bo
door bounce776 Aug 12, 2010 om 17:39
Geldzaken & recht

Postcode loterij extra inleg

wij zijn bij de postcodeloterij in geschreven met 3 loten nu zag ik op mijn bank afschrift (aug) een extra trekkings betaling van deze 3 loten, kan dat zo maar zonder mij er over te informeren van deze extra trekking,wat kan ik ertegen doen zonder dit lidmaatschap van 3 loten te anuleren.b.v.d

4618 22 Rapporteer

poltol
door poltol - Aug 12, 2010 om 17:51
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

Als u geen uitzondering heeft gemaakt bij het opstarten van uw loten dan bent u vanzelf deelnemer voor 14 [VEERTIEN] trekkingen.

Kijk maar eens op de site van de postcodeloterij.

•Er zijn veertien trekkingen per jaar: twaalf maandelijkse trekkingen (waarvan twee PostcodeKanjer trekkingen) en tweemaal per jaar een extra trekking. In 2010 zijn deze extra trekkingen in augustus en december (onder voorbehoud). In die maanden wordt zowel de inleg van de maandelijkse trekking als die van de extra trekking van uw rekening afgeschreven.

•De extra trekkingen hebben een aangepast prijzenpakket met opvallende prijzen. Met de opbrengst van de extra trekkingen steunt de Postcode Loterij bijzondere projecten van haar goede doelen. In de extra trekking van augustus 2010 wordt een bijzondere prijs getrokken, de Europese PostcodeKanjer van in totaal 12,3 miljoen euro. De Europese PostcodeKanjer is een speciale prijs, die de Postcode Loterijen uit Nederland en de UK gezamenlijk verloten. Deze prijs bestaat uit 2 delen: er wordt ruim 11,1 miljoen euro verdeeld in het winnende land. In het land waar de prijs van 11,1 miljoen niet is gevallen wordt nog eens 1,2 miljoen euro verdeeld.

•Als u ná februari 2009 deelnemer van de Postcode Loterij bent geworden, dan doet u automatisch mee met 14 trekkingen. Bent u voor die tijd deelnemer geworden, dan kan het zijn dat u nog meespeelt met 13 trekkingen per jaar.

•Wilt u met uw lot(en) meespelen met 14 trekkingen, neem dan contact op met Ledenservice: 0900 - 300 1500 ?(20 cpm, 9.00-21.00 uur).

vraag en antwoord postcodeloterij

Vr.gr. poltol

edrick3
door edrick3 - Aug 12, 2010 om 18:01
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo bounce776,

Bekend 'probleem'.
Kijk ook even hier.

Met vr.gr.

marcel75
door marcel75 - Aug 12, 2010 om 19:16
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Als u eerst de zoekfunctie had gebruikt en/of op de site van de Postcodeloterij had gekeken, had u geweten dat er inderdaad 14 trekkingen per jaar zijn. Staatsloterij heeft dit ook, daar is zelfs de 14e trekking nog duurder (eindejaarsloterij).

de motormuis
door de motormuis - Aug 12, 2010 om 20:18
598 Antwoorden / 13 Vragen

Bounce 776

U heeft vermoedelijk ook onlangs een grote envelop van de Postcodeloterij ontvangen.
Daarin kunt U een gratis agenda aanvragen,maar let opdat U geen zegels plakt voor extra loten want dan zit U daar ook weer aan vast.
Want er zullen wel weer genoeg mensen zijn die er intrappen en weer zegels plakken
om met meer loten mee te spelen.

an
door annoniem100 - Aug 22, 2010 om 10:12
8 Antwoorden / 0 Vragen

Waneer is deze trekking dan.? Zie of hoor er niks van op dit moment.

Of is het een generering van 1 maand salaris erbij dat we oneerlijk 1 maand extra betalen.

birdies
door birdies - Aug 22, 2010 om 10:58
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Van www.postcodeloterij.nl:

Extra trekking

* Er zijn veertien trekkingen per jaar: twaalf maandelijkse trekkingen (waarvan twee PostcodeKanjer trekkingen) en tweemaal per jaar een extra trekking. In 2010 zijn deze extra trekkingen in augustus en december (onder voorbehoud). In die maanden wordt zowel de inleg van de maandelijkse trekking als die van de extra trekking van uw rekening afgeschreven.
* De extra trekkingen hebben een aangepast prijzenpakket met opvallende prijzen. Met de opbrengst van de extra trekkingen steunt de Postcode Loterij bijzondere projecten van haar goede doelen. In de extra trekking van augustus 2010 wordt een bijzondere prijs getrokken, de Europese PostcodeKanjer van in totaal 12,3 miljoen euro. De Europese PostcodeKanjer is een speciale prijs, die de Postcode Loterijen uit Nederland en de UK gezamenlijk verloten. Deze prijs bestaat uit 2 delen: er wordt ruim 11,1 miljoen euro verdeeld in het winnende land. In het land waar de prijs van 11,1 miljoen niet is gevallen wordt nog eens 1,2 miljoen euro verdeeld.
* Als u ná februari 2009 deelnemer van de Postcode Loterij bent geworden, dan doet u automatisch mee met 14 trekkingen. Bent u voor die tijd deelnemer geworden, dan kan het zijn dat u nog meespeelt met 13 trekkingen per jaar.
* Wilt u met uw lot(en) meespelen met 14 trekkingen, neem dan contact op met Ledenservice: 0900 - 300 1500 ?(20 cpm, 9.00-21.00 uur).

an
door annoniem100 - Aug 22, 2010 om 11:29
8 Antwoorden / 0 Vragen

Waneer is deze trekking dan.?
Zie of hoor er niks van op dit moment, en is het al bijna eind augustus.

an
door annoniem100 - Aug 23, 2010 om 20:53
8 Antwoorden / 0 Vragen

Waneer is deze trekking dan.?
Zie of hoor er niks van op dit moment, en is het al bijna eind augustus
.

stacey
door stacey - Aug 23, 2010 om 21:01
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=annoniem100 schreef op maandag 23 aug 2010, 20:53]Waneer is deze trekking dan.?
Zie of hoor er niks van op dit moment, en is het al bijna eind augustus
.

---In de extra trekking van augustus 2010 wordt een bijzondere prijs getrokken, de Europese PostcodeKanjer van in totaal 12,3 miljoen euro. De Europese PostcodeKanjer is een speciale prijs, die de Postcode Loterijen uit Nederland en de UK gezamenlijk verloten. Deze prijs bestaat uit 2 delen: er wordt ruim 11,1 miljoen euro verdeeld in het winnende land. In het land waar de prijs van 11,1 miljoen niet is gevallen wordt nog eens 1,2 miljoen euro verdeeld.--

--In de trekking van augustus maakt u kans op de Europese Kanjer van € 12,3 miljoen. --

Zal wel bij/gelijk met de gewone trekking zijn dan, kan zo gauw nergens datum vinden van het `spectakel` ;-)

birdies
door birdies - Aug 23, 2010 om 21:44
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Stacey, ditzelfde had ik al geschreven, maar anoniem blijft tot 3x toe hetzelfde vragen. Overigens is het niet zo moeilijk, anonie. om zelf even te kijken op de site van de pcl.

stacey
door stacey - Aug 23, 2010 om 21:51
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=birdies schreef op maandag 23 aug 2010, 21:44]Stacey, ditzelfde had ik al geschreven, maar anoniem blijft tot 3x toe hetzelfde vragen. Overigens is het niet zo moeilijk, anonie. om zelf even te kijken op de site van de pcl.

Ik had anoniempje ook alleen maar zien gillen zo snel ;-)

an
door annoniem100 - Aug 24, 2010 om 08:12
8 Antwoorden / 0 Vragen

Staat alleen maar in Augustus, en geen datum ( onder voorbehoud )
Stel dat het niet komt, iedereen voor niets geld af laten schirjven.

Moeten ze wel opschieten, over 1 week is het alweer september namelijk.

an
door annoniem100 - Aug 26, 2010 om 08:24
8 Antwoorden / 0 Vragen

Staat alleen maar in Augustus, en geen datum ( onder voorbehoud )
Stel dat het niet komt, iedereen voor niets geld af laten schrijven.

