sa
door sander1969 Apr 15, 2013 om 14:21
Geldzaken & recht

Oplichting of gewoon erg speculatief ?

Ik kwam een site tegen op het internet:

85% rendement in één uur ?

Iemand hier ervaring mee ?

4062 21 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 15, 2013 om 14:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

oh ja de site :-)

www.optie24.nl

ve
door verwijderd - Apr 15, 2013 om 15:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Haha, wat denk je..... ik hoef niet eens op de site te kijken om te zien dat dit onzin is. Denk je niet dat heel Nederland dat dan doet? Dit is vragen om problemen.

ve
door verwijderd - Apr 15, 2013 om 22:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, maar ik ben er mee gestopt. Elk uur dat rendement, ik wist niet meer waar ik het laten moest. Nu maar doorgegeven aan Griekenland en Spanje die hebben nog wel een gat om te vullen.

ve
door verwijderd - Apr 15, 2013 om 23:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Yep, ik ben ook net binnengelopen. Nu ga ik even wat phishing mails beantwoorden, want ik weet met mijn geld geen raad.

ve
door verwijderd - Apr 15, 2013 om 23:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Milionair in 1 week dat is dan wel een wereld record.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2013 om 06:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oplichting is het júiste antwoord!

U heeft 1 miljoen gewonnen! YAY!

;-)

ve
door verwijderd - Apr 16, 2013 om 19:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is gewoon een goksite, waarbij je gokt op beurskoersen, valutakoersen of grondstofprijzen.

'Risico’s
U stemt ermee in op eigen risico van de website gebruik te maken. De diensten die deze website
bevat zijn alleen geschikt voor individuen die zich het verlies van het geld dat zij investeren kunnen
veroorloven, de risico's begrijpen en ervaring hebben met de risico's van het handelen met
financiële instrumenten en met financiële markten in het algemeen.
De mogelijkheid bestaat dat u een deel of al het geld dat u in uw account heeft verliest en daarom
dient u geen geld te investeren dat u zich niet kunt veroorloven te verliezen. U dient zich bewust te
zijn van alle risico's die gepaard gaan met het handelen in opties in het algemeen en met Binaire
Opties in het bijzonder. Tevens wordt u aangeraden advies in te winnen bij een onafhankelijk
financiëel adviseur.' (bron: algemene voorwaarden)

ve
door verwijderd - Apr 18, 2013 om 12:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon speculatief hoor...
Wisten wij niet dat een rendement van 10.000 procent ook makkelijk haalbaar is?
Per minuut zelfs...

Zouden er echt sukkels bestaan die er ook maar 1 procent van geloven?
Vast wel, anders zouden die oplichters er wel mee ophouden.

ve
door verwijderd - Mar 18, 2014 om 16:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

DE AFM waarschuwt tegen dit soort van sites en praktijken.
(anyoption, 24option).

"... Ook zijn er websites van zogenaamde 'experts' die je hun eigen methode laten zien om winst te maken. Deze expert verdient geld als je vanaf zijn website doorklikt naar een aanbieder van binaire opties en daar gaat handelen. Hij is dus partijdig en wil dat je zo veel mogelijk binaire opties gaat kopen. Ook als je daar veel geld mee verliest. Vertrouw dit soort websites dus niet...."

Autoriteit Financiële Markten

Het is en het blijft meestal zo 'als iets te mooi lijkt om waar te zijn, is het dat ook'.

ve
door verwijderd - Mar 18, 2014 om 17:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik u was zou ik er gelijk instappen,want met 85% rendement ben je snel binnen
dus zet alles wat u heeft er maar op in.
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Oftewel NIET DOEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ve
door verwijderd - Nov 12, 2014 om 14:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag allemaal.

Het is allemaal psychologie.
Natuurlijk weten deze lui van mensen die snel rijk willen worden zonder er veel voor te doen.

Best slim om hiervan gebruik te maken.
Ik heb inderdaad studie gemaakt van diverse sites, en met name van bedrijven die al langer bestaan.

De grootste vijand in dit systeem is hebzucht, en derhalve ben JIJ je ergste vijand.
If you can't stand the heat, stay out of it, zeggen ze in Engeland., best doordacht...

Het is een ëducated gues, dus kun je de boel manipuleren door er aandacht aan te geven.
Maar voor mensen die alleen maar snel rijk willen worden met niets doen.....verder zoeken!!

Ze hebben de boel inderdaad goed onder controle, en ze dekken zich goed in.
klopt allemaal.

Dus onthoud....heel belangrijk is dat je goed weet wat winnen is, maar tevens mag je niet bang zijn te verliezen, en laat dat nou iets zijn wat die "snel rijk, weinig doen" types niet in zich hebben.

Dus krijg je allerlei verhalen op internet van lieden die de klok hebben horen luiden, maar ze hebben geen idee waar de klepel hangt.

TIP:

Wanneer je je inschrijft bij zo'n site, vraag aan diegene die je opbelt, of hij/zij zelf handelt en wat ze doorgaans verdienen.... en wanneer ze willen dat je bijv. 1000 euro inzet..niet doen.
Zeg gewoon dat je arm bent en hoogstens 200 kunt inzetten, dan haken de eikels vanzelf af....

Veel wijsheid toegewenst..ik zeg dus: je kunt het proberen. Maar leren doe je gaandeweg.
dus calculeer ook verlies in.

DAT is trouwens precies de reden waarom zoveel mensen erop stuk lopen en negatief doen, omdat ze wellicht hun eerste inzet zijn misgelopen.

Ik maak 2 van de 3 trades goed.....en dat na twee maanden en 2000 investering.
Enne........

GEEN bonussen aannemen, lijkt aantrekkelijk, houd je alleen maar in hun macht,

Groetjes Van Joep (58)

ve
door verwijderd - Nov 12, 2014 om 14:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heel fijn Joep dat je dat met ons wilde delen.;-)

ve
door verwijderd - Nov 13, 2014 om 00:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

sander1969 schreef op maandag 15 apr 2013, 14:21: Ik kwam een site tegen op het internet:

85% rendement in één uur ?

Iemand hier ervaring mee ?

Op papier kan dat makkelijk.

ve
door verwijderd - Nov 13, 2014 om 00:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

In feite is het een achterhaalde vraag die feitelijk in 'Vraag & beantwoord' thuishoorde.

ve
door verwijderd - Nov 13, 2014 om 08:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

@zoekster. Loop ook binnen, vooral sinds ik die nieuwe loopband heb om aan mijn conditie te werken :)

ve
door verwijderd - Aug 10, 2015 om 14:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Allemaal,

Even een vraag! Heeft überhaupt iemand wat uitbetaald gekregen van AnyOption?
De reden dat ik dit vraag is omdat dit niet vertrouw, want de personen die zij gebruiken al bijv. R.R 35j uit Utrecht is niet die ze zeggen, want die heet in Engeland P.Hicks?????
Ik hoop dat jullie allemaal geld verdienen, maar ik heb mijn twijfels.

Gr. Andre

ve
door verwijderd - Aug 10, 2015 om 15:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

@id-mediation,

..... maar ik heb mijn twijfels.....
Goh. ;-)

ve
door verwijderd - Aug 13, 2015 om 00:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb berekend dat ik dan heel veel belasting moet gaan betalen, dat vind ik niet leuk, dus na 5 minuten gestopt.(lol)

ve
door verwijderd - Aug 13, 2015 om 09:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tricky !

Oeps: ''Hoe komt het geld van jou zak in hun zak''

ve
door verwijderd - Aug 13, 2015 om 12:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

mahadma schreef op donderdag 13 aug 2015, 00:15: Ik heb berekend dat ik dan heel veel belasting moet gaan betalen, dat vind ik niet leuk, dus na 5 minuten gestopt.(lol)

Het is toch mooi als je veel belasting mag betalen? Dat betekent immers dat je ook veel verdient.

ve
door verwijderd - Aug 13, 2015 om 14:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bankrovers die niet gepakt worden door de pliesie scoren een rendement van 100@ binnen 15 minuten. :-)