ac
door achi30 Jan 17, 2008 om 10:38
Geldzaken & recht

Primeline WAARDELOOS

Dag iedereen,

PRIMELINE WAARDELOOS

Ik heb een kaart van primeline, ik probeer nu bijna 6 keer iets mee te betalen maar dat lukt het niet. Nou ik dacht ik ga bellen met die klantservice en kijken wat ze hier van vinden. Ik bel 0900nummer (75cent/gesprek) en krijg een keuze menu, ik maak mijn keuze en daarna werd de verbinding verbroken en dat is meerder malen gebeurt en in elke tijdstip. Ik heb 5 mailtjes verstuurd, ook geen reactie en paar dagen geleden tot mijn verbazing krijg ik en mijn vrouw 2 nieuw pasjes thuis gestuurd, we hebben helemaal niks aangevraagd, ik heb hun weer geprobeer te bellen, maar zelfde verhaal je wordt d'er uit gegooit, weer gemaild geen reactie. Ik wil ook mijn contract van mijn eerste kaart opzeggen, maar ze reageren op niks en nog iets ze hebben ook bij BKR gemeld voor die 2nieuw ongevraagd pasjes.

Ik ben echt helemaal klaar met hun en wil ik echt van hun af.

Kan iemand hier mee helpen?

Alvast bedankt

379 1 Rapporteer

marcel75
door marcel75 - Jan 17, 2008 om 12:35
5124 Antwoorden / 4 Vragen

Achi,

U kunt een aangetekende brief sturen aan PrimeLine waarin wordt verzocht de overeenkomst te beëindigen en een opgave te sturen van het bedrag dat eventueel nog openstaand. Tevens moet u in de brief zetten dat u er van uit gaat dat na ontvangst van dat bedrag PrimeLine de overeenkomst beëindigt en voor afmelding bij het BKR zorgdraagt.

Succes