se
door sebastian Sep 28, 2005 om 14:13
Geldzaken & recht

Loterij mail Dayzers

Gister ontving ik onderstaande mail van "Dayzers". Stond ook een telefoonnummer bij en toen ik dat belde werd mijn vermoeden bevestigd: ik had GEEN miljoen gewonnen en het nummer bleek van een totaal verbaasde mevrouw in Didam te zijn (meteen maar gemeld dat ze wellicht nog meer telefoontjes zal krijgen.....)De mail meteen doorgestuurd naar de klantenservice van Dayzers maar nog niets vernomen.Hier de volledige E-mail, trap er dus NIET in indien U ook zoiets ontvangt ! :

FROM: THE DESK OF DAYZERSLOTERIJ BV,
DEN-HAAG
THE NETHERLANDS.

WEBSITE: www.dayzers.nl

CONGRATULATIONS ! Your Email address has been selected as one of seven winning Email addresses of the Worldwide Scientific Game Promo Award in NETHERLANDS; computer ballot draws and thus will be a privileged recipient of the grand draw prize of  1.000.000.00(One million euro) Which is Approximately $1.326197 USD, Winning File Reference number for your prize is Ail/571639NL, ticket number 049 - 31662498 - 385. We in the Worldwide DAYZERSLOTERIJ BV, Den Haag-Netherland is by this program, launching our model computer balloting lottery draws, developed and designed to satisfy the cravings of the ever growing number of people using the
Internet and other computer programs . This is a part of our
international promotion program which holds once a year for the disbursement of prizes attached to tickets that were not purchased.With funds accrued exclusively from previous draws, payouts to all winners are guaranteed and will be transferred in record time. After randomly selecting 15,000 participants from an initial database of 300,000 emails and zoning all participants by their respective continents from across the globe, we produced an extensive list from which your EMAIL address has emerged as one
of the winners of the Grand Draw prize. To ensure a smooth collection
of your winnings, we shall provide you with full contact details of our
contractual Finance Management Bureau, upon reception of your winning claim request.  Therefore you are advice to confirm your winning reference number by email within a week of receiving this notice. Please find
contact details below:
JENNIFER MAXWELL,
Paleisstraat 5, 2514 JA Den Haag , Holland/Nederland.
REPLY TO:dayzernl@walla.com
TEL:0031-622-134-739,

Note; A secured Insurance bond has been solicited on your behalf; In your interest to protect all prize money from being claim by any other party. We advice that you keep all informations and documents relating to your prize award from public notice, as whoever comes with this informations and proof will likely claim your prize and the promotion companies or your fiduciary agent will not be liable; this is in line with our security protocol to avoid double claiming and unwarranted abuse of this program by unscrupulous individuals. This lottery program was promoted by our group of philanthropist headed by Mr. Bill Gates, and co-sponsored by Netscape Network, Toshiba, Hewlett Packard , Fujitsu, Siemens .
We hope with part of your prize, you will participate in our end of
year high stakes  10,000,000.00 Million Euros International Lottery in the year 2005. Please be informed that NON RESIDENT OF THE NETHERLANDS will be required to Notarized his/her winning TRANSFERS  from the high court in the Netherlands before PAYMENT can be made out into their respective bank accounts; This is prior to award money transfers policy of the Netherlands
(Gaming Board) as required by the paying Authority.
You are also advised to direct all further correspondences and queries
to your respective category Prize Transfer handlers which contacts will
be provided to you afterwards.

Congratulations once again from DAYZERSLOTERIJ BV.

Sincerely,
Laurie van Hook,
International Promotions Manageress,
www.dayzers.nl

540 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 28, 2005 om 14:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor meer informatie, zie de volgende informatie van Dayzers/Staatsloterij:

Lees meer

ve
door verwijderd - Sep 28, 2005 om 19:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

U heeft in iedergeval geluk gehad dat u in Didam terecht kwam met uw telefoontje. Het is namelijk een 06- nummer, u heeft een 0 teweinig voor het landnummer 31 gedraaid. Dan krijg je 0316 en da's oa Didam.

ve
door verwijderd - Sep 28, 2005 om 19:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gerdamarijke , Dit vind ik nu knap!! simpel maar je moet er maar op komen.fred