Ge
door Geeetje Jun 27, 2018 om 12:26
Geldzaken & recht
Opgelicht ontstoppingsbedrijf en partner

Mijn riool moest ontstopt worden kwam bij de site http://ontstopping-service24.nl/?town=Eindhoven#reviews terecht.

gevraagd wat het ongeveer ging kosten als ze het gewoon moesten doorspuiten.

Rond de 150 euro was mij gezegd.

Komt die dag een gewone personenwagen aan met wat spullen in zijn achterbak een sleutelmonteur.

3 kwartier bezig geweest 283 euro kwijt.

Bij rrs was ik voor 3 kwartier 125 euro kwijt geweest , maar dat wist ik te laat.

Van het bedrijf Y&S service Valeruisstraat 142 in Gemert kvk-nummer 67326021

Ontstopping-service24.nl gebeld wat ik er van vond moest maar een mail sturen die op hun site stond , deed ik maar kreeg bericht terug dat de mail niet aankwam.

weer gebeld kreeg toen denk ik de mail van Y&S SERVICE mijn beklag gedaan kreeg wel een bevestiging van aankomst maar tot de dag van vandaag geen reactie terug.

Wat ik ook niet verwacht had, hoop dat jullie al meer klachten over hun hebben gehad en er wat tegen te doen is.

17198 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 27, 2018 om 12:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar waarom hebt u dat dan betaald als er gezegd was € 150? Voortasn eert beter zoeken en informeren.

Ge
door Geeetje Jun 28, 2018 om 08:29
Antwoorden / 1 Vragen

Ik was niet thuis mijn vrouw wel.
Makkelijke prooi denk ik .
Dit had ik zeker niet betaald

audb
door audb Jun 29, 2018 om 14:42
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Er is gezegt "rond de €150" en dat is een heel rekbaar begrip.

Helaas trappen er heel veel mensen er in net als: korting tot 50 procent en eenmaal in de winkel blijkt dat op de adviesprijs te zijn en al helemaal geen korting van 50 procent op wat jij net wil kopen.

mo
door moetdat - Jun 27, 2018 om 12:42
104 Antwoorden / 19 Vragen

U heeft een tussenpersoon gebeld en die wil ook verdienen.
Volgende keer niet de bovenste bellen bij Google zoeken. (tip)

jo
door jorisw Mar 12, 2019 om 08:13
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Je bedoelt dat je niet op een advertentie moet klikken. Het bovenste zoekresultaat van Google is over het algemeen geen probleem.

marita5
door marita5 - Jun 27, 2018 om 12:43
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Geetje ,

Er staat op de site 20 jaar ervaring , maar deze site is pas geregistreerd op 25-2-2018 , united-domains AG
Gautinger Str. 10 , 82319 STARNBERG Duitsland.
De eigenaar is KM , e-mailadres Kassim****@yahoo.de .

Y&S service staat bij Kvk ingeschreven als slotenmaker , lees ook hier , klik op de rode regels .

https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=67326021 0000&start=0&site=kvk2014

https://company.info/org/673260210000/y-s-slotenmaker

Lees ook deze klacht ,

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/huishouden-energie/verstopte-gootsteen-700-euro

simon55
door simon55 Jul 17, 2018 om 10:49
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Er staat 20 jaar ervaring....Dat kan toch ook in oplichterij  ?  ????

tenormin
door tenormin - Jun 27, 2018 om 12:44
16829 Antwoorden / 108 Vragen

U bent niet netjes behandeld maar ook: u zou ook niet een foto van die mensen op internet moeten plaatsen, de Kassa site, ook dat is niet netjes. Understatement. En of er meerdere klachten zijn: Google eens. U heeft gewoon betaald dus....

tijger1
door tijger1 Jun 27, 2018 om 13:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat is ook geen foto van die mensen, maar een reclamefoto op hun site.

tenormin
door tenormin Jun 27, 2018 om 15:18
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Kan wel zijn, maar ook dat zijn bestaande mensen die niet weten dat foto verspreid is. En een van de regels hier is ook dat er geen reclame toestanden op de site mogen worden gezet.

