anouksanne
door anouksanne Apr 15, 2014 om 18:20
Geldzaken & recht

PostNL verliest zending, en nu?

Ik heb vorige week via de website van het bedrijf een product aangevraagd. Ik heb hier bijna 80 euro voor betaald. Zij hebben dit keurig verzonden via PostNL. Ik verwachtte dan ook dat ik dit binnen enkele dagen in huis zou hebben. Tot nog toe is er niks verschenen. Ik heb contact opgenomen met het bedrijf en van hen te horen gekregen dat het keurig is verzonden. Ook heb ik een 3S code gekregen. Na tracering zou de zending volgens PostNL afgelopen zaterdag in mijn brievenbus moeten zijn gestopt. Dat is dus niet gebeurt. Inmiddels is het met het bedrijf wel geregeld en hebben we een vervangend product gekregen maar ik vind het niet juist dat het bedrijf opdraait voor een fout van PostNL. PostNL zelf zegt er niet veel over behalve een uitgebreide versie van 'jammer dan'. Ik zou graag zien dat PostNL opdraait voor hun fouten en dat ik dit op 1 of andere manier recht kan trekken.
Heeft iemand iets dergelijks al eens eerder meegemaakt? Hoe is dit toen afgehandeld? Verder misschien nog tips wat ik eraan kan doen?

752 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Apr 15, 2014 om 18:26
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo anouksanne,

Komt helaas wel (wat) vaker voor.
Als afzender kun je dan reclameren en dan krijg je een brief/reactie, maar daar heb je weinig aan.
Waren er maar weer echte postbodes denk ik dan.

Met vr.gr.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Apr 15, 2014 om 18:36
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Jij staat hierbuiten, het is iets tussen verzender en PostNL.

Shop heeft het netjes opgelost, het is tenslotte hun verantwoording.


En bij PostNL wordt de service met de week minder, daar ga ook jij niets aan veranderen. Dus niet hun duur 090x gaan bellen om de kas daar extra te spekken, zien ze namelijk nogal graag bij PostNL.

tenormin
door tenormin - Apr 15, 2014 om 19:10
16836 Antwoorden / 108 Vragen
0

Niets anders aan toe te voegen dan: chapeau voor de Website waar je het besteld hebt. In ieder geval een zaak die weet hoe het hoort en moet. Je klacht kan je op de klachtensite melden van PostNl; er word weinig tot niets mee gedaan.

pi
door pieterwolters - Apr 15, 2014 om 20:39
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Het zal niet echt kwijt zijn, komt wel weer boven water. Zoals deze bijvoorbeeld. :-)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ke
Kees Velker - May 3, 2024 om 17:47
Auto & vervoer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend

Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer

kl
kl.beens - May 2, 2024 om 11:57
Winkels & webshops

Hoe kan ik On that ass bereiken?

Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer

Va
VanJetje - May 2, 2024 om 20:48
Auto & vervoer

NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren

In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen. 
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke ... Lees meer