he
door herma3 Nov 1, 2015 om 11:25
Geldzaken & recht

NS

Hoe kan ik de NS bewegen fatsoenlijk te antwoorden over een hele slechte service?
Eva, Graag uitleg. Begrijp het niet. Weer uitgebreid uitgelegd.
Antw. Binnen 5 da. antwoord. Zelfs niet binnen 2 weken.
Weer een mail gestuurd. Weer hetzelfde. Dus ook geen reactie. Ik ben een artiken kwijt geworden door de slechte comminic. v.d. N.S. voor niets v. A.doorn op en neer ook nog naar Afoort gereisd. NS geeft niet thuis. Ook de klachtend. niet.
Ik wil ook mijn geld terug. Wat kan ik doen?

819 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2015 om 11:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

herma3 schreef op zondag 1 nov 2015, 11:25: Hoe kan ik de NS bewegen fatsoenlijk te antwoorden over een hele slechte service?
Eva, Graag uitleg. Begrijp het niet. Weer uitgebreid uitgelegd.
Antw. Binnen 5 da. antwoord. Zelfs niet binnen 2 weken.
Weer een mail gestuurd. Weer hetzelfde. Dus ook geen reactie. Ik ben een artiken kwijt geworden door de slechte comminic. v.d. N.S. voor niets v. A.doorn op en neer ook nog naar Afoort gereisd. NS geeft niet thuis. Ook de klachtend. niet.
Ik wil ook mijn geld terug. Wat kan ik doen?


Ik begrijp dat Eva je vraag niet begrijpt. Geen touw aan vast te knopen aan je verhaal.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2015 om 11:38
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo herma3,

Kijk eens hier en hier.

Suc6

ve
door verwijderd - Nov 1, 2015 om 11:57
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

U bent uw artikel niet kwijt geraakt door de slechte service van de NS.

U hebt het zelf vergeten mee te nemen.

Dat u niet tevreden bent over het terugvinden van uw spullen, daar kunt u ontevreden zijn.

Begin eens terug te tellen.

Welk traject en welke tijden hebt u gereisd, en op welk station hebt u uw spullen vergeten mee te nemen.

Eva kan er ook niks aan doen. Zij staat er voor bekend dat ze je met een smoesje een appel geeft en verder doet ze niets. Amen(omdat het zondag is) :-)

ve
door verwijderd - Nov 1, 2015 om 11:59
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

herma3 schreef op zondag 1 nov 2015, 11:25: Hoe kan ik de NS bewegen fatsoenlijk te antwoorden over een hele slechte service?
Eva, Graag uitleg. Begrijp het niet. Weer uitgebreid uitgelegd.
Antw. Binnen 5 da. antwoord. Zelfs niet binnen 2 weken.
Weer een mail gestuurd. Weer hetzelfde. Dus ook geen reactie. Ik ben een artiken kwijt geworden door de slechte comminic. v.d. N.S. voor niets v. A.doorn op en neer ook nog naar Afoort gereisd. NS geeft niet thuis. Ook de klachtend. niet.
Ik wil ook mijn geld terug. Wat kan ik doen?

Carola. Ik meen dat ik mijn vraag hier niet gesteld heb. Mijn enige vraag was hoe ik de NS kan bewegen om verantwoording te nemen voor de door de NS gemaakte fouten en je niet van het kastje n.d. muur te sturen zonder dat je geholpen wordt en de voor de NS onterechte kosten.
Dit is en was mijn vraag.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2015 om 12:08
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wat dacht je van gewoon even bellen, ze zijn 24 uur per dag bereikbaar.

Telefoon

U kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

ve
door verwijderd - Nov 1, 2015 om 12:47
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

U bent een artikel kwijt door slechte comunicatie van NS. NEE u bent het kwijtgeraakt omdat u het zelf ergens heeft achtergelaten. Waarom bent u voor niets naar Apeldoorn en Amersfoort gereisd ? Met het telefoonnummer van @diumenge was dat misschien niet nodig geweest. U doet het per e-mail af en denkt dan NS lost het wel ff op. Helaas maar zo werkt dat niet. Waarschijnlijk is een ander blij met datgene wat u kwijt bent want u was echt niet de enige die in die trein zat.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2015 om 13:11
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

herma3 schreef op zondag 1 nov 2015, 11:59:
herma3 schreef op zondag 1 nov 2015, 11:25: Hoe kan ik de NS bewegen fatsoenlijk te antwoorden over een hele slechte service?
Eva, Graag uitleg. Begrijp het niet. Weer uitgebreid uitgelegd.
Antw. Binnen 5 da. antwoord. Zelfs niet binnen 2 weken.
Weer een mail gestuurd. Weer hetzelfde. Dus ook geen reactie. Ik ben een artiken kwijt geworden door de slechte comminic. v.d. N.S. voor niets v. A.doorn op en neer ook nog naar Afoort gereisd. NS geeft niet thuis. Ook de klachtend. niet.
Ik wil ook mijn geld terug. Wat kan ik doen?

Carola. Ik meen dat ik mijn vraag hier niet gesteld heb. Mijn enige vraag was hoe ik de NS kan bewegen om verantwoording te nemen voor de door de NS gemaakte fouten en je niet van het kastje n.d. muur te sturen zonder dat je geholpen wordt en de voor de NS onterechte kosten.
Dit is en was mijn vraag.



Het gaat Carola niet om de vraag die je aan de NS hebt gesteld maar op de manier waarop je communiceert. Als je de vraag aan de NS op een vergelijkbare manier hebt gesteld als de vraag hier snap ik wel dat je niet het juiste antwoord krijgt.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2015 om 14:39
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Na lezing van de reacties en mijn kristallen bol geraadpleegd te hebben heeft de vraagsteller een tweetal treinzeisen gemaakt, is een artikel kwijtgeraakt en wil dit vergoed hebben en die
c(r)ommunicatie, termen van Koot en Bie te gebruiken, verloopt niet geweldig. Maar let op je spullen, wel zo handig.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2015 om 15:28
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

diumenge schreef op zondag 1 nov 2015, 12:08: Wat dacht je van gewoon even bellen, ze zijn 24 uur per dag bereikbaar.

Telefoon

U kunt ons dag en nacht telefonisch bereiken op telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief).

Dat 'gewoon' laat maar gerust achterwege, of je moet over heel veel geduld beschikken.

Daarnaast is het vrij gebruikelijk dat NS niet reageert opdat omslachtig via Eva 'n mail versturen, zie ook hun -niets toevoegend- forum. Overigens niet vergeten aan het einde op verzenden te klikken.

Hier reageren kan, na het inloggen, in dat grijze vak onder aan de pagina. Tekst invullen en op 'Reageer' klikken. Probeer dan in het kort (dus alle overbodige dingetjes laat je achterwege) te vertellen wat nu exact het probleem is.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2015 om 15:33
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Onzin, ik heb ze pas nog gebeld. Er werd vrijwel direct opgenomen en ik werd prima geholpen. Dat je iets tegen de NS hebt weten we nu wel @akkerdistel, maar wanneer heb je de NS voor het laatst gebeld?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ev
Evergreen2024 - Jun 7, 2024 om 19:32
Huishouden & energie

Legionella

Als ik de boiler een week uitzet moet ik dan de leidingen doorspoelen, of is dat alleen bij langer dan een week?
boiler op 55 gr. en dan alle leidingen 1 minuut doorspoelen? Of is beide niet nodig? Lees meer

pi
pierre1962 - Jun 10, 2024 om 19:23
Geldzaken & recht

Liander

Hoi ,
Ik ben doof !!!

Afgelopen 29 Mei kreeg ik een brief van Liander. Er staat op dat slimme meter niet goed functioneren. Er staat op dat op Maandag 10 Juni om 10.45 - 12.45 uur een monteur bij mij langskomen om slimme meter te controleren.
Die duurt ongeveer anderhalf uur in beslag.

Vandaag ben ik om 11.00 uur thuis gekomen , was 1 kwartier te laat door gemiste t ... Lees meer

atlas1302
atlas1302 - Jun 8, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Bijklussende A.O.W -er

Aow-ers die 50% krijgen van het minimum loon, zullen graag nog wat willen bijklussen, om een buffertje te willen hebben voor tegenslagen of gewoon eens op vakantie. Dat mag, en ook onbeperkt...alleen bij een max. bedrag gaat de A.O.W-er belasting betalen. Velen gaan daarom onder andere naar het buitenland, omdat er gedacht wordt..hier is het lekkerder dan daar. Maar is dat ook zo!

Wat m ... Lees meer