Zi
door Zinzi Nov 2, 2016 om 15:11
Geldzaken & recht
Mijn pakket is zoek

@kassa_vara

Goede dag ik heb een vraag waar niemand me mee kan helpen word van de kast naar de muur gestuurd. Heb onlangs een pakket gekocht in the US  die met usps is gekomen. Staat aangegeven bij track code al sinds 21oktober is aangekomen maar tot heden heb ik niets ontvangen niemand weet waar mijn pakket is hoe of wat nou zit mij dochter haar doopjurk erin die ik met spoed nodig heb en net ten einde raad... er staat geschreven departed. Youre item departed a transfer AirPort Amsterdam Schiphol Nederland. Oktober 21 2016 at 9:49 the item is currently in transit to destination. Waarom kan geen postbedrijf mij helpen heb meerdere malen ook de verzender gebeld die beweren dat het al in Nederland is overgedragen en zeggen contacting the customs agency en de doop is al 13 nov

4326 4 Rapporteer

Topantwoord

ja
door jackyh - Nov 2, 2016 om 15:20
953 Antwoorden / 4 Vragen

Zou de douane op Schiphol bellen. Daar ligt het pakket waarschijnlijk.

Zi
door Zinzi Nov 2, 2016 om 15:38
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb het nummer van de belasting dienste gebeld van de douane en hun geven geen info over pakketjes weet niet als dat nummer goed is. En wou ook PostNL op Schiphol bellen maar kon geen nummer vinden

zoekster1
door zoekster1 Nov 2, 2016 om 16:00
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien kunt u via facebook Post.nl benaderen. Daar wordt meestal wel alert gereageerd.

newmikey
door newmikey Nov 2, 2016 om 16:05
830 Antwoorden / 0 Vragen

Pakketten liggen nooit bij de douane op Schiphol maar in de douaneloodsen van de individuele pakketvervoerders in het hele land. Ook zie ik hier niet om welke koeriersdienst het gaat dus er valt simpelweg niet te bepalen wie je dan zou moeten bellen. De douane zeker niet want die verwerken alleen de aangifte van het koeriersbedrijf en hebben verder met het logistieke proces niets te maken.

Het pakket lijkt vanuit Chicago via Istanboel naar Amsterdam gekomen te zijn. Dat valt mij op dus mogelijkerwijs is daardoor de aangifte van de pakketdienst ook vertraagd/aangehouden. Misschien moet er door de koeriersdienst nog een faktuur voor eventuele invoer BTW en inklaringskosten worden opgemaakt.

TS kan niets doen behalve afwachten en misschien in de toekomst dringende zaken binnen de EU bestellen.

ja
door jackyh Nov 2, 2016 om 16:12
953 Antwoorden / 4 Vragen

USPS staat op het formulier volgens vragensteller.

marita5
door marita5 - Nov 2, 2016 om 16:05
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Zinzi ,

Post.nl  Postkantoor ,

 Adres: Amsterdam Airport Schiphol, Schiphol Boulevard, 1118BE Schiphol

Telefoon: 0900 0990

Zi
DOOR ZINZI 2 NOV. 2016 OM 15:38
ANTWOORDEN / VRAGEN

Ik heb het nummer van de belasting dienste gebeld van de douane en hun geven geen info over pakketjes weet niet als dat nummer goed is. En wou ook PostNL op Schiphol bellen maar kon geen nummer vinden

diumenge
door diumenge - Nov 2, 2016 om 16:10
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb een pakketje uit China al vanaf half oktober op Schiphol liggen volgens de track and trace informatie. Kennelijk zijn ze daar gewoon erg langzaam...

Als je twitter hebt dan kan je vragen of ze de buitenlandse track and trace code kunnen omzetten via twitter.com/postnl.

Zi
door Zinzi Nov 2, 2016 om 17:02
Antwoorden / 1 Vragen

Ja heb ik gedaan hun konden mijn tracé code hier niet vinden omdat die nog niet is omgezet naar de track n tracé van Nederland ook zo raar

edrick3
door edrick3 - Nov 2, 2016 om 16:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Van het net:

LET OP: U heeft een pakket onderweg met usps.COM ?!  ...Ú kunt dan bellen naar 020-5873491 (direct tel. nr. afdeling inklaring) & 0900-0570 helpdesk TNT post/PostNL (€ 0.45 per minuut).

Hoop dat het snel voor je in orde komt!

Zi
door Zinzi Nov 2, 2016 om 17:04
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb tnt gebeld toen Ik mijn tracé nummer opnoemde zei die Mvr gelijk nee dat bezorgen PostNL. Dus ja heb hun al zoveel x gebeld kost mij alleen geld. Ja mijn pakket was met usps. Maar bij mijn bijgaande foto zie je staan dat het hier in Nederland is

edrick3
door edrick3 Nov 2, 2016 om 18:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

En dit geprobeerd? bellen naar 020-5873491 (direct tel. nr. afdeling inklaring)

Zi
door Zinzi Nov 3, 2016 om 14:49
Antwoorden / 1 Vragen

Nou heb via via gehoord dat mijn pakket sinds 21 okt bij de douane ligt. Snap r niets van. Maar zal dat nummer ff bellen

Zi
door Zinzi Nov 3, 2016 om 14:49
Antwoorden / 1 Vragen

Het nummer is niet in gebruik