wp
door wpeters_1 May 5, 2011 om 16:26
Geldzaken & recht

Leenbakker Bestelling

Op 24/02/2011 was ik in een winkel van Leenbakker met mijn partner om informatie in te winnen wat betreft de bank: Hoekbank Brooklyn

Folder waar het product in te zien is.

De 'Hoekbank Brooklyn' was 2 delig.

Aangezien ik een smalle ingang heb krijg ik niet alles naar binnen. Ik vroeg dus bij de verkoopster uit welke 2 delen de bank bestond en vertelde hoe ik zat met de ingang van de woning. Er werd gezegd dat de bank bestond uit: Chaise Longue + 2 zitter met 1 arm.

Dit was geen probleem, dus ik plaatste diezelfde avond nog de bestelling via de website en koos de vestiging waar ik de bank had gezien als afleverpunt voor het product.

Bij het afhalen van het product, zag ik tot mijn verbazing, dat de bank anders was opgebouwd. Het was een 3 zitter met (als het ware) een langwerpige poef ervoor die word vastgeklikt aan de achterwand. Dus ik gaf gelijk aan dat het niet mogelijk was dit binnen te krijgen en dat ik dit niet accepteer. De verkoper zei mij vervolgens dat ik dan annuleringskosten moest betalen en verwees naar het CBW. Ik gaf aan hier ontevreden over te zijn en er werd beloofd, gezocht te worden naar een oplossing. Er is echter nooit contact met me opgenomen.

* Ik heb het CBW inmiddels doorgenomen. Hierin zag ik staan:
Als afnemer moet je bijzonderheden vermelden (Dit heb ik gedaan bij de verkoopster in de winkel, zoals eerder gezegd.) De verkoopster heeft dit aangehoord maar aangegeven dat dit geen probleem zou zijn.

Ik heb toen contact gezocht met de klantenservice, aangezien ik met een bezoek aan de vestiging niks bereikte. Hier kreeg ik een begripvol iemand aan de lijn, maar deze stond machteloos en verwees mij door naar het hoofdkantoor. Ik zou hier een mail naar moeten sturen.
Ik heb inmiddels 2 mailtjes gestuurd naar het hoofdkantoor maar krijg echter geen gehoor ondanks dat ik vraag om een leesbevestiging.

Dit is mijn 5e poging op zoek naar een oplossing. Het is toch te belachelijk voor woorden dat een verkoopster onwaarheid kan verkondigen en dat je hier vervolgens als consument niks tegen in kan brengen? Weet iemand wat ik nog kan doen?

2174 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - May 5, 2011 om 16:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....DUBBELPOST.....

Er staan al veel antwoorden hier.

stacey
door stacey - May 5, 2011 om 16:35
10352 Antwoorden / 12 Vragen

We hebben het hier onderhand wel lang genoeg over gehad HIER, beetje flauw om nu weer opnieuw een topic te openen als je het niet met de gegeven antwoorden eens bent..................
Je zult enkel dezelfde antwoorden als al gegeven krijgen.

Als jij wel denkt rechten te hebben, vraag het dan eens na bij het Juridisch Loket

Trouwens, als je in de winkel Was heb je de bank dan niet even met eigen ogen goed bekeken ?!

gw
door gwdb - Dec 30, 2011 om 17:21
8 Antwoorden / 1 Vragen

bank terug brengen achterlaten en geld terug vragen desnoods via rechter, u heeft er wel een probleem mee want Leen Bakker lost geen problemen op Google maar eens Klachten Leen Bakker, ze halen binnen hun branche de laagste score 75% van de klachten wordt niet opgelost, dus koop bij een andere woonwinkel zoals IKEA

edrick3
door edrick3 - Dec 30, 2011 om 17:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gwdb,

Ook hier ben je een beetje 'te laat'!

Heb je iets tegen Leen Bakker?