sa
door satbetweter Oct 7, 2005 om 16:53
Geldzaken & recht

Let op rabobank is fout bezig.

onlangs is mijn gevraagt mijn spaar en aflosvrije hypotheek over te sluiten.

Voor het spaar gedeelte,is echter geen winst te behalen,door een lagere rente.

Met een oncomplete berekening en een peperdure rentevergoeding,wilde men mij erin luizen.

Mensen let op,zeker als de hypotheek van voor 1999 is.

378 2 Rapporteer

ge
door gerbie3 - Oct 7, 2005 om 23:57
7 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Wat je zou kunnen doen is alleen het aflossingsvrije deel te veranderen. Tweede mogelijkheid: de meeste banken kennen ook rentemiddeling. Zo betaal je alleen ongeveer E 125,00 administratiekosten en heb je een lagere middel rente.

pekogi
door pekogi - Oct 15, 2005 om 08:16
143 Antwoorden / 1 Vragen

Pas goed op bij oversluiten van een spaar hypotheek. ( Of welke hypotheek dan ook als het renteverschil niet heel erg groot is) Over het algemeen kun je de kosten niet terugverdienen. Proberen te middelen is een hele goede optie en dat zou ik ook zeker proberen.