je
door jeannette bouwman Aug 8, 2016 om 13:35
Geldzaken & recht

MOET IK EEN TERIGGESTUUYRD PRODUCT (PILLEN IN ORIGINELE VERPAKKING) TOCH BETALEN

VAN SLIM FRUIT MAANDELIJKS EEN PAKKET ONTVANGEN EN DIT WERD VAN MIJN REKENING AFGEHAALD ONDER DEAAM VAN STICHTING DEREDEN GELDEN
IK HEB DAT NIET DIRECT HERKEND EN LATER GESTORNEED; VERVOLGENS PAKKETJES TERUGGESTUURD.
TEVENS MAILTJES GESTUUR DAT IK DIT NIET WIL
MAILTES BERICHT VAN ONTVANGST GEKREGEN MAAR VERDER GEEN REATIE, WEL EEN AANMANING
INMIDDELS IS DIT GESTOPT MAAR FABRIKANT WIL TOCH DAT IK DEZE TWEE PAKKETJES BETAAL
VOLGENS HEN STAAT DIT IN DELGEMENE VOORWAARDEN
KAN DIT ??

796 5 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Aug 8, 2016 om 13:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U heeft capsl ock aan staan.

da
door datzoekikop - Aug 8, 2016 om 13:41
251 Antwoorden / Vragen

Ten eerste: Uw capslock (=hoofdletters) staat aan, irritant.

Over slimfruit kan je een dikker boek schrijven als bij wijze van spreken alle wetsboeken bij elkaar. En als er iets positiefs staat is dat fake.
Dan de eeuwige vraag: "Kan dit?". U moet eerst voorwaarden lezen, en aannemen dat er geen gratis afslankpillen bestaan, alleen uw bankrekening slankt er van af en de verkoper wordt er rijk van, doet u niet iets binnen hun regeltjes, ja, dan betaalt u.

Een gratis dieet: Het Datzoekikop VADH dieet, (Van Alles De Helft).

reflecs
door reflecs - Aug 8, 2016 om 13:49
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Het gaat er in dit geval niet om of het in de algemene voorwaarden staat (dan mag het niet), maar bij het bestellen vermeld staat (dan mag het wel).
Dat kunt u lezen op deze pagina: KLIK https://www.consuwijzer.nl/vakantie-vrije-tijd/proefpakket/akkoord-gegaan-met-vervolgzendingen-na-ontvangst-proefpakket-kan-ik-er-vanaf
Dit is het geval, als u het op deze website besteld hebt: KLIK http://www.slimfruit.nl/

Alleen hoofdletters gebruiken op internet wordt gezien als onbeleefd, of bent u slechtziend?

tijger1
door tijger1 - Aug 8, 2016 om 13:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hebt daar dus blijkbaar wel iets besteld.

Dus u storneert eerst en stuurt dan de pakketjes terug? Verkeerde volgorde.

aurora1
door aurora1 - Aug 8, 2016 om 14:10
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Misschien uw bankrekening vaker controleren?
Lees ook eens hier (klik op de rode regel): https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/ben-ik-verplicht-om-slim-fruit-te-betalen?id=585161