoire Rochelle, dmv een bijlage van een dagvaarding van Steinhardt Advocaten te Amsterdam.
Ik heb ze al verschillende keren teruggeschreven via email omdat ze me steeds brieven stuurden met het verzoek om te betalen. Zelfs telefonisch, na diverse pogingen, heb ik iemand gesproken, en dacht dat de kous daarmee af was.
Dat telefoontje kostte me ongeveer €6,00.
Ik had een proefpakketje uitgeprobeerd, maar daarna hadden ze €59,95 van mijn rekening geïnd, zonder dat ik daar toestemmng voor had gegeven. Op tijd had ik dat bedrag kunnen storneren. Ze hebben mij toen toch een nieuwe zending gestuurd die ik direkt retour gestuurd heb. Dit had ik ook gezegd tegen de man aan de telefoon.
Na diverse dreig-emails en nu deze dagvaarding ben ik het helemaal zat.Ik ben ze helemaal niets schuldig.
Wat kan ik hieraan doen?

7430 64 Rapporteer

ekiem
door ekiem - May 22, 2013 om 16:50
676 Antwoorden / 100 Vragen

Alle mail+brieven+telefoontjes bijhouden. Desnoods voor advies naar het juridisch loket en dit ook aan hen melden.
En eisen dat ze kunnen aantonen dat je hun toestemming hebt gegeven voor al die pakketjes, want wie eist, bewijst .

gr Ekiem

zoekster
door zoekster - May 22, 2013 om 16:55
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Ook ik heb een dagvaardiging gekregen. Steinhardt Advocaten bestaat niet eens volgens de orde van Advocaten in Amsterdam. Ik heb ook contact gehad met de rechtbank in Amsterdam en er is op genoemde datum en tijd geen zitting.
Beiden adviseren aangifte te doen en ook de rechtbank is e.e.a. aan het uitzoeken.
FvW

Van het Radar forum
klik HIER

Aangifte doen, zou ik zeggen, dit is echt een ernstige vorm van valsheid in geschrifte.

Het is een grote nep. Ik zie dat er in de mail wordt gesuggereerd dat er 6 juni zogenaamd een deurwaarder langskomt met de dagvaarding. Mocht er iemand aan de deur staan, doe niet open, die vent is ziek in zijn hoofd.

zoekster
door zoekster - May 22, 2013 om 17:13
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Mijn link naar het Radar forum ging verkeerd, sorry.
Nog een keer
klik HIER

zoekster
door zoekster - May 22, 2013 om 17:32
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Adres Keizersgracht 830 schijnt ook niet te bestaan.

gl
door gladys2 - May 22, 2013 om 17:58
10 Antwoorden / 0 Vragen

we kunnen dit toch niet blijven pikken?
ik bedoel hier MOET toch ooit een eind aan komen?

zoekster
door zoekster - May 22, 2013 om 18:11
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Vraag of Radar er weer aandacht aan besteed, ze hebben al eerder een item aan deze club gewijd, tijd voor een follow up
KLIK

jolijn nr.2
door jolijn nr.2 - May 22, 2013 om 18:29
355 Antwoorden / 1 Vragen

Na diverse dreig-emails en nu deze dagvaarding ben ik het helemaal zat.Ik ben ze helemaal niets schuldig.
Wat kan ik hieraan doen?

Mailadres blokkeren (of als junkmail betitelen), dan kom het niet in je gewone postvak in en kun je het misschien makkelijker negeren.

mi
door millydekat - May 22, 2013 om 18:53
1 Antwoorden / 0 Vragen

Proefpakket afslank pillen gehad. Volgende dag was er 59,95 euro van mijn rekening geincasseerd voor een vervolgzending, die ik een week later ontving. De proeftermijn van 7 dagen, volgens hun reclame, werd niet gerespecteerd! Ik heb de vervolgzending aangetekend teruggestuurd en per aangetekende brief alle vervolgzendingen opgezegd. De incasso heb ik door mijn bank laten terug vorderen en deze bedrijf een rode kaart gestuurd om alle toekomstige incasso's stop te zetten.
Sindsdien krijg ik steeds dreigemails, aanmaningen en nu zels een sommatie om op 18 juni voor de rechtbank te verschijnen.????
Ik heb een aantal keren wel netjes op hun emails gereageerd, met de bovenstaande uitleg en ik ben ook nog op hun zogenaamde adres in Amsterdam gaan kijken. Geen spoor van dat bedrijf daar te bekennen natuurlijk.
Ook is er op internet geen advocaten kantoord die Steinhardt advocaten heet.
Wat kan ik nog doen of tot wie moet ik mij wenden opdat ik geen dreig emails meer zou ontvangen van deze 'nep' bedrijf?

dirck
door dirck - May 22, 2013 om 19:12
3201 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=zoekster schreef op woensdag 22 mei 2013, 17:13]Mijn link naar het Radar forum ging verkeerd, sorry.
Nog een keer
klik HIER
En hieronder nog meer klachten.
Die vent is echt gek aan het worden, hahaha.

sa
door salomijohnsen - May 22, 2013 om 21:04
1 Antwoorden / 0 Vragen

ik zou er niet meer op reageren.
Ik heb net ook email ontvangen en... zoals anderen geschreven hebben: deze advocaat bestaat NIET EN ER IS GEEN ZAAK OP DE GENOEMDE DATUM.
En idd. DEURWAARDER KOMT AAN DE DEUR!!
IK zal U zeggen de 1x kreeg ik een incassobureau. deze gelijk gebeld en frappant dat de medewerkster ( naam heb ik opgeschreven) vertelde mij dat in deze trant: tja.... het is pas een opgericht bedrijf en er kunnen kinderziektes voorkomen. Inccassobureau heeft toen mijn zaak AFGESLOTEN. (heb hier brief van) en ja... wat schetst mijn verbazing, mails en NEPDREIGDAGVAARDIGINGEN.
Mensen trap er niet meer in.

