sw
door swerkman Apr 8, 2009 om 13:40
Geldzaken & recht

Postcodeloterij

wij hebben onze deelname keurig opgezegd voor 1 april toen bleek dat ze zomaar de inleg verdubbelden en het geld bij de bank gestorneerd Dit is wel mogelijk als je een creatieve medewerkster hebt


een paar dagen leter was get geld weer efgeschreven en we hebben het weer gestorneerd Gisteren is het voor de derde keer afgeschreven en vandaag voor de derde keer gestorneerd.....ik weet niet hoe vaak ze dit geintje nog zillen flikken maar ik geef niet op

727 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

katenmuis
door katenmuis - Apr 8, 2009 om 15:48
22 Antwoorden / 2 Vragen
0

je kunt jouw bank verzoeken een selectieve incassoblokkade in te brengen, zodat de postcodeloterij niet meer kan incasseren. Dat scheelt weer storneren.

he
door henk1951 - Apr 8, 2009 om 17:18
256 Antwoorden / 0 Vragen
0

Storneren gaat niet.Je kan alleen maar opzeggen voor 20 april. Je bent de zoveelste die een topic daarover start. Bekijk de uitzending eens van eind maart.Daar wordt alles uitgelegd. Zoekfunctie met postcodeloterij geeft ook tig antwoorden.De inleg is niet zomaar verdubbeld als je al lang meespeelt dan werd al 10 jaar 13 maal de inleg afgeschreven alleen dit jaar is de gewone trekking en de extra trekking ineens afgeschreven. Kijk de afschriften van je rekening van de afgelopen jaren maar na.


 


gr Henk


 

sw
door swerkman - Apr 8, 2009 om 17:19
29 Antwoorden / 10 Vragen
0

We hebben het geld toch echt drie keer teruggestorneerd

sw
door swerkman - Apr 8, 2009 om 17:19
29 Antwoorden / 10 Vragen
0

Dank je wel voor deze tip


 


 

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ka
KassaTim - Sep 25, 2024 om 22:43
Geldzaken & recht

Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?

Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",

Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.

Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee ... Lees meer

Ka
Karina Kamp - Sep 28, 2024 om 13:47
Computers & telefonie

(On)bereikbaarheid Postnl voor bezorgklachten

Waarom is Postnl onbereikbaar voor klachten van mensen met een visuele handicap?
Mijn alleenwonende zwager (68 jaar) is visueel gehandicapt en zeer slecht ter been. Hij heeft daarom geen internet of mobiel. Hij heeft klachtenover de bezorging van zijn post. Die kunnen alleen via een chatbox worden ingediend.
Wij proberen hem te helpen, door te vragen of Postnl heb kan bellen hierover, ma ... Lees meer

jane55
jane55 - Sep 23, 2024 om 12:04
Geldzaken & recht

Verkeerde Lounge bank geleverd

Op 12 september, na 3 maanden wachttijd werd mijn bank bezorgd, helaas de verkeerde.
Direct doorgegeven aan het bedrijf, het zou uitgezocht worden, daarna nog verschillende keren gebeld, tot nu toe, 11 dagen verder, nog geen resultaat.
Wel werd er gezegd dat als zij de bank opnieuw gaan bestellen ik er weer 3 maanden op moet wachten.
Mijn vraag is, kan ik de koop ontbinden, omdat ik ... Lees meer