ruud18
door ruud18 Mar 13, 2012 om 17:29
Geldzaken & recht

Onterecht op ebay geschorst

hallo
ik ben geschorst op ebay omdat ik 2 acounds heb
ik zelf ben niet akkoord hier mee
en ga stappen ondernemen wie kan zeggen welke en wat ik kan doen
ik zelf ben boos op ebay en wil een vergoeding
en een reden hier voor

3493 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 17:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Daar is onze ruud weer. Weer boos op anderen, nooit op zichzelf. Heb je de miskleun euro die je had, te koop gezet ? Bleek het een valse te zijn? Kortom geef eens wat meer openheid.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 19:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

rapil schreef op dinsdag 13 mrt 2012, 17:35: Daar is onze ruud weer. Weer boos op anderen, nooit op zichzelf. Heb je de miskleun euro die je had, te koop gezet ? Bleek het een valse te zijn? Kortom geef eens wat meer openheid.

Wat ben jij goed, rapil!! Best geheugen. Is hij zeker op ebay ook betrapt op zijn rare hobby.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 19:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

van de ebay site:

Waarom is mijn account geschorst?

Een account kan om twee redenen worden geschorst:

Ernstige overtredingen van regels en beleid van eBay: als je bezwaar wilt maken tegen je schorsing, beantwoord je het schorsingsbericht direct met relevantie informatie of neem je contact met ons op.

eBay-kosten die niet zijn betaald: de meest voorkomende reden voor schorsing wegens wanbetaling is een verouderde of onlangs geweigerde automatische betalingsmethode. Zie Je account herstellen als je een foutbericht hebt ontvangen bij het oplossen van je schorsing door een creditcard of bankpas bij te werken of je opnieuw in te schrijven. Als je een foutbericht hebt ontvangen bij het oplossen van je schorsing door een creditcard of bankpas bij te werken of je opnieuw in te schrijven, kun je contact met ons opnemen.

Als je een e-mail ontvangt over schorsing van je account

Wanneer je account wordt geschorst, stuurt eBay een bericht naar het e-mailadres dat aan je account is gekoppeld. Deze e-mail verschijnt ook op de pagina Mijn berichten in Mijn eBay.

Als je niet weet waarom je account is geschorst of als je om een of andere reden geen bericht hebt ontvangen, kun je contact met ons opnemen voor nadere informatie.

ve
door verwijderd - Mar 13, 2012 om 19:19
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Mar 14, 2012 om 19:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

rapil schreef op dinsdag 13 mrt 2012, 17:35: Daar is onze ruud weer. Weer boos op anderen, nooit op zichzelf. Heb je de miskleun euro die je had, te koop gezet ? Bleek het een valse te zijn? Kortom geef eens wat meer openheid. [/quot

kerel je weet niet wat je zegt

ik ben geschorst onwille dat betaling niet eerder gedaan was
moest naar brazilie

ve
door verwijderd - Mar 14, 2012 om 19:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

mahadma schreef op dinsdag 13 mrt 2012, 19:16: van de ebay site:

Waarom is mijn account geschorst?

Een account kan om twee redenen worden geschorst:

Ernstige overtredingen van regels en beleid van eBay: als je bezwaar wilt maken tegen je schorsing, beantwoord je het schorsingsbericht direct met relevantie informatie of neem je contact met ons op.

eBay-kosten die niet zijn betaald: de meest voorkomende reden voor schorsing wegens wanbetaling is een verouderde of onlangs geweigerde automatische betalingsmethode. Zie Je account herstellen als je een foutbericht hebt ontvangen bij het oplossen van je schorsing door een creditcard of bankpas bij te werken of je opnieuw in te schrijven. Als je een foutbericht hebt ontvangen bij het oplossen van je schorsing door een creditcard of bankpas bij te werken of je opnieuw in te schrijven, kun je contact met ons opnemen.

Als je een e-mail ontvangt over schorsing van je account

Wanneer je account wordt geschorst, stuurt eBay een bericht naar het e-mailadres dat aan je account is gekoppeld. Deze e-mail verschijnt ook op de pagina Mijn berichten in Mijn eBay.

Als je niet weet waarom je account is geschorst of als je om een of andere reden geen bericht hebt ontvangen, kun je contact met ons opnemen voor nadere informatie.

ik zelf wil nooit iets te maken hebben met ebay
ik vind dat ze laf zijn

ve
door verwijderd - Mar 15, 2012 om 12:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je wordt niet geschorst omdat je 2 accounts hebt. Dat is toegestaan. Je zal geschorst zijn voor wat je met die accounts doet.

Die vergoeding ga je zeker krijgen. Het is niet dat je met bepaalde voorwaarden accoord gaat als je je aanmeldt.