bl
door bleekveld - May 22, 2013 om 21:05
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook wij hebben vandaag zo'n mail ontvangen
Ze hebben een ongewenst pakket gestuurd welke wij met een begeleidend schrijven hebben terug gestuurd
Hierop heeft de firma nooit gereageerd
Wel blijven ze dreigmails door sturen ook deze worden niet door deze firma beantwoord
Vandaag ook een brief van de rechtzaak ontvangen
Deze heb ik net beantwoord zal mij benieuwen of deze wel word beantwoord
Ze kunnen wel een rechtzaak proberen aan te spannen maar ze hebben geen been om op te staan.
Dus mensen succes zal mij benieuwen hoeveel er nog reageren

an
door angela51269 - May 22, 2013 om 21:27
8 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=aafvanderlaan schreef op woensdag 22 mei 2013, 17:24]Ook ik heb vandaag deze mail ontvangen en moet ook 18 juni om 11.15 uur op de rechtbank verschijnen. Op 6 juni zal deze dagvaarding aan de deur worden aangeboden en ik zit er klaar voor. Laat maar komen. Dan zal ik meteen contact opnemen met de politie en hoop ik dan dat ze doormiddel van deze persoon de rest van de oplichters ook te pakken kunnen krijgen.Ben het nou wel eens zat met deze mensen en ben dan ook van plan om aangifte te gaan doen.Ben ook op zoek gegaan naar deze advocaat en ook ik heb geen enkele advocaat met deze naam kunnen vinden.

sc
door schorpioen73 - May 22, 2013 om 21:31
1 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij heeft iedereen zo'n dagvaarding gekregen dus zullen we gaan carpoolen naar de rechtbank...
Toen ik het las schrok ik wel een beetje maar na dit allemaal gelezen te hebben ben ik weer gerust!

an
door angela51269 - May 22, 2013 om 21:33
8 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ruth winters schreef op woensdag 22 mei 2013, 18:23]Ook ik heb vandaag een dreigbrief van laboratoria rochelle gekregen , ik heb in februari een proefpakket bestelld (gratis)daarna werd er opeens geld van mijn rekening afgehouden. Ik heb via diverse mails geprotesteerd tegen de gang van zaken en het geld gestorneerd. Toen kreeg ik een pakket voor 3 maanden, heb opnieuw geprotesteerd maar uiteindelijk dit pakket maar betaald, en gehouden, om er van af te zijn. Stom dus, kreeg vervolgens dreigmails dat ik niet betaald zou hebben, ik heb daarop zowel mijn rekeningafschriften als alle emaiilwisselingen gestuurd, maar opnieuw vandaag dus weer een dreigmails met een dagvaarding voor 18 juni van steinhardt advocaten, die niet blijken te bestaan .
Je hebt de neiging om opnieuw maar te betalen, dat doe ik dus niet en zal zoals eerdere reacties op dit probleem adviseren, aangifte doen.
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, en ben er bijzonder boos over!

Haahaa ik moet ook om op 18 juni 11.15 uur voor de rechter verschijnen !
Weet je wat ? ik regel een Beuk touringcar en we gaan met zijn ALLEN !
Maken we er gelijk een gezellig uitje van , en na afloop naar de Mc Donalds .
En we zingen onderweg :"ik heb een pooooooootje met vet ....
"
Of ..... "Af en toe gaan pa en moe , samen naar de rechtbank toe ,
dat is voor ons kind'ren het feeste dat bestaaaaaat :" groet angela

do
door doortje56 - May 22, 2013 om 21:42
1 Antwoorden / 0 Vragen

Klopt, vandaag ook deze mail onvangen' wordt nog gezellig met z'n allen op 18 juni rond koffietijd verzameld in de rechtbank.

Wat een ziekelijk persoon er moet toch een manier zijn om deze man te stoppen.

petronella65
door petronella65 - May 22, 2013 om 23:01
1 Antwoorden / 1 Vragen

Lieve mensen,
Heel erg bedankt voor jullie reacties op mijn brief over Laboratoire Rochelle.
Ik ben opgelucht dat ik niet de enige ben en concludeer nu dat het allemaal dreigementen zijn die nergens op slaan, temeer daar Steinhardt Advocaten niet eens bestaat en dat de Rechtbank er ook niks over weet.
Heb wel gelachen over sommige komische reacties, zoals bv over carpoolen en met z'n alles een bus van Beuk huren om naar de Rechtbank te gaan.
Ik ben benieuwd of de overheid hier iets aan gaat doen om deze meneer(of mevrouw) te pakken.
Hopelijk schenkt Kassa of Radar er via tv ook weer aandacht aan.
Laten we hopen op de goede afloop.
Groetjes..........

zoekster
door zoekster - May 22, 2013 om 23:09
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Steinhardt advocaten? Bestaan die wel?

Een dagvaarding wordt door een gerechtsdeurwaarder bij u thuis bezorgd en komt nooit per mail.

Een ding weet ik zeker, u heeft GEEN dagvaarding gekregen. Ik denk dat die vent van Rochelle volledig geflipt is.

aa
door aafvanderlaan - May 22, 2013 om 23:10
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb vandaag deze mail ontvangen en moet ook 18 juni om 11.15 uur op de rechtbank verschijnen. Op 6 juni zal deze dagvaarding aan de deur worden aangeboden en ik zit er klaar voor. Laat maar komen. Dan zal ik meteen contact opnemen met de politie en hoop ik dan dat ze doormiddel van deze persoon de rest van de oplichters ook te pakken kunnen krijgen.Ben het nou wel eens zat met deze mensen en ben dan ook van plan om aangifte te gaan doen.Ben ook op zoek gegaan naar deze advocaat en ook ik heb geen enkele advocaat met deze naam kunnen vinden.

ru
door ruth winters - May 22, 2013 om 23:13
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb vandaag een dreigbrief van laboratoria rochelle gekregen , ik heb in februari een proefpakket bestelld (gratis)daarna werd er opeens geld van mijn rekening afgehouden. Ik heb via diverse mails geprotesteerd tegen de gang van zaken en het geld gestorneerd. Toen kreeg ik een pakket voor 3 maanden, heb opnieuw geprotesteerd maar uiteindelijk dit pakket maar betaald, en gehouden, om er van af te zijn. Stom dus, kreeg vervolgens dreigmails dat ik niet betaald zou hebben, ik heb daarop zowel mijn rekeningafschriften als alle emaiilwisselingen gestuurd, maar opnieuw vandaag dus weer een dreigmails met een dagvaarding voor 18 juni van steinhardt advocaten, die niet blijken te bestaan .
Je hebt de neiging om opnieuw maar te betalen, dat doe ik dus niet en zal zoals eerdere reacties op dit probleem adviseren, aangifte doen.
Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, en ben er bijzonder boos over!

