ga
door garrits Apr 7, 2004 om 12:28
Geldzaken & recht

Megapool

Ik heb bij megapool een aantal witgoed artiekelen gekocht en die zijn vrijdag bezorgd.
Maar mijn vraag is hoe het zit met de garanties van deze artiekelen.

771 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:11
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

het is nog niet helemaal bekend wat er gaat gebeuren de vraag is wordt dit bedrijf overgenomen neemt de volgende dan ook dit soort zaken over, in het geval u nog eens een extra verzekering heeft afgesloten, u heeft natuurlijk wel recht op de fabrieks garantie meestal is dit 1 of 2jr. mocht een artikel binnen deze termijn kapot gaan dan kunt u dit altijd regelen zonder de tussenkomst van megapool. groeten.

ga
door garrits - Apr 16, 2004 om 13:11
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

dank u wel

tuinfreak_1
door tuinfreak_1 - Apr 16, 2004 om 13:11
763 Antwoorden / 1 Vragen
0

Wat betreft vragen over de extra bijgekochte garantie e.d. houdt megapool sinds vanmiddag de klanten op de hoogte, (mits hierover iets bekend is) voor meer info kunt u naar de megapool website, http://www.megapool.nl

jo
door jodegroot - Jul 13, 2012 om 16:52
5 Antwoorden / 2 Vragen
0

Een aanzienelijk welvaartsverlies inderdaad, hadden we alles bij het oude gelaten hadden we ook nooit geconfronteerd geweest met alle 'rotte appels"in europa, die het ons nu laten opknappen, ze hadden gewoon strategisch gezien een eenheid moeten vormen en verder niks, dat gebemoei uit Brussel komt ons allemaal duur te staan,in die zin WEG MET EUROPA.Dit is nl niet in stand te houden,onmogelijk
ook niet om nu weer van een euro naar een neuro te gaan, wordt het dan alweer gehalveerd?En Nederland is wel het ergste het is véél te duur in ALLES, ben benieuwd hoe lang dit nog duurt, maar het is zo verkiezingen en daar heb ik al goed over nagedacht.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 6, 2024 om 22:11
Huishouden & energie

Liander wil mijn meter vervangen

Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .

Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ? Lees meer

Martijn van den Ham
Martijn van den Ham - May 7, 2024 om 18:46
Huishouden & energie

LOQED slim slot

Ik ben in het bezit van een slim slot van LOQED waar ik zeer veel plezier van heb krijg ik zojuist een mailt binnen dat ze genoodzaakt zijn de cloud dienst betaald te maken voor een bedrag van € 4,95 per maand. Mag dit zo maar?!!!
Het slot heb ik uitgekozen gezien de functionaliteiten die er op zitten en dat er geen abonnement op zat en nu wordt er toch een abonnement door je strot gedrukt. ... Lees meer