de
door denver5252 Dec 19, 2005 om 21:52
Geldzaken & recht

Lenen

Ik wilde vragen ik heb een tante 3000 euro geleent in het bijzijn van 2 getuigen heeft zij toegegeven een restant te betalen.Ook wil ik mensen in lelystad waarschuwen voor deze vrouw ze heeft zelfs bij mijn moeder gestolen en bij mensen in lelystad ze is gok verslaaft en heeft iemand al zoveel leed aangedaan door haar liegen zelfs haar familie wil nu niets meer met haar te amken hebbenhoe los ik het op met haar beloftes ik ga in indergeval naar de politie in lelystad om aangiftes te doen

gr denver5252

861 10 Rapporteer

ro
door ronny530 - Dec 19, 2005 om 22:21
2791 Antwoorden / 41 Vragen

U heeft zeker een punt. Maar ik zou eerst een brief sturen met een sommatie waarin u het bedrag terug vraagt. Als ze niet reageert een tweede die veel dringender is deze doet u aangetekend met ontvangst bevestiging. Als dit geen resultaat oplevert kunt u naar een incasso kantoor. De politie schuift uw aangifte onder in een la en doet er niets mee dus zult u zelf actie moeten ondernemen.

Ik wens u veel succes maar ben bang dat u en misschien vele anderen het geld kwijt zijn.

Ronny.

de
door denver5252 - Dec 20, 2005 om 15:35
13 Antwoorden / 8 Vragen

ik heb al een aangetekende brief gestuurt en de getuige heeft al met haar gebelt ze blijft het beloven maar geen resultaat kan ik zomaar naar een inkassoburo toe

ik wil zo graag de mensen voor haar waarschuwen???en de gestolen goederen en geld van mijn moeder

Fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2006

denver5252

wi
door wippie - Dec 20, 2005 om 15:57
260 Antwoorden / 0 Vragen

Denver...... je eerste vraag onder incasso was toch al door Vladja op een prima wijze beantwoord. Waarom nu weer een nieuwe vraag over hetzelfde probleem? Speelt er meer in de verhouding tot je tante? Je probeert in ieder geval wel haar de grond in te boren met zaken die ons allen niet aangaan. Wees volwassen, neem hetgeen Vladja jou heeft geadviseerd ter harte en ZEUR niet verder.

de
door denver5252 - Dec 20, 2005 om 16:49
13 Antwoorden / 8 Vragen

Ik vroeg niets aan u en ik afgeloten met een mededeling

maar je begrijpt het misschien niet een waarschijnlijk hetzelfde probleem want die reageren zo

en in de grond boren deze vrouw is heel gevaarlijk in lelystad dus ik vraag alleen begrip voor de situatie en niet om medeleven van een

psychologisch doortrapte madam die zoveel mensen al leed

mijn moeder is 75 jaar daar heeft ze nog het meest van gestolen herinneringen van mijn vader en waarschijnlijk doorverkocht

daar is kassa toch voor om deze mensen een halt toe te roepen

met deze mailtje proberen we het juist tegen te gaan

maar zoals ik als zei (waarschijnlijk hetzelfde geval en dan zijn het slachtoffers toch???)

wi
door wippie - Dec 20, 2005 om 16:56
260 Antwoorden / 0 Vragen

Nee daar is kassa niet voor! Op deze site kan U een vraag stellen en er zijn mensen die U raad geven wat te doen. Dit is geen site om Uw frustraties bot te vieren.

wi
door wippie - Dec 20, 2005 om 17:01
260 Antwoorden / 0 Vragen

En in geval van diefstal zoals U aangeeft, een weg DE POLITIE en aangifte doen.

de
door denver5252 - Dec 20, 2005 om 17:04
13 Antwoorden / 8 Vragen

ik wil van u geen mededeling ten eerst blijf je altijd wel op 1 ster staan

want zulke adviseur hebben we niet nodig en lees het goed ik had het afgesloten verveel je je soms.

ik heb daar zeker geen tijd voor om zu;lke mensen nog anntwoord te geven

good luck

denver 3838

wi
door wippie - Dec 20, 2005 om 17:15
260 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben het niet eens met je en dan maar afsluiten. Nee zo werkt dat niet je beschuldigd iemand dus je moet die beschuldiging bij de Politie waarmaken, inplaats te wachten op deze site  op meelopers.

ka
door karekiet_1 - Dec 20, 2005 om 18:01
6 Antwoorden / 0 Vragen

waarom zou je een dergelijk doortrapt, kwaadaardig en bovendien gokverslaafd persoon 3000 euro willen lenen?

xandor020
door xandor020 - Dec 20, 2005 om 18:40
180 Antwoorden / 8 Vragen

denver5252

Het lijkt mij verstandig als u het 'Zakelijk' houdt.

Uw frustratiehelpt hier weinig.

U heeft reeds een antwoord gekregen, post dezelfde vraag dan niet nog eens om iemand 'zwart' te willen maken.

Waarom heeft u dat geld in eerste instantie uberhaupt uitgeleend?

Last but nog least: als u uw vraag hier post mag een ieder daar op antwoorden, ook met een kritische noot! En inderdaad is deze site NIET voor het botvieren van uw frustraties of het 'zwartmaken' van een persoon. Daar zijn ongetwijfeld andere sites voor te vinden.

X.