jo
door jorineke - May 22, 2013 om 23:30
1 Antwoorden / 0 Vragen

welkom bij de club, ook ik ben een van de gezegenden die op 18 juni naar de rechtbank mag. Bof ik even. En dat allemaal om 11.15 uur. Ik denk dat er nog een paar duidend zijn zoals wij en dus is die zaal daar ook te klein. Maar bedankt dat enkele van jullie hebben uitgezocht of er een Steinhardt advocatenbureau bestaat. Ben ik toch weer een beetje gerustgesteld. Hoeveel deurwaarders zouden er op 6 juni op pad moeten gaan om al die dagvaardigingen af te leveren. Wordt het lekker druk op de weg. Afijn, laat maar komen Ik betaal niets. Groeten Ineke.

de
door dennis1978 - May 23, 2013 om 01:19
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste allemaal, heb gelukkig nooit zaken met deze malafide organisatie gedaan. Uit jullie verhalen maak ik op dat een ieder van jullie een vooraankondiging voor een dagvaarding per email heeft ontvangen voor een zitting bij de Rechtbank Amsterdam dd 18 juni 2013 te 11:15 uur. De dagvaarding is opgesteld door een niet bestaande advocaat en er wordt gedagvaard tegen een niet bestaande zitting bij de Rechtbank Amsterdam en de betreffende dagvaarding zal op 8 juni 2013 door de deurwaarder aan uw adres worden betekend. De reinste onzin dus, dit is gewoon wederom een manier om mensen alsnog tot betaling te dwingen. Ik weet bijna wel zeker dat er op 8 juni 2013 geen deurwaarder bij u langskomt om de dagvaarding te betekenen en zolang de dagvaarding niet door een deurwaarder aan uw adres wordt betekend, kunnen ze de zaak ook niet aanbrengen bij de Rechtbank. Het enige advies dat ik kan geven is zeker niet betalen, contact zoeken met het juridisch loket en uw zaak daar voorleggen, zoveel mogelijk jullie ervaringen met dit bedrijf delen op sites en forums als deze en last but not least alle stukken aangaande deze zaak goed bewaren. Ik verwacht eigenlijk dat deze zaak op korte termijn wel weer media aandacht gaat krijgen, zeker nu de Rechtbank ook in het spelletje van deze malafide organisatie wordt betrokken.

Met vriendelijke groet, Dennis D.

ce
door cees62 - May 23, 2013 om 01:24
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb de zelfde dreigmail gehad waar oa ook instond dat ze het pakketje niet terug hebben gehad.
Maar heb het zelfs aangetekend verstuurd, dus ze hebben hiervoor getekend voor ontvangst.
Heb ik zwart op wit. Alle mailings hierover bewaard.
Ik ben zelfs gebeld omdat ik contact zou opnemen met kassa en radar, hij zei dat ik geen vervolgzending meer zou krijgen en dat het opgelost zou zijn.
Maar er blijven maar dreigementen komen
Laat ze maar komen met de deurwaarder en de rechtbank,
Als ik het goed lees wordt het erg druk op de rechtbank, want allemaal op dezelfde tijd daar wordt de rechter niet vrolijk van.
IK betaal geen cent meer al moet ik er voor de rechtbank komen.
Ook zijn er mensen die schrikken van deze dreigementen en toch maar betalen om er vanaf te komen.
Dit is niet de bedoeling om door bangmakerij de mensen te beïnvloeden om toch te betalen

Ps is er door ons benadeelde geen actie te ondernemen middels een advocaat en alle klachten samen te bundelen
Laat mij weten wat de opties zijn en waarmee we verder kunnen om deze escapades van dit bedrijf een halt toe te roepen.
Wil hier best energie insteken

no
door noekymonster - May 23, 2013 om 10:41
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal,

Ook ik heb een dergelijke brief, per mail, ontvangen.
Meteen stress natuurlijk, hoewel ik ook weet dat zulke brieven niet per mail worden verstuurd. Helaas ben ik pas de laatste paar keren mijn mails van deze k-organisatie gaan bewaren.
Maar ik moet zeggen, dat ik er niet gerust op ben, echt niet.

Ik heb een heel mailverkeer gehad met een of andere meneer, heb uiteindelijk toch maar die € 59.95 betaald, meteen een blokkade op mijn rekening laten plaatsen voor incasso's van dit bedrijf. Vervolgens krijg ik 2 x een brief van een incassokantoor, waar ik 2 x naar gebeld heb, en al een keer een bewijs van mijn bankafschrift doorgemaild.
Dacht ik dat het hiermee afgedaan was, beginnen ze met mailen, vanuit La Rochelle zelf.
En ook hier heb ik een bewijsstuk naar toe gemaild van mijn betaling.
Wat willen ze nu nog meer?

Ik moet 6 juni werken, stel dat er nu echt een gerechtsdeurwaarder aan de deur komt?
Ook al kan ik het advocatenkantoor niet vinden, en is het nummer van Laboratoires Rochelle al 2 of 3 maanden tijdelijk buiten gebruik.
Ik kan wel janken, want ik kan hier echt heel heel heel slecht tegen, en ik stel voor onze klachten te bundelen.
Misschien via Kassa, of anders middels een advocaat die we zelf in de arm nemen.

Ik lees het wel.

Groetjes,
Anouk

no
door noekymonster - May 23, 2013 om 10:53
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo allemaal,

Ik heb overigens zojuist telefonisch contact opgenomen met de Rechtbank Amsterdam, afdeling kantongerecht. Zij hebben meer telefoontjes gehad over deze kwestie, en raden af te betalen. Het is een oplichtingszaak, zo vertelde de dame die mij te woord stond.
Dan wordt het wel tijd dat dit in de openbaarheid wordt gebracht!
Niemand kennissen bij een grote krant?

aa
door aafvanderlaan - May 23, 2013 om 12:19
2 Antwoorden / 0 Vragen

Beste lotgenoten, Ik heb ook weer een mail naar Tros Radar verzonden en tevens ook de zogenaamde oproep voor de rechtbank Dit is hun advies:

Geachte heer/mevrouw,

Wij hebben uw mail ontvangen met betrekking tot Laboratoires Rochelle. U bent gedagvaard om in de rechtbank te verschijnen.
Ons advies is om dit te blijven negeren, omdat u in uw recht staat en niets hoeft te betalen.

