Pakje onder rembours. PostNL stort geld niet
Ik heb 30 oktober een pakketje onder rembours verzonden. Dat leek me gezien het hoge geldbedrag een veilige en betrouwbare optie.
Na een week was mijn geld nog niet gestort, terwijl ik van de ontvanger had begrepen dat zij het pakketje al lang had ontvangen en betaald.
Omdat het geldbedrag binnen 10 werkdagen op mijn rekening gestort moet worden, heb ik nog even gewacht.
Inmiddels heb ik een aantal keren telefonisch contact gehad met PostNL en je raadt het al....het bekende kastje naar de muur verhaal.
De eerste medewerker vertelde mij dat het pakketje nooit was opgehaald. De tweede medewerker vertelde mij dat dit een foutje was en dat het pakketje wel degelijk was opgehaald en betaald. Ik zou worden teruggebeld.
Omdat dit maar niet gebeurde, heb ik weer een aantal keren gebeld. Mij werd beloofd dat ik dezelfde dag weer terug gebeld of gemaild zou worden. U raadt het al...ik heb inmiddels al weer twee keer moeten bellen en ik krijg elke keer dezelfde belofte, die niet wordt nagekomen.
Het spoor lijkt dood te lopen bij de klantenservice omdat zij me niet meer kunnen vertellen dan dat mijn klacht in onderzoek is.
Ik heb wel 15,95 moeten betalen opdat ik op een veilige manier mijn geld zou krijgen. Welke stappen zou ik verder kunnen ondernemen?
Indien niet opgehaald of afgeleverd zou het retour afzender zijn gegaan en U ontving niets.
Heeft U wel juiste bank rekening nummer gegeven en netjes geschreven?
Een 0 kun je slordig geschreven ook als 6 of 9 zien.
Dus was Uw bank nummer duidelijk ingevuld en heeft U bewijs via Track & Trance dat het is afgeleverd?
Een mail van de ontvanger is ook bewijs en getuige dus eis nu binnen redelijke termijn het bedrag.
Bedankt voor uw reactie, maar dat is niet het geval.
Het pakketje is afgeleverd en het bankrekeningnummer is elektronisch ingevoerd. Daarnaast is het gecheckt bij Post NL. Post NL erkent dat het pakketje is afgeleverd en het bankrekeningnummer klopt. Ze weten alleen niet waarom het bedrag niet is gestort. Het probleem is juist dat Post NL het vanaf dit punt niet correct afhandelt.
De medewerkers van de klantenservice hebben mij meerdere malen beloofd terug te bellen of te mailen echter verzuimen zij dit al 2 weken lang om te doen. Bewijs genoeg, maar de respons is er niet.
Mijn vraag is bij wie ik de eis kan neerleggen, want bij de klantenservice loopt het dood.
[quote=jans2 schreef op maandag 25 nov 2013, 12:16]Heeft u al een klacht ingediend? Na al dat bellen is het belangrijk dat u verder zwart op wit (per brief of email) communiceert. Klachten post.nl klik hier.
Dank u wel voor deze goede tip en de link. Ik heb direct ook op deze wijze een klacht ingediend.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer