di
door diana olivka May 2, 2011 om 15:07
Geldzaken & recht

Puresential pillen

hallo ik heb al 3 maanden geleden contact gehad met hun ik heb het pakketje teruggestuurd zonder het te openen eventjes niks van gehoord toen kreeg ik een brief van de debiteuren dat ik moest betalen voor het pakketje die niet meer in bezit is. ik heb niet betaaldt niks meer van gehoordt krijg nu weer een brief van Debiteurnbeheer Puresential
dat ik moet betalen omdat ik onlangs een pakketje heb gekregen maar dat heb ik niet meer nu en die brief is ook van de Alektum Incasso B.V. als ik nu niet betaal komt er 37.00 euro weer bovenop nu weet ik dus niet wat ik meer moet doen kunnen jullie mij helpen b.v.d.diana olivka

523 5 Rapporteer

tdehond
door tdehond - May 2, 2011 om 15:24
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Heeft u zich ook afgemeld voor zendingen van Puressential en is dit bevestigd?

Terug zenden ontslaat volgens a.v. niet van betalingsverplichting.

Zie ook hier: klik

missbizz
door missbizz - May 2, 2011 om 22:45
19 Antwoorden / 5 Vragen

Hier zijn al meerdere onderwerpen over, ik weet niet hoe ik de linkjes moet plaatsen, maar u zou kunnen zoeken op trefwoord rechtsbovenin.

bu
door bubbles44 - Jun 21, 2011 om 11:42
16 Antwoorden / 10 Vragen

Ja, dit heb ik ook meegemaakt. Ik had té laat afgezegd en toen er alsnog een zending kwam...de 1e volledige...heb ik het teruggestuurd,aangetekend!
Er werd wél geld van mijn rekening gehaald,dat ik snel weer gestorneerd had en vervolgens mijn bankrekening geblokkeerd heb voor dit bedrijf.
Er kwam een aanmaning dat ik moest betalen. Ik heb teruggeschreven dat ik het pakketje aangetekend heb teruggestuurd en dat ik bewijs heb dat het bij hun is aangekomen.ook heb ik geschreven dat ik besefte dat ik te laat had afgezegd.Ik wilde best die nota betalen,maar alleen als ik eerst het pakketje weer thuis had,niet eerder.Afijn het duurde allemaal maanden en ja hoor,ineens was het pakketje daar.Per omgaande heb ik betaald,had ik beloofd. Ongeveer 4 weken geleden via Alektum bericht dat ik een bedrag moest betalen van zo'n 37 euro.
De hoofdsom was.......................................00,00 haha
Goed,ik heb bewijs gestuurd dat ik wel degelijk betaald heb en ook het bewijs dat de afzegging een feit is.
Advies, bewaar alle coorespondentie en kom ermee voor de dag als het nodig is.
Ik heb ook gevraagd waarom ik 37 euro moet betalen van een hoofdsom die 00,00 is,heel vaag.
Tot op heden niks gehoord,ben benieuwd. Zou ik er nu eindelijk af zijn?
By the way, een allereerste keer incassokosten voor een bepaