le
door leon2000 Oct 6, 2021 om 17:29
Geldzaken & recht

Punten Matrix EVR registratie

Ik lees iets over punten matrix.
copy van een ander forum

Bij 13 punten en meer krijg je de maximale duur van 8 jaar opgelegd. Bij 11 en 12 punten krijg je 5 jaar opgelegd. Bij 9 en 10 (uit mijn hoofd) krijg je 3 jaar opgelegd.
Je kunt deze puntenmatrix niet makkelijk terugvinden op internet. Je kunt ze wel deels teruglezen in uitspraken in het uitsprakenregister van het Kifid. Zij zijn de klachtencommissie tussen consument en bank/verzekeraars.

Kan iemand mij daar meer over vertellen of waar ik dat kan vinden?

is de punten Matrix een geheim lijstje? Ik ben bezig een en ander aan te vechten maar heb wel informatie nodig als leek.

Kan iemand mij aub verder helpen?

1593 4 Rapporteer

sira
door sira - Oct 6, 2021 om 17:35
2361 Antwoorden / 24 Vragen

U had dit al op uw oude topic gezet. Er reageert vanzelf wel iemand, mits ze er iets van weten

le
door leon2000 Oct 6, 2021 om 18:04
11 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt maar de onzekerheid is nu zo lang

getty
door getty Oct 6, 2021 om 18:07
4179 Antwoorden / 10 Vragen

U schiet hier niets mee op helaas

getty
door getty - Oct 6, 2021 om 17:44
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Vraag uw advocaat!!

le
door leon2000 Oct 6, 2021 om 17:47
11 Antwoorden / 3 Vragen

Ik ben bang dat die alles doen om tijd te rekken zodat ze kunnen uren kunnen schrijven.

die beginnen net als de docter wat denk je zelf. tja als ik dat wist zat ik heir niet.

getty
door getty Oct 6, 2021 om 18:07
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Wij weten het ook niet hier!

wij zijn vrijwilligers, uw advocaat is de meer aangewezen persoon om deze zaak te bespreken.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Oct 6, 2021 om 18:24
1781 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Leon2000,

Ik krijg het gevoel, dat u ons niet het hele verhaal vertelt.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Oct 6, 2021 om 18:25
16883 Antwoorden / 202 Vragen

M.a.w dubbelpost en zie de reacties op uw dubbel. Toch maar het KiFiD benaderen? Of echte goede juridische hulp (www.juridiscjloket.nl) inschakelen ook al heeft u al gehandeld op advies van een advocaat?

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Oct 6, 2021 om 18:26
1781 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Leon2000,

Ik krijg bij u het gevoel, dat u ons niet het hele verhaal vertelt.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Oct 6, 2021 om 19:41
2093 Antwoorden / Vragen

No shit, Sherlock.