fa
door fauve03 Jan 26, 2005 om 21:05
Geldzaken & recht

Postbank internetbankieren

Hallo, wie wordt er ook gillend gek van Mijn Postbank en de never nooit te bereiken site. Ik klaag nu al een poos en alles wat ik te horen krijg is: er zijn technische problemen door de drukte. Ja hallo, ze hebben het zelf gratis aangeboden en als ze dan te weinig capiciteit hebben ben je als klant de dupe want als je niet op de site kunt komen kun je dus ookje nota's niet betalen.

Kan hier niets aangedaan worden?

400 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 26, 2005 om 21:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag fauve03,

Het is juist de bedoeling van de Postbank dat je gillend gek wordt. Ha fijn, weer een gekke klant denken ze daar dan. Vanaf de start (februari 2004) is het elke dag wel wat met deze site. De technische ondersteuners zijn echt prutsers (waarschijnlijk ook al gek). Je kunt natuurlijk honderden e-mails naar Radar en Kassa sturen. Dan komen zij ook eens op de lijst van de drie slechtste bedrijven van Nederland. Sukses, groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Jan 26, 2005 om 22:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik begrijp die klachten erover niet zo heel erg. Ik log elke dag een of twee keer in en ik heb welgeteld twee keer meegemaakt dat ik er niet op kon. En die twee keer waren ook nog eens aangekondigd.

ve
door verwijderd - Jan 27, 2005 om 15:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij mij gaat het dagelijks fout. Dan krijg je het advies om niet 's avonds of in het weeknd te proberen. Tja, dat zijn nou net de tijden dat ik er op wil, want dan ben ik thuis en zijn de banken gesloten.

Bij de ABN-AMRO heb ik nooit problemen met het overmaken van geld of zelfs om in te loggen.
Ik weet niet wat de postbank verkeerd doet, maar volgens mij moet de site maar eens vernieuwd worden en een ander besturingssysteem worden aangeschaft.

ve
door verwijderd - Jan 27, 2005 om 20:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden, gelukkig en tegelijk helaas ben ik neit de enige. Idd die techneuten bij de postbank zijn prutsers. Het laaste antwoord van hun kant is: Dan moet ik de pc op nederlandse tijd zetten (staat ie al lang) en de pc opnieuw opstarten en dan wordt ik er hoogstwaarschijnlijk niet uitgegooid midden in een sessie. HEt moet echt niet gekker worden. Ik denk dat ik maar weer terug ga naar het oude vertrouwde pen en papier om rekeningen te betalen.