ac
door achi30 Jan 17, 2008 om 10:38
Geldzaken & recht

Primeline WAARDELOOS

Dag iedereen,


PRIMELINE WAARDELOOS


Ik heb een kaart van primeline, ik probeer nu bijna 6 keer iets mee te betalen maar dat lukt het niet. Nou ik dacht ik ga bellen met die klantservice en kijken wat ze hier van vinden. Ik bel 0900nummer (75cent/gesprek) en krijg een keuze menu, ik maak mijn keuze en daarna werd de verbinding verbroken en dat is meerder malen gebeurt en in elke tijdstip. Ik heb 5 mailtjes verstuurd, ook geen reactie en paar dagen geleden tot mijn verbazing krijg ik en mijn vrouw 2 nieuw pasjes thuis gestuurd, we hebben helemaal niks aangevraagd, ik heb hun weer geprobeer te bellen, maar zelfde verhaal je wordt d'er uit gegooit, weer gemaild geen reactie. Ik wil ook mijn contract van mijn eerste kaart opzeggen, maar ze reageren op niks en nog iets ze hebben ook bij BKR gemeld voor die 2nieuw ongevraagd pasjes.


Ik ben echt helemaal klaar met hun en wil ik echt van hun af.


Kan iemand hier mee helpen?


Alvast bedankt


 


 

379 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marcel75
door marcel75 - Jan 17, 2008 om 12:35
5124 Antwoorden / 4 Vragen
0

Achi,


U kunt een aangetekende brief sturen aan PrimeLine waarin wordt verzocht de overeenkomst te beëindigen en een opgave te sturen van het bedrag dat eventueel nog openstaand. Tevens moet u in de brief zetten dat u er van uit gaat dat na ontvangst van dat bedrag PrimeLine de overeenkomst beëindigt en voor afmelding bij het BKR zorgdraagt.


Succes

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

An
Annemiek WH20 - Oct 24, 2024 om 10:08
Auto & vervoer
Geld terug in verband met non conformiteit van een nieuw gekocht voertuig, wat moeten we nu doen?

Geld terug in verband met non conformiteit van een nieuw gekocht voertuig, wat moeten we nu doen?

Wij hebben een Carver gekocht in mei 2024, nieuw, bij de dealer Bourguignon in Leeuwarden. Het voertuig geeft steeds storingen waardoor hij niet verder kan rijden en dan opgehaald moet worden voor reparatie. Het is steeds dezelfde storing. Daar is de Carver nu al 4 x voor opgehaald. Het is een onbetrouwbaar voertuig geworden. Bij de laatste keer is er tijdens de testrit schade ontstaan, het voertu ... Lees meer

Di
Dinah van der Weg - Oct 25, 2024 om 12:07
Winkels & webshops

Keuze pakketdienst retourzending webshop

Mag ik juridisch zelf de pakketdienst kiezen voor het retourzenden van een artikel uit webshop (ik kies de goedkoopste)? Of ben ik gehouden aan de pakketdienst die de webshop mij oplegt? Lees meer

Plonie1942
Plonie1942 - Oct 24, 2024 om 13:10
Auto & vervoer

Ik wil dat Stella de E-bike terug neemt. Vlg hfd knt. geldt de bedenktijd niet a

Volgens het hfd.kant. van Stella, is de bedenktijd niet gelding als de fiets niet in de bus is gekocht! Kan dat? Lees meer