mr
door mrtoep Aug 22, 2005 om 11:23
Geldzaken & recht

Op gelicht door Budgetworld Media

Wegens een negatieve Bkr (vermoedelijk A3) had men vrouw contact gezocht met Budgetworld Media.
Die zouden ons aan een hypotheek kunnen helpen.
Wij hebben totaal voor € 2300 aanbetaald aan hen,met het mom dat dit voor hun een soort verzekering is dat de koop zou doorgaan.
Dit hebben we gedaan op 16 juni.
Hij had onze makelaar verwittigd dat de hypotheek rond was voor ons zodat wij dan ook overgingen tot ondertekening van het koopcontract.
De sleutel overdracht zou plaats hebben moeten gehad op 1 augustus.
Ondertussen zitten wij nog steeds zonder geld voor deze hypotheek en dreigd nu de notaris ons met een ingebreke stelling.
Kostenplaatje bedraagd € 15.950-
plus nog is extra kosten die de verkoper ons ook nog zal gaan claimen.
Wij hebben ondertussen klacht neer gelegd bij de politie te Maarheeze op 30 juli, vandaag zijn we is gaan navragen aldaar hoe het zit.
En geloof het of niet maar die hebben er nog niks aan gedaan.
Mijn vrouw heeft deze morgend nog met een slachtoffer gesproken,
die is ook door deze bende opgelicht.
Dus mensen kijk goed uit voor Budgetworld Media,HET ZIJN OPLICHTERS!!!!!!!!

Ondertussen dreigen wij wel op straat te komen(gezin met 2 kindjes)
In goed vertrouwen huurhuis opgezegd, nu 1 september hebben we geen woonst meer plus nog een vette rekening.
Wie o wie kan voor ons nog iets betekenen qua een hypotheek,
ik kan aantonen dat de negatieve bkr niet door mijn toedoen is ontstaan.
Alle hulp is welkom, we kunnen het gebruiken.

m.vr.gr.

MRTOEP

1306 6 Rapporteer

texmark
door texmark - Aug 22, 2005 om 21:13
20 Antwoorden / 0 Vragen

Nogmaals,

Waar ik sprak over FMA bedoelde ik AFM, hetgeen staat voor Autoriteit Financiële Markten. Ik ken Budgetworld Media overigens allen als internetbedrijf.

ro
door ronny530 - Aug 22, 2005 om 21:34
2892 Antwoorden / 41 Vragen

Als ik het zo zie zijn er misschien mensen die kunnen helpen. De reactie van deze persoon zal wel echt gescreent moeten worden, Uw probleem is zo groot dat het toch echt als eerste bij de woningbouw moet aankloppen. Wonen aan het water in een doos is ook niet alles. Ondanks dat u ter goeder trouw bent draait het toch om de centen.

texmark
door texmark - Aug 24, 2005 om 00:17
20 Antwoorden / 0 Vragen

Budgetworld media heeft geen inschrijving bij de SER en mag derhalve geen tussenpersoon vormen. Bovendien zal geen enkele bank hun een agentaanstelling geven dus kunnen zij geen bank vertegenwoordigen. Kortom, dit betreft een bijzonder misselijkmakende vorm van oplichtingen waarvan u de dupe bent geworden. Zij maken misbruik van het feit dat u de meeste banken geen normale hypotheek kunt verkrijgen. Er is een bank met een andere acceptatieopvatting, maar daar kunt niet meer dan 100% van de executiewaarde (88-90% van de vrije verkoopwaarde) krijgen hetgeen betekent dat u eigen geld zult moeten inbrengen en daar steekt in uw geval nou juist het probleem.

Ik kan u in deze helaas niet helpen. Ik heb wel van uw zaak melding gedaan aan de redactie van Kassa met het verzoek om uw, en zoals mij is gebleken, ook de bevindingen van vele andere gedupeerden, zo snel mogelijk aan de kaak te stellen. Mogelijk zult u daar nog van horen.

Zoals reeds telefonisch besproken zal een contact met de gemeentelijke dienst sociale zaken u met uw huisvestingsprobleem kunnen helpen. In ieder geval wens ik u daar alle succes bij.

met vriendelijke groet,

Peter J. van Lith

sa
door sanderadvies - Sep 1, 2005 om 15:33
5 Antwoorden / 1 Vragen

goed nieuws ik kan u helpen aan een hypotheek.

bel met spoed

[EDIT: het plaatsen van een telefoonnummer is niet toegestaan, red. Kassa]

er is een nieuwe hypotheekverstrekker in nederland aanwezig ELQ hypotheken waar uw aanvraag (met succes)voorgelegd kan worden.

Enkel de voorwaarde is dat de A3 is ingelost en op hersteld staat.

Sander de Loo

texmark
door texmark - Sep 1, 2005 om 16:20
20 Antwoorden / 0 Vragen

Mevrouw/Meneer,

Of ik u kan helpen kan ik nu nog niet zeggen, daarvoor heb ik een aantal privé-gegevens nodig en dit lijkt mij niet de weg om dat te bespreken. Ik wil het wel proberen. U kunt mij bellen op

[EDIT: het plaatsen van een telefoonnummer is niet toegestaan, red. Kassa]

In ieder geval moet u Butgetworld Media in schiftelijk in gebreke stellen en aansprakelijk houden voor alle kosten die uit deze affaire voorvloeien. Voorts kunt een een klacht indienen bij de FMA. Dit alles helpt u nu niet verder, maar het is wel belangrijk om reeds nu een en ander in werking te stellen. De politie zal u waarschijnlijk vertellen dat zij niets voor u kunnen doen omdat dit een civiel-rechtelijke zaak is. Zij behoren wel na te gaan of er meerdere aanklachten tegen die club zijn, in dat geval kunnen ze wel wat doen, als ze willen.

an
door anoniempie - Oct 8, 2007 om 19:04
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste MRTOEP,

Ik hoop dat mijn antwoord op je vraag nog niet telaat is.

Wij hebben ook een negatieve BKR, deze staat al 4 jaar. We wilden een nieuwbouw woning kopen en waren ingeloot voor een kavel. We hebben bij verschillende banken geinformeerd maar elke keer werd de hypotheek afgewezen op de negatieve BKR en een doorlopend krediet die we hebben. Ik had de moet opgegeven totdat mijn vrouw een aanvraag deed bij HypoXL (www.hypoxl.nl), de volgende dag werd ik al teruggebeld dat ze voor ons een hypotheek konden regelen. We zijn voor gesprek naar Venendaal geweest en daar het contract ondertekend voor een hypotheek bij ELQ. Op 4 mei dit jaar kregen we de bevestiging van ELQ en op 25 juli j.l. hebben we de akte gepasserd bij de notaris. Inmiddels zijn ze begonnen met de voorbereiding van de bouw en alles is goed geregeld. Wel moet je rekening houden dat je iets meer rente betaald dan bij een reguliere bank zo'n 0,5 % afhankelijk van de status bij het BKR en hoelang de codering staat en hoe je financiele situatie is. Ik hoop dat ik je heb geholpen met mijn ervaring en wens je verder veel succes.

Groet,

Anoniempie