ho
door homegrown May 15, 2005 om 12:46
Geldzaken & recht

Oxxio, nieuw maandbedrag...

Dit jaar kregen we een afrekening van de oxxio. Deze was 137.00 euro. Helemaal niet gek als je normaal maar 10 euro per maand betaald aan stroom en gas.  We hebben deze nota in 2 keer (automatisch) voldaan.


Nou hebben we meermalen gevraagd om een overzicht van ons nieuwe maandbedrag. Zij komen met 55 euro! per maand op de proppen, terwijl we voorheen dus 10 euro betaalden, met een vrij lage jaarnota. (houd in, op basis van de bovenstaande gegevens dat het nieuwe maandbedrag maximaal 22 euro hoort te zijn!)


Ze geven aan niet telefonisch op dit soort zaken in te gaan, maar schriftelijk (per email) reageren ze ook niet! We weten dus nog steeds niet waar we aan  toe zijn.


Wat is jullie advies. Moeten we dit op zijn beloop laten (want we hebben tot op heden ook geen nota's meer ontvangen)?? En wachter op een torenhoge rekening, of is de oxxio verantwoordelijk?

467 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - May 15, 2005 om 18:14
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag homegrown,


Uiteraard blijf je zelf verantwoordelijk voor de betaling van een nieuw maandtarief. Als je voorheen € 10,- per maand betaald hebt voor gas en electriciteit (wat ik bijna niet kan geloven), dan zou je vanaf nu € 10,- plus 137:12 plus 25% moeten gaan betalen en dat is ongeveer 27 euro. Ik zou dat gewoon maandelijks storten en OXXIO een briefje schrijven dat dat bedrag ruim voldoende is om het verbruik in 2005 te dekken. Dus geen e-mail en niet telefoneren (dat werkt niet bij dit weinig bonafide bedrijf), maar een ouderwetse brief die je met de 'postkoets' verstuurt (eventueel aangetekend en met bewijs van ontvangst. Groeten, Ton.


Energiebedrijf.com/Durion/Evoltais vanaf 5-4-05 OXXIO geworden.


Klantenservice: 0900 5566777 (15 ct. p.m.)


Storkstraat 17 C,


3833 LB Leusden


www.oxxio.nl



 


 


 

ve
door verwijderd - May 15, 2005 om 23:51
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Mijn grote bezwaar bij dit soort bedrijven is, dat je altijd maar aangetekend moet versturen, waardoor je jezelf met onnodig hoge kosten opzadelt, terwijl de bedoeling is, dat je goedkoper uitbent.
  Er moet dus naar een mogelijkheid gezocht worden, om dit soort bezwaren gewoon schriftelijk voor 39 eurocent (eventueel via antwoordnummer) af te handelen!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer