fa
door fauve03 Jan 26, 2005 om 21:05
Geldzaken & recht

Postbank internetbankieren

Hallo, wie wordt er ook gillend gek van Mijn Postbank en de never nooit te bereiken site. Ik klaag nu al een poos en alles wat ik te horen krijg is: er zijn technische problemen door de drukte. Ja hallo, ze hebben het zelf gratis aangeboden en als ze dan te weinig capiciteit hebben ben je als klant de dupe want als je niet op de site kunt komen kun je dus ookje nota's niet betalen.


Kan hier niets aangedaan worden?

400 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Jan 26, 2005 om 21:36
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag fauve03,


Het is juist de bedoeling van de Postbank dat je gillend gek wordt. Ha fijn, weer een gekke klant denken ze daar dan. Vanaf de start (februari 2004) is het elke dag wel wat met deze site. De technische ondersteuners zijn echt prutsers (waarschijnlijk ook al gek). Je kunt natuurlijk honderden e-mails naar Radar en Kassa sturen. Dan komen zij ook eens op de lijst van de drie slechtste bedrijven van Nederland. Sukses, groeten, Ton. 


 

ve
door verwijderd - Jan 26, 2005 om 22:44
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik begrijp die klachten erover niet zo heel erg. Ik log elke dag een of twee keer in en ik heb welgeteld twee keer meegemaakt dat ik er niet op kon. En die twee keer waren ook nog eens aangekondigd.

ve
door verwijderd - Jan 27, 2005 om 15:48
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bij mij gaat het dagelijks fout. Dan krijg je het advies om niet 's avonds of in het weeknd te proberen. Tja, dat zijn nou net de tijden dat ik er op wil, want dan ben ik thuis en zijn de banken gesloten.


Bij de ABN-AMRO heb ik nooit problemen met het overmaken van geld of zelfs om in te loggen.
Ik weet niet wat de postbank verkeerd doet, maar volgens mij moet de site maar eens vernieuwd worden en een ander besturingssysteem worden aangeschaft.

ve
door verwijderd - Jan 27, 2005 om 20:16
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden, gelukkig en tegelijk helaas ben ik neit de enige. Idd die techneuten bij de postbank zijn prutsers. Het laaste antwoord van hun kant is: Dan moet ik de pc op nederlandse tijd zetten (staat ie al lang) en de pc opnieuw opstarten en dan wordt ik er hoogstwaarschijnlijk niet uitgegooid midden in een sessie. HEt moet echt niet gekker worden. Ik denk dat ik maar weer terug ga naar het oude vertrouwde pen en papier om rekeningen te betalen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer