sw
door swerkman Apr 8, 2009 om 13:40
Geldzaken & recht

Postcodeloterij

wij hebben onze deelname keurig opgezegd voor 1 april toen bleek dat ze zomaar de inleg verdubbelden en het geld bij de bank gestorneerd Dit is wel mogelijk als je een creatieve medewerkster hebt

een paar dagen leter was get geld weer efgeschreven en we hebben het weer gestorneerd Gisteren is het voor de derde keer afgeschreven en vandaag voor de derde keer gestorneerd.....ik weet niet hoe vaak ze dit geintje nog zillen flikken maar ik geef niet op

657 4 Rapporteer

katenmuis
door katenmuis - Apr 8, 2009 om 15:48
22 Antwoorden / 2 Vragen

je kunt jouw bank verzoeken een selectieve incassoblokkade in te brengen, zodat de postcodeloterij niet meer kan incasseren. Dat scheelt weer storneren.

he
door henk1951 - Apr 8, 2009 om 17:18
256 Antwoorden / 0 Vragen

Storneren gaat niet.Je kan alleen maar opzeggen voor 20 april. Je bent de zoveelste die een topic daarover start. Bekijk de uitzending eens van eind maart.Daar wordt alles uitgelegd. Zoekfunctie met postcodeloterij geeft ook tig antwoorden.De inleg is niet zomaar verdubbeld als je al lang meespeelt dan werd al 10 jaar 13 maal de inleg afgeschreven alleen dit jaar is de gewone trekking en de extra trekking ineens afgeschreven. Kijk de afschriften van je rekening van de afgelopen jaren maar na.

gr Henk

sw
door swerkman - Apr 8, 2009 om 17:19
29 Antwoorden / 10 Vragen

We hebben het geld toch echt drie keer teruggestorneerd

sw
door swerkman - Apr 8, 2009 om 17:19
29 Antwoorden / 10 Vragen

Dank je wel voor deze tip