Moeten ze wel opschieten, over 1 week is het alweer september namelijk

marcel75
door marcel75 - Aug 26, 2010 om 08:42
5124 Antwoorden / 4 Vragen

annoniem100,
Stel je vraag op 2 september nog eens. Dan is augustus echt voorbij en hebben ze op 1 september de uitslag kunnen publiceren. Geduld is een schone, maar bij velen vergeten, zaak

birdies
door birdies - Aug 26, 2010 om 09:03
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@anoniem100: In plaats van hier dagelijks hetzelfde neer te zetten, kun je natuurlijk ook contact opnemen met de PCL. De PCL is een door de overheid goedgekeurde loterij, die schrijven incasseren echt geen geld voor een trekking die niet gaat komen.

En ach, zolang de trekking niet is geweest kun je nog hopen, de dag erna zul je zien dat je weer niets gewonnen hebt.

birdies
door birdies - Aug 26, 2010 om 09:05
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.........die schrijven incasseren echt geen geld voor een trekking die niet gaat komen........... m/z die incasseren echt geen geld voor een trekking die niet gaat komen.

@Redactie: editknop graag!!!

an
door annoniem100 - Aug 26, 2010 om 14:23
8 Antwoorden / 0 Vragen

Bellen kost geld. a 20 c/ p/ minuut.
Waarom noteren ze dan ook geen datum waneer die is.? ( alleen onder voorbehoud staat er )

an
door annoniem100 - Sep 5, 2010 om 12:03
8 Antwoorden / 0 Vragen

Nog niets bekend.?

Trouwens wel vreemd, in eindhoven afg. vr. de dag prijs, en zaterdag de straatprijs.
Nu kijk je even weer, en staat de dagprijs ineens een dag eerder en nop vr. een andere stad.? Mag dit.?

birdies
door birdies - Sep 5, 2010 om 13:16
6104 Antwoorden / 31 Vragen

..........Nog niets bekend.?..........

Weer niet eerst op de site van de pcl gekeken blijkbaar? Om het je gemakkelijk te maken:

De Europese Kanjer is in Nederland gevallen!

De Europese PostcodeKanjer van € 12,3 miljoen bestaat uit twee delen: ruim € 11,1 miljoen is te verdelen in het winnende land Nederland. In Engeland valt een prijs van € 1,2 miljoen. Loterijdeelnemers uit Vroomshoop waarvan de postcode begint met de vier cijfers 7681 zijn de winnaars. Van de hoofdprijs van € 11,1 miljoen is € 555.696,- bestemd voor de postcode 7681 XK. De rest van de prijs € 10.558.223,- is te verdelen over alle andere loten met dezelfde vier cijfers als de winnende postcode.

Bent u in de prijzen gevallen? Bekijk de complete trekkingsuitslag van augustus.

vr
door vrhooper - Sep 6, 2010 om 20:32
1 Antwoorden / 0 Vragen

Nog even een vraag over deze loterij , telt bij deze loterij de verdubbelaar ook ??
Heb de site van de pcl al doorgespit maar kan er niks over vinden .

mvg

birdies
door birdies - Sep 7, 2010 om 00:39
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=vrhooper schreef op maandag 6 sep 2010, 20:32]Nog even een vraag over deze loterij , telt bij deze loterij de verdubbelaar ook ??
Heb de site van de pcl al doorgespit maar kan er niks over vinden .

mvg

Ik zou zeggen: bel ze even, dan weet je het.

nb
door nbw - Sep 7, 2010 om 02:41
521 Antwoorden / 24 Vragen

Hoi,

Het succes en probleem tegelijkertijd van de postcodeloterij is media/anonimiteit. Onder het mom van alles voor de goede doelen wordt je continue bestookt met de verleiding vooral maar deel te nemen anders kan het zo maar zijn dat je de lozer bent in je eigen straat/omgeving incluis camera's of in ieder geval je dagelijkse buurt. Vind de postcodeloterij walgelijk. Ik misgun niemand iets die via een loterij wint. Maar mensen worden bedrogen. De postcodeloterij geeft miljoenen uit aan reclame en ongewenste superrommel in je brievenbus. Laat staan dat al die salarissen van al dat personeel met elke week een tv programma rondom. En ook dat gaat ten koste van het deel wat naar goede doelen gaat, zonder controle overigens. Stel ik betaal per maand 50 euro met al de kanjerpunten voor zoveel loten opdat ik goede doelen steun en toch ooit eens rijk kan worden. Elk simpel geweten is zo gesust. Nogmaals walgelijk