wijkensis
door wijkensis Nov 8, 2017 om 13:59
Geldzaken & recht
Marcel Smith marcel@canmail.nl (geldleningen) is dit bonafide ?

Laatst ontving ik deze mail met een aanbieding voor een lening v.a. 4%.

Deze werd volgens de informatie, verzonden door iemand die zich "Marcel Smith" noemd.

Men gebruikt hierbij het adres : marcel@canmail.nl

Is iemand daarmee bekent ?

2798 9 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Nov 8, 2017 om 14:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, natuurlijk niet! Deleten die spammail.

is dit bonafide ?

r.kemperman
door r.kemperman - Nov 8, 2017 om 14:11
423 Antwoorden / 4 Vragen

Wat denk je zelf?

reflecs
door reflecs - Nov 8, 2017 om 14:19
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Vanaf 4% zegt helemaal niets.

Bedrijven die gebruik maken van spam zou ik sowieso niet mee in zee gaan.

Edit. Het bedrijf bestaat echt en die persoon werkt daar.
Maar, zoals met alles, zou ik me niet laten verleiden door reclame, maar eerst zelf onderzoek doen naar verschillende verkopers/aanbieders en dan pas besluiten. Of besluiten het niet te doen :)

ne
door neodutchio - Nov 8, 2017 om 14:26
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Heel betrouwbaar. Mensen die ongevraagd mailen met aanbiedingen die te mooi zijn moet je niet laten liggen. Dat elke normale kredietaanbieder onder toezicht staat van de afm en moet toezien dat de consument niet teveel leent is natuurlijk ook onnodig he. Gewoon bij een schimmige onbekende partij de lening afsluiten en zien wat er gaat gebeuren.

emcede
door emcede - Nov 8, 2017 om 14:32
960 Antwoorden / 4 Vragen

Had je bij deze persoon informatie over een lening aangevraagd dan?

Nee? Sorry, maar dan is dit een hele domme vraag. Ik weet het, domme vragen bestaan niet, maar toch... NEE NATUURLIJK is dit NIET bonafide!!! En nee, niemand op dit forum is hier mee bekend omdat dit soort mails direct als spam verwijderd moeten worden.

jo
door jorisw Nov 8, 2017 om 17:23
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Dat is altijd zo'n dooddoener, dat domme vragen niet bestaan. Domme vragen bestaan wel degelijk. Dat zijn de vragen die je zelf kunt beantwoorden door even 3 seconden na te denken.

hutch
door hutch - Nov 8, 2017 om 15:14
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Als men die website bekijkt ziet men een aantal foto's van bepaalde personen.
Men doet voorkomen alsof deze personen bij dat 'bedrijfje' ook een lening hebben afgesloten: "Deze mensen gingen u voor".

Echter..... de foto's van die personen zijn zogenaamde ' stockfoto's ', wat inhoudt dat deze foto's gekocht dan wel gratis verkregen zijn.
Die personen hebben dus helemaal geen lening bij dit 'bedrijfje' afgesloten. Met een dergelijk 'bedrijfje' zou ik geen zaken willen doen.

aurora1
door aurora1 - Nov 8, 2017 om 16:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, want ik doe niet aan lenen en ga erg zorgvuldig met mijn mailadressen om, dus ik ontvang dergelijke rommel niet.
Ik zet de tering naar de nering en spaar voor de dingen die ik nodig heb of die ik wil hebben.
Dergelijk spam zou u niet eens moeten lezen maar direct moeten verwijderen en de afzender blokkeren.

edrick3
door edrick3 - Nov 8, 2017 om 16:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Afbeeldingsresultaat voor geld lenen kost geld logo
En zo'n mail:
Afbeeldingsresultaat voor spam

tijger1
door tijger1 - Nov 8, 2017 om 17:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Geen idee, ik krijg nooit spam.