Met vriendelijke groet,
De redactie van Radar

Er zal waarschijnlijk niemand voor de deur verschijnen zeker nu er meerdere dit zelfde mailtje hebben ontvangen. En inderdaad zal het dan wel heel heel erg druk gaan worden op 18 juni, dus hieruit blijkt wel wat een oplichtingsbende dit is. Ik wacht af maar zal geen stuiver betalen. Laat maar komen ik ben er klaar voor, ik wil wel eens zien wat er gaat gebeuren. Ik hoop allleen dat er weer wat aandacht via de media Tros Radar of Vara Kassa aan bestaad gaat worden voor er nog meer mensen de dupe gaan worden van dit malle bedrijf. We wachten het maar af.

wo
door wouter.nl - May 23, 2013 om 12:28
8 Antwoorden / 0 Vragen

Steinhardt advocaten Keizersgracht 830 bestaat niet.
De Keizersgracht gaat maar tot nr'326.
Kijk hier maar ;http://youtu.be/uCcu56Xy5Gc
Kopieer en plak deze link in je youtube browser, en zie dat de Keizersgracht 330 niet bestaat.

wo
door wouter.nl - May 23, 2013 om 12:32
8 Antwoorden / 0 Vragen

Steinhardt advocaten Keizersgracht 830 bestaat niet.
De Keizersgracht gaat maar tot nr' 826.
Kijk hier maar ;http://youtu.be/uCcu56Xy5Gc
Kopieer en plak deze link in je youtube browser, en zie dat de Keizersgracht 830 niet bestaat.
Ik bedoel 826en 830.

de
door dennis1978 - May 23, 2013 om 13:56
2 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=cees62 schreef op donderdag 23 mei 2013, 01:24]Ps is er door ons benadeelde geen actie te ondernemen middels een advocaat en alle klachten samen te bundelen
Laat mij weten wat de opties zijn en waarmee we verder kunnen om deze escapades van dit bedrijf een halt toe te roepen.
Wil hier best energie insteken

Hoi Cees, leg deze vraag eens voor bij het Juridisch Loket 0900-8020. Misschien dat zij jou met deze vraag verder kunnen helpen.

Succes

dearagain
door dearagain - May 23, 2013 om 14:07
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*een andere optie is: volkomen negeren

dearagain
door dearagain - May 23, 2013 om 14:16
2462 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=marlena schreef op donderdag 23 mei 2013, 14:11][quote=dearagain schreef op donderdag 23 mei 2013, 14:07]*een andere optie is: volkomen negeren

*als je de cursor onder de quote zet, dan kun je daarop regeren

be
door berg9232 - May 23, 2013 om 14:30
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb hetzelfde meegemaakt en ben niet van plan te betalen, maar ik moet zeggen dat ik toch wel een beetje bang ben.
Advocatenbureau niet gevonden en inderdaad vreemd dat iedereen dezelfde tijd de deurwaarder verwacht en dezelfde tijd bij de rechtbank moet zijn.
Hoe is het mogelijk dat dit al maanden speelt en er niemand gevonden is die hier iets mee te maken heeft

zoekster
door zoekster - May 23, 2013 om 14:40
10965 Antwoorden / 34 Vragen

De consumentenbond heeft een bericht over deze zaak uit laten gaan.

De Consumentenbond waarschuwt voor nepdagvaardingen die Laboratoires Rochelle, die de afslankpillen Natrudyn Bio Forte verkocht, momenteel verstuurt. Vermoedelijk probeert het bedrijf, dat zelf al niet meer bereikbaar is, op deze agressieve en onrechtmatige wijze nog zo veel mogelijk geld binnen te krijgen. Wie een dergelijke dagvaarding krijgt, moet zich niet onterecht bang laten maken en absoluut niet betalen. De Consumentenbond heeft gezien de agressieve praktijken de toezichthouder Autoriteit Consument en Markt (ACM) gevraagd met spoed op te treden.

Lees verder
KLIK

jo
door johananneke - May 23, 2013 om 14:48
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,

Ook ik heb een mailtje ontvangen met een dreiging om voor te komen bij de rechtbank te Amsterdam.
Ik heb ook een proefpakketje aangevraagt in februari,,ik las bij de brief dat je je afmoest melden
als je geen vervolg zending wil.Ik heb dat gelijk per mail gedaan.
Toch werd er 59,95 euro van mijn rekening afgehaald die heb ik onmiddelijk laten terugboeken.
Tevens heb ik Lab.Rochelle gemaild dat ik geen toestemming heb gegeven om geld van mijn rekening af te halen endat ik geen v ervolgzending wil en dat ik mij had afgemeld.
Ik heb van Lab Rochelle keurig een excusuus mail gekregen met de mededeling dat ik uit hun systeem ben gehaald.
Nou mooi niet dus, steeds maar dreigmails en met een incassobureau en nu weer een rechtzaak.
Wat een naar bedrijf is dit,Wil Kassa er iets aan doen en wat is het advies voor mij om te doen?

zoekster
door zoekster - May 23, 2013 om 14:52
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=johananneke schreef op donderdag 23 mei 2013, 14:48]
Nou mooi niet dus, steeds maar dreigmails en met een incassobureau en nu weer een rechtzaak.
Wat een naar bedrijf is dit,Wil Kassa er iets aan doen en wat is het advies voor mij om te doen?
De voorgaande reacties hier een keertje te gaan lezen. Misschien steek je er iets van op.

jolijn nr.2
door jolijn nr.2 - May 23, 2013 om 16:36
355 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=zoekster schreef op donderdag 23 mei 2013, 14:52][quote=johananneke schreef op donderdag 23 mei 2013, 14:48]
Nou mooi niet dus, steeds maar dreigmails en met een incassobureau en nu weer een rechtzaak.
Wat een naar bedrijf is dit,Wil Kassa er iets aan doen en wat is het advies voor mij om te doen?
De voorgaande reacties hier een keertje te gaan lezen. Misschien steek je er iets van op.

:-) €10 per antwoord.

si
door silya - May 23, 2013 om 17:20
4 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=bleekveld schreef op woensdag 22 mei 2013, 21:05]Ook wij hebben vandaag zo'n mail ontvangen
Ze hebben een ongewenst pakket gestuurd welke wij met een begeleidend schrijven hebben terug gestuurd
Hierop heeft de firma nooit gereageerd
Wel blijven ze dreigmails door sturen ook deze worden niet door deze firma beantwoord
Vandaag ook een brief van de rechtzaak ontvangen
Deze heb ik net beantwoord zal mij benieuwen of deze wel word beantwoord
Ze kunnen wel een rechtzaak proberen aan te spannen maar ze hebben geen been om op te staan.
Dus mensen succes zal mij benieuwen hoeveel er nog reageren

wo
door wouter.nl - May 23, 2013 om 20:18
8 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=petronella65 schreef op woensdag 22 mei 2013, 16:34]Goede middag,
Heden middag ben ik via email voor de zoveelste keer bedreigd door Laboratoire Rochelle, dmv een bijlage van een dagvaarding van Steinhardt Advocaten te Amsterdam.
Ik heb ze al verschillende keren teruggeschreven via email omdat ze me steeds brieven stuurden met het verzoek om te betalen. Zelfs telefonisch, na diverse pogingen, heb ik iemand gesproken, en dacht dat de kous daarmee af was.
Dat telefoontje kostte me ongeveer €6,00.
Ik had een proefpakketje uitgeprobeerd, maar daarna hadden ze €59,95 van mijn rekening geïnd, zonder dat ik daar toestemmng voor had gegeven. Op tijd had ik dat bedrag kunnen storneren. Ze hebben mij toen toch een nieuwe zending gestuurd die ik direkt retour gestuurd heb. Dit had ik ook gezegd tegen de man aan de telefoon.
Na diverse dreig-emails en nu deze dagvaarding ben ik het helemaal zat.Ik ben ze helemaal niets schuldig.
Wat kan ik hieraan doen?

dirck
door dirck - May 23, 2013 om 21:49
3201 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=noekymonster schreef op donderdag 23 mei 2013, 10:53]Hallo allemaal,

Ik heb overigens zojuist telefonisch contact opgenomen met de Rechtbank Amsterdam, afdeling kantongerecht. Zij hebben meer telefoontjes gehad over deze kwestie, en raden af te betalen. Het is een oplichtingszaak, zo vertelde de dame die mij te woord stond.
Dan wordt het wel tijd dat dit in de openbaarheid wordt gebracht!
Niemand kennissen bij een grote krant?

Beste noekymonster,

Dit is al herhaaldelijk op televisie geweest, onder andere bij Tros Radar en bij Kassa.

si
door silya - May 24, 2013 om 08:37
4 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=cees62 schreef op donderdag 23 mei 2013, 01:24]Ook ik heb de zelfde dreigmail gehad waar oa ook instond dat ze het pakketje niet terug hebben gehad.
Maar heb het zelfs aangetekend verstuurd, dus ze hebben hiervoor getekend voor ontvangst.
Heb ik zwart op wit. Alle mailings hierover bewaard.
Ik ben zelfs gebeld omdat ik contact zou opnemen met kassa en radar, hij zei dat ik geen vervolgzending meer zou krijgen en dat het opgelost zou zijn.
Maar er blijven maar dreigementen komen
Laat ze maar komen met de deurwaarder en de rechtbank,
Als ik het goed lees wordt het erg druk op de rechtbank, want allemaal op dezelfde tijd daar wordt de rechter niet vrolijk van.
IK betaal geen cent meer al moet ik er voor de rechtbank komen.
Ook zijn er mensen die schrikken van deze dreigementen en toch maar betalen om er vanaf te komen.
Dit is niet de bedoeling om door bangmakerij de mensen te beïnvloeden om toch te betalen

Ps is er door ons benadeelde geen actie te ondernemen middels een advocaat en alle klachten samen te bundelen
Laat mij weten wat de opties zijn en waarmee we verder kunnen om deze escapades van dit bedrijf een halt toe te roepen.
Wil hier best energie insteken

si
door silya - May 24, 2013 om 08:44
4 Antwoorden / 0 Vragen

=cees62 schreef op donderdag 23 mei 2013, 01:24: Ook ik heb de zelfde dreigmail gehad waar oa ook instond dat ze het pakketje niet terug hebben gehad.
Maar heb het zelfs aangetekend verstuurd, dus ze hebben hiervoor getekend voor ontvangst.
Heb ik zwart op wit. Alle mailings hierover bewaard.
Ik ben zelfs gebeld omdat ik contact zou opnemen met kassa en radar, hij zei dat ik geen vervolgzending meer zou krijgen en dat het opgelost zou zijn.
Maar er blijven maar dreigementen komen
Laat ze maar komen met de deurwaarder en de rechtbank,
Als ik het goed lees wordt het erg druk op de rechtbank, want allemaal op dezelfde tijd daar wordt de rechter niet vrolijk van.
IK betaal geen cent meer al moet ik er voor de rechtbank komen.
Ook zijn er mensen die schrikken van deze dreigementen en toch maar betalen om er vanaf te komen.
Dit is niet de bedoeling om door bangmakerij de mensen te beïnvloeden om toch te betalen

Ps is er door ons benadeelde geen actie te ondernemen middels een advocaat en alle klachten samen te bundelen
Laat mij weten wat de opties zijn en waarmee we verder kunnen om deze escapades van dit bedrijf een halt toe te roepen.
Wil hier best energie insteken

Lydia schrijft:
Ook ik heb een dreigmail gehad. Dezelfde ervaringen als iedereen. Pakketje ook teruggestuurd (aangetekend) zou na een telefoontje niets meer ontvangen, zelfs excuus gekregen van ene mevrouw Laura Versteeg. Een brief gestuurd (ook aangetekend) volgens Radar model, naar Mr. Dodeweerd maar die teruggekregen omdat de ontvanger vertrokken is.En inderdaad Steinhardt Advocaten in Amsterdam bestaat niet!! Wat een gestoord persoon is dat toch! Wacht de deurwaarder wel af haha en daarna met zijn allen naar de Rechtbank. Ik snap niet dat hier niets aan te doen is.

si
door silya - May 24, 2013 om 09:01
4 Antwoorden / 0 Vragen

Ook mij is hetzelfde overkomen. Heb alle mails bewaard. Het bedrijf is niet bereikbaar en vertrokken op het adres waar ik een aangetekende brief naartoe heb gestuurd. Kreeg deze brief terug. Van ene mevrouw Laura Versteeg heb ik excuus gekregen via de mail, maar krijg nu toch weer een dreigmail voor de rechtbank. En Steinhardt Advocaten bestaat niet! Dus heb ik me voorgenomen niet meer te reageren en toekomstige mails als junkmail af te doen. Ben het zat steeds door zo'n gestoord persoon lastig te worden gevallen.

zoekster
door zoekster - May 24, 2013 om 09:32
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Inmiddels schijnt de Deken van de orde van Advocaten aangifte te hebben gedaan bij het Openbaar Ministerie, omdat het een strafbaar feit is om de titel van advocaat te voeren wanneer iemand niet daadwerkelijk als zodanig is ingeschreven.
Die vent heeft zijn hand overspeelt, vraag me alleen af of ze hem kunnen vinden.