Grunnen.
door Grunnen. Jun 30, 2018 om 12:18
509 Antwoorden / Vragen

Hoezo  reclame ? Het niet de bedoeling van TS om reclame te maken voor deze toko. Vandaar dat de redactie de foto terecht laat staan .

me
door mein33 - Jun 27, 2018 om 14:06
5658 Antwoorden / 28 Vragen

De riolering doorspuiten zonder daarvoor een speciale en krachtige hogedrukspuit te gebruiken lijkt mij zeer ongewoonlijk.
Want zo'n apparaat past nl. niet in de kofferbak van een personenauto.
Waarschijnlijk is er het e.e.a. op amateurischtische wijze een beetje doorgeport en het zal mij (in iedergeval) niet verbazen als de verstopping zich binnenkort weer zal openbaren.

En u hoopt op meer slachtoffers van dit bedrijf, ik mag toch hopen dat dat niet zo zal zijn, maar ik vrees met grote vrezen.

Ge
door Geeetje Jun 28, 2018 om 08:31
Antwoorden / 1 Vragen

Ben bang van wel dat het terug komt.
Maar helaas in nederland kijk maar naar opgelicht op tv kunnen deze praktijken gewoon doorgaan in nederland

marita5
door marita5 - Jun 27, 2018 om 14:26
11512 Antwoorden / 15 Vragen

@geetje ,

De link van Y&S service ingeschreven bij Kvk werkt niet , kon niet meer bewerken , zie hier .

https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=67326021&start=0&site=kvk2014

audb
door audb - Jun 29, 2018 om 14:39
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Wat ze u hebben verteld klopt gewoon "rond de €150" en dat had dus ook minder kunnen zijn maar ze geven een inschatting.

Maar ik vraag me af wat ze hebben gedaan, de riool doorgespoten met een hogedruk spuit? dan had u die beter zelf kunnen huuren bij bv Borent dan had u 24 uur lang de riool door kunnen spuiten voor €29.05 kost wel wat moeite maar dat is het wel waard.

Wel een tip,

Zorg dat er zo weinig mogelijk water in de wc staat en giet daar een flinke scheut dreft afwasmiddel in en een emmer of een paar pannen kokend heet water en laat dat een nacht inweken daarna de wc door spoelen wekt dat niet of niet genoeg dan nogmaals herhalen en dan een paar uur laten inweken als het dan nog niet werkt dan is het wel de beurt aan een hogedruk spuit met een riolerings reinigings slang. (Lidl verkoopt deze ook)

Ook is het verstandig om 1x permaand een zak soda met heet water door de afvoer te spoelen dit voorkomt ook verstoppingen door vet en vuil wat door gespoeld wordt bij het (af)wassen tevens zijn was pods ook niet goed voor de afvoer daar deze niet geheel oplossen in koud water

Av
door Avenbak - Jul 17, 2018 om 09:58
1 Antwoorden / Vragen

Ook een klacht over ontstopping-service24. Twee keer geweest, maar probleem niet opgelost. Wel een erg hoge rekening, bleek ook mij achteraf. Daarna zouden ze bellen en langskomen, maar dat gebeurde niet. Ten einde raad een ander bedrijf gebeld om het op laten lossen. Emailadres op de site klopt niet en het adres van Y & S Service (slotenmaker) Valeriusstraat 142, 5421 TX Gemert, wat op de bon staat, was een foutief adres volgens post Post.nl. Bij nader onderzoek blijkt dit aleen een garagebox te zijn. De telefoon werd er op gegooid en daarna niet meer opgenomen. Uiteindelijk via het Handelsregister een ander emailadres gevonden. Op mijn mail is nooit gereageerd. Vorig jaar handelde dit bedrijf onder Buis24. Op hun site beloven ze van alles, maar niets ervan wordt waargemaakt.

di
door dirkgeraerts - Mar 11, 2019 om 22:46
1 Antwoorden / Vragen

er werkt bij het bedrijf Y&S service Valeruisstraat 142 in Gemert kvk-nummer 67326021
momenteel nog altijd een loodgieter voor een ontstoppingsdienst met gratis nummer 08002941
dat na afspraak niet meer terug te vinden is op het internet met google
Tevens belt de loodgieter je op met een privénummer zodat je hem niet kan contacteren

tijger1
door tijger1 Mar 11, 2019 om 23:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En wat dan nog? Kies gewoon geen advertentie op Google.

gerbera
door gerbera Mar 12, 2019 om 11:35
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Handig voor de TS om dat bijna een jaar later te horen. Het bericht is van Juli 2018