noorbeekje
door noorbeekje Jan 8, 2018 om 21:24
Geldzaken & recht

Mail over de bitcoin

Ik heb vandaag een mail ontvangen van tech4lifnstyle.com betreffende de bitcoin.
Er wordt gesteld in de mail

Jouw uitbetaling staat klaar!

Beste,
Bedankt voor jouw interesse in ons bitcoin programma.
We willen jou informeren dat jouw bitcoin bonus nu klaar staat op opgenomen te worden.

Ik moet dan op de knop de uitbetaling bevestigen. Ik heb nooit contact gezocht over de bitcoin. Zijn er meerdere mensen die deze mail hebben ontvangen?

10688 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 8, 2018 om 21:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Is phishing. Weggooien.

Ta
door TasjaFleur - Jan 8, 2018 om 21:59
13 Antwoorden / 1 Vragen

Nooit op reageren en deleten, beter nog als ongewenste mail benoemen en afzender blokkeren

newmikey
door newmikey - Jan 8, 2018 om 22:02
830 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zou u aanraden uw computer weg te geven of in de schuur te zetten. Eerst vaardigheidsbewijs halen, dan pas weer email en internet gebruiken...

marita5
door marita5 - Jan 8, 2018 om 22:24
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Noorbeekje ,

Dit is een valse e- mail , nergens op klikken maar verwijderen , zie ook hier , klik op de rode regel .

https://opgelicht.avrotros.nl/alerts/item/e-mail-over-uitbetaling-in-bitcoins-blijft-in-omloop/

pe
door pebk - Jan 8, 2018 om 22:31
581 Antwoorden / 0 Vragen

Gratis geld! En u heeft er (nog) niets voor hoeven doen.

Zou het echt zijn, denkt u? Waarom zou iemand u zomaar iets willen geven? Zou er enig belang zijn bij de verstrekker? Als er al geld is, dan zult u daar uw gegevens voor moeten geven en waarschijnlijk een kleine betaling moeten doen. Daarna nog iets meer, etc.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 8, 2018 om 23:47
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Wat Gek, ik kreeg dezelfde mail maar dan van de staatsloterij waar ik niet aan meedoe. Kreeg u ook miljoenen?

ju
door juliomariner - Jan 9, 2018 om 17:32
1329 Antwoorden / 2 Vragen

Voilgens mij heet dit Spam. Span moet of door de macaroniu gedsan worden en als het op een ´-mailadres binnen komt zit er in het mailprogramma een knop met een kruis of delete of wissen.
Heeft u nog nooit een mail gehad waarin wordt gezegd dat u een nieuwe bankpas moet aanvragen (vaak zelfs van een bank waar u geen rekening hebt), of u uw penis wilt laten verlengen of dat u van die blauwe pilletjes kunt bestellen?
Nee, dan welkom in de wereld van het internet.