zi
door zijmpje - May 24, 2013 om 10:58
2 Antwoorden / 0 Vragen

Drama! Ook ik!
Zie nog een beetje op tegen het bezoekje van de deurwaarder op mijn vrije dag met mijn dochter.
Zal eerst eens even aangifte gaan doen, want dit is pure geestelijke mishandeling van deze oplichters.

no
door noekymonster - May 24, 2013 om 12:28
3 Antwoorden / 0 Vragen

Heeft aangifte doen zin?
Ook als je niet alles bewaard hebt?
En waar moet ik dan zijn, in mijn woonplaats?

zoekster
door zoekster - May 24, 2013 om 12:40
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=noekymonster schreef op vrijdag 24 mei 2013, 12:28]Heeft aangifte doen zin?
Ook als je niet alles bewaard hebt?
En waar moet ik dan zijn, in mijn woonplaats?
Ja, dat heeft zin, hoe meer mensen het doen, hoe beter. U kunt die mails uitprinten waarin er wordt gesproken over advocatenkantoor Steinhardt (dat niet bestaat), de dagvaarding (die niet bestaat), de advocaat Dodewaard (die niet bestaat).

Daarmee naar de politie in uw woonplaats en doe aangifte van valsheid in geschrifte, bedreiging en oplichting. Print anders ook nog even die pagina van de consumentenbond uit (zie mijn eerdere post), dan begrijpt de politie dat u niet zomaar wat verzint.
Van wat ik nu op verschillende forums heb gelezen, neemt de politie de aanklacht heel serieus.

el
door elmas - May 24, 2013 om 13:11
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ook ik heb vandaag een dagvaardig per mail ontvangen. Ik heb direct telefonisch contact opgenemen met de Rechtbank in Amsterdam en gevraagd of er voor 18 juni a.s. Laboratoires Rochelle op de rol stond. Het antwoordt dit moet u niet serieus nemen kijkt op de site van Kass, consumentenbond en Radar. Precies zoals ik dacht weer een poging om mensen alsnog geld af te troggelen!! Dus de dagvaarding hoeft u niets mee te doen het is allemaal bluf van die zgn Mr Doodewaard!!

wo
door wouter.nl - May 25, 2013 om 08:00
8 Antwoorden / 0 Vragen

Steinhardt advocaten en keizersgracht 830 bestaan niet,
Iedereen breng je mails naar het juridisch loket.
Nooit betalen, ze zijn er mee bezig.
Wat dit bedrijf doet is illegaal.
Steinhardt advocaten en Keizersgracht 830 bestaan niet,
Kijk maar op dit filmpje....http://youtu.be/uCcu56Xy5Gc
Kopieer deze link en plak hem in de youtube browser..

NOOIT BETALEN....!!!!

zoekster
door zoekster - May 27, 2013 om 19:31
10965 Antwoorden / 34 Vragen

En hoe het afliep.....

Op 22 mei 2013 heeft u van ons een e-mail ontvangen met een oproep om op 18 juni 2013 voor de Rechtbank te verschijnen.

Onder druk van het Openbaar Ministerie, Tros Radar, Consumentenbond en Autoriteit Consument en Markt zijn wij genoodzaakt alle handelsactiviteiten per direct te staken. U kunt de ontvangen mail als niet verzonden beschouwen. U hoeft NIET te verschijnen voor de Rechtbank op 18 juni 2013 en u hoeft NIETS TE BETALEN. Indien u al betaald heeft krijgt u uw betaalde bedrag z.s.m. teruggestort op uw bankrekening indien u uw klantnummer als kenmerk heeft vermeld.

Uw gegevens zijn uit ons systeem verwijderd. U heeft geen enkele verplichtingen meer aan ons en u zal door ons niet meer worden benaderd.

Mijn excuses voor alle ontstane ongemakken.

Hoogachtend,
Henk-Jan Storms

Directeur
Laboratoires Rochelle BV

Bron: diverse forums

dearagain
door dearagain - May 27, 2013 om 20:10
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*toch mooi dat meneer Storms de storm ziet aankomen

*want dit muisje zal nog wel een staartje hebben

be
door berg9232 - May 27, 2013 om 22:10
2 Antwoorden / 0 Vragen

gelukkig een goede afloop en hoop dat hij hier wel voor wordt gestraft.....

zi
door zijmpje - May 27, 2013 om 22:13
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hehe!!! Fijn hoor dat ze het nu begrijpen!!! Onder druk ;-). Nee ze hadden zelf nog niet door dat dit niet helemaal de juiste weg was die ze begingen.

an
door angela51269 - May 27, 2013 om 23:37
8 Antwoorden / 0 Vragen

helemaal niks hoef je te doen ! Ik heb ze een mailtje gestuurd dat ik HUN nou eens voor de rechter ga dagen omdat ze zich onrechtmatig uitgeven voor advocaat, ze geven een vals adres op waar het advocaten kantoor zou zitten .:
Hierbij daag ik u ,
Laboratoires Rochelle voor de rechter voor het valselijk versturen van dagvaardigingen
en het onrechtmatig gebruik maken van een ongeldig advocaatsambt .
U wordt bij deze aangeklaagd voor valsheid in geschrifte .
Dit is een zeer zwaar misdrijf en zal ook als zodanig bestraft gaan worden .
Hierbij verzoek ik u een geldig kopie van uw advocaatsdiploma en legitimatie tot mij te mailen.

U, Laboratoires Rochelle stuurt nepdagvaardingen 23 mei 2013
De Consumentenbond heeft zich tot een advocatenkantoor gericht .
Zij waarschuwt voor de nepdagvaardingen die U, Laboratoires Rochelle, die de afslankpillen Natrudyn Bio Forte verkocht, momenteel verstuurt. Aangezien u als bedrijf , dat zelf al niet meer bereikbaar is, op deze agressieve , intimiderende en onrechtmatige wijze nog zo veel mogelijk geld probeert binnen te krijgen., bent u in deze dus strafbaar .
De Consumentenbond heeft gezien de agressieve praktijken de toezichthouder Autoriteit Consument en Markt (ACM) gevraagd met spoed op te treden.

De handelwijze van Laboratoires Rochelle is naar de mening van de Consumentenbond valsheid in geschrifte te noemen.
In de dagvaarding staat dat die door advocatenkantoor Steinhardt op de Keizersgracht 830 in Amsterdam is verstuurd.
De Keizersgracht loopt echter maar tot nummer 826. Het is een niet-bestaand advocatenkantoor, gevestigd op een niet-bestaand adres.Zoals ook op Youtube te zien .
Ook de Rechtbank in Amsterdam, waar de zaak volgens alle 'dagvaardingen' die de Consumentenbond tot nu toe heeft gezien, op 18 juni zou moeten dienen, weet van niets.

U , Laboratoires Rochelle verkocht via proefpakketten afslankpillen, maar gaf daarbij niet duidelijk aan dat er vervolgzendingen zouden komen waarvoor het geld via incasso werd afgeschreven.
U wordt nu bij deze gesommeerd de bedragen zelf aan de gedupeerde klanten terug te storten .
Zo niet , alswel als u in gebreke blijft , volgt er voor u . laboratoires rochelle , een dagvaardiging .
Eentje die WEL geldig is .
Consumenten bij wie op deze wijze onrechtmatig is afgeschreven kunnen de afgeschreven bedragen storneren. Binnen 56 dagen kunnen consumenten dat zelf doen via internetbankieren, daarna kan dit tot 13 maanden na afschrijving via de bank met een MOI-procedure (Melding Onrechtmatige Incasso).

daarop ontving ik , en met mij velen anderen de volgende mail :

INTREKKING OPROEP RECHTBANK

Amsterdam, 27 mei 2013

Geachte mevrouw Verbeek,

Op 22 mei 2013 heeft u van ons een e-mail ontvangen met een oproep om op 18 juni 2013 voor de Rechtbank te verschijnen.

Onder druk van het Openbaar Ministerie, Tros Radar, Consumentenbond en Autoriteit Consument en Markt zijn wij genoodzaakt alle handelsactiviteiten per direct te staken. U kunt de ontvangen mail als niet verzonden beschouwen. U hoeft NIET te verschijnen voor de Rechtbank op 18 juni 2013 en u hoeft NIETS TE BETALEN. Indien u al betaald heeft krijgt u uw betaalde bedrag z.s.m. teruggestort op uw bankrekening indien u uw klantnummer als kenmerk heeft vermeld.

Uw gegevens zijn uit ons systeem verwijderd. U heeft geen enkele verplichtingen meer aan ons en u zal door ons niet meer worden benaderd.

Mijn excuses voor alle ontstane ongemakken.

Hoogachtend,
Henk-Jan Storms

Directeur
Laboratoires Rochelle BV

an
door angela51269 - May 27, 2013 om 23:41
8 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=zoekster schreef op woensdag 22 mei 2013, 16:43]Steinhardt advocaten? Bestaan die wel?

Een dagvaarding wordt door een gerechtsdeurwaarder bij u thuis bezorgd en komt nooit per mail.

Een ding weet ik zeker, u heeft GEEN dagvaarding gekregen. Ik denk dat die vent van Rochelle volledig geflipt is.

INTREKKING OPROEP RECHTBANK

Amsterdam, 27 mei 2013

Geachte mevrouw Verbeek,

Op 22 mei 2013 heeft u van ons een e-mail ontvangen met een oproep om op 18 juni 2013 voor de Rechtbank te verschijnen.

Onder druk van het Openbaar Ministerie, Tros Radar, Consumentenbond en Autoriteit Consument en Markt zijn wij genoodzaakt alle handelsactiviteiten per direct te staken. U kunt de ontvangen mail als niet verzonden beschouwen. U hoeft NIET te verschijnen voor de Rechtbank op 18 juni 2013 en u hoeft NIETS TE BETALEN. Indien u al betaald heeft krijgt u uw betaalde bedrag z.s.m. teruggestort op uw bankrekening indien u uw klantnummer als kenmerk heeft vermeld.

Uw gegevens zijn uit ons systeem verwijderd. U heeft geen enkele verplichtingen meer aan ons en u zal door ons niet meer worden benaderd.

Mijn excuses voor alle ontstane ongemakken.

Hoogachtend,
Henk-Jan Storms

Directeur
Laboratoires Rochelle BV

jo
door johananneke - May 29, 2013 om 10:30
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Allemaal,

Ik heb gisteren ook dezelfde email ontvangen van
Laboratoires Rochelle. Eindelijk zijn we er van af.
Allen bedankt die zich hier voor ingezet hebben.

vriendelijke groeten Johananneke

kaasbroodje
door kaasbroodje - May 29, 2013 om 10:34
937 Antwoorden / 2 Vragen

Dat is fijn voor iedereen, heeft de moeite van iedereen toch wat bereikt.

ikbenik
door ikbenik - May 29, 2013 om 11:23
2845 Antwoorden / 27 Vragen

Toch heb ik met één ding zeer grote moeite mee: niet lezen wordt dus beloond.

Het punt is juist dat veel mensen niet lezen en verdommen te lezen. Dat is een feit.
Mensen gaan een abonnement aan en doordat men verdomd om te lezen was men over bepaalde zaken niet op de hoogte, men vecht dat aan en men krijgt gelijk. Dat is gewoon absurd.

jolijn nr.2
door jolijn nr.2 - May 29, 2013 om 12:23
355 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=ikbenik schreef op woensdag 29 mei 2013, 11:23]Toch heb ik met één ding zeer grote moeite mee: niet lezen wordt dus beloond.

Het punt is juist dat veel mensen niet lezen en verdommen te lezen. Dat is een feit.
Mensen gaan een abonnement aan en doordat men verdomd om te lezen was men over bepaalde zaken niet op de hoogte, men vecht dat aan en men krijgt gelijk. Dat is gewoon absurd.

Als jij dit beweert, heb je zelf de meeste berichten niet gelezen.
De meeste mensen hebben WEL direct na het ontvangen van het proefpakketje actie ondernomen en doorgegeven GEEN vervolgzendingen te willen ontvangen.
Desondanks is er vaak (ook als er -nog- geen tweede zending was ontvangen) geld afgeschreven.
Werd er ondanks het GEEN prijs stellen op vervolgzendingen toch een pakketje verstuurd, werd er weer actie ondernomen en werd toegezegd het pakketje te mogen terugzenden....vervolgend werd beweerd dat niet aankwam.
Ondanks alle mogelijke toezeggingen dat namen uit het bestand gehaald zouden worden, pakketjes retour gestuurd mochten worden e.d. e.d. kreeg iedereen dezelfde correspondentie, met daarin informatie die pertinent NIET WAAR is.
Kan me zo voorstellen dat de rechtbank Amsterdam niet blij is geweest met de vermelding in die mail.

zoekster
door zoekster - May 29, 2013 om 12:36
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Het is te hopen dat het OM de aanklacht doorzet. Dan moet de heer Storms op zoek naar een advocaat. Een ECHTE wel te verstaan. En dan krijgt hij een Echte dagvaarding die door een Echte gerechtsdeurwaarder aan hem wordt betekend.

En ikbenik kan kermen wat hij wil. In het aanbod moet staan dat het om een abo gaat en dat mag niet alleen in de AV worden vermeld. Dat is nu eenmaal de wet.
Maar ja, daar heeft hij geen boodschap aan, als die wet hem niet bevalt dan meteen weer huilie huilie doen. Dat heb ik al eerder gemerkt.

ikbenik
door ikbenik - May 29, 2013 om 12:48
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=zoekster schreef op woensdag 29 mei 2013, 12:36]En ikbenik kan kermen wat hij wil. In het aanbod moet staan dat het om een abo gaat en dat mag niet alleen in de AV worden vermeld. Dat is nu eenmaal de wet.
Maar ja, daar heeft hij geen boodschap aan, als die wet hem niet bevalt dan meteen weer huilie huilie doen. Dat heb ik al eerder gemerkt.
Het punt is juist dat de AV een belangrijk punt is.
Voor degene die niet weten wat de AV exact is, zullen aangeven dat de AV juist waardeloos is.

De AV maakt wel degelijk uit van de overeenkomst en de koper dient dan ook voor de koop de AV te lezen. Maarja, als mensen verdommen te lezen, weten ze het ook niet.

dearagain
door dearagain - May 29, 2013 om 12:49
2462 Antwoorden / 7 Vragen

[quote=ikbenik schreef op woensdag 29 mei 2013, 11:23]Toch heb ik met één ding zeer grote moeite mee: niet lezen wordt dus beloond.

Het punt is juist dat veel mensen niet lezen en verdommen te lezen. Dat is een feit.
Mensen gaan een abonnement aan en doordat men verdomd om te lezen was men over bepaalde zaken niet op de hoogte, men vecht dat aan en men krijgt gelijk. Dat is gewoon absurd.

*in dit geval ben ik het niet met je eens

*dit was een ******** firma die de consumenten *********

ikbenik
door ikbenik - May 29, 2013 om 12:56
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=dearagain schreef op woensdag 29 mei 2013, 12:49][quote=ikbenik schreef op woensdag 29 mei 2013, 11:23]Toch heb ik met één ding zeer grote moeite mee: niet lezen wordt dus beloond.

Het punt is juist dat veel mensen niet lezen en verdommen te lezen. Dat is een feit.
Mensen gaan een abonnement aan en doordat men verdomd om te lezen was men over bepaalde zaken niet op de hoogte, men vecht dat aan en men krijgt gelijk. Dat is gewoon absurd.

*in dit geval ben ik het niet met je eens

*dit was een ******** firma die de consumenten *********

Als een onderneming niet aan de regels houdt en waarbij de koper netjes binnen zeven werkdagen heeft aangegeven dat het abonnement opgezegd dient te worden, dient die onderneming keihard te worden aangepakt.
Laat daar aub geen misverstanden over bestaan.

dearagain
door dearagain - May 29, 2013 om 13:16
2462 Antwoorden / 7 Vragen

@

*in dit geval is er nog veel meer aan de hand

jolijn nr.2
door jolijn nr.2 - May 29, 2013 om 15:56
355 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=ikbenik schreef op woensdag 29 mei 2013, 12:48][quote=zoekster schreef op woensdag 29 mei 2013, 12:36]En ikbenik kan kermen wat hij wil. In het aanbod moet staan dat het om een abo gaat en dat mag niet alleen in de AV worden vermeld. Dat is nu eenmaal de wet.
Maar ja, daar heeft hij geen boodschap aan, als die wet hem niet bevalt dan meteen weer huilie huilie doen. Dat heb ik al eerder gemerkt.
Het punt is juist dat de AV een belangrijk punt is.
Voor degene die niet weten wat de AV exact is, zullen aangeven dat de AV juist waardeloos is.

De AV maakt wel degelijk uit van de overeenkomst en de koper dient dan ook voor de koop de AV te lezen. Maarja, als mensen verdommen te lezen, weten ze het ook niet.

En als jij het verdomd om de vele topics ( ook op Radar) te lezen, heb je dus geen idee wat er aan de hand is/was met deze 'firma'.

Ook bij de mensen die dit

3. U profiteert zonder verdere aankoopverplichting elke maand van een nieuwe vervolgzending die u kunt weigeren als het aanbod u niet bevalt. Deze vervolgzending bestaat uit 60 Natrudyn Bio Forte capsules t.w.v. € 59,95 incl. verzendkosten, genoeg voor 1 maand. U hebt geen koopverplichting, geen abonnement. Alle informatie vindt u in het proefpakket.

4. U blijft klant van Natrudyn Bio Forte zolang u dat wenst. Mocht u helemaal geen vervolgleveringen wensen dan kunt u dat op elk moment aan ons laten weten per email, schriftelijk of per telefoon.

wel goed gelezen hebben en daarna gehandeld hebben, is geïncasseerd met of zonder toezending van het pakket.

Ook degenen die bericht (of telefoon) hebben gekregen dat ze in hun recht stonden, naam geschrapt e.d. hebben afgelopen week weer een mail gehad betr. deurwaarder, rechtbank e.d. ( pertinent niet kloppende aders/persoonsgegevens tja en als je dan ook nog eens datum, tijd en plaatst van de zitting noemt, wordt de rechtbank misschien een beetje boos...)

Mensen die niet lezen worden niet beloond, mensen die voet bij stuk hebben gehouden, hun ervaringen op fora, bij de consumentenbond e.d hebben gemeld, de rechtbank hebben gebeld, zijn 'beloond'.
Nu nog een passende tik op de vingers voor de bedenker(s) van de oneerlijke praktijken.

ma
door marlena_1 - May 29, 2013 om 20:51
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hè hè daar zijn we van af ook heb de mail gehad over de gerechtelijke brief dat ik niet hoef te betalen en ook niet voor
, voor de rechtbank hoef te verschijnen.
Bedankt allemaal voor deze samenwerking en de vele reacties.
Ook tros radar en verder betrokkenen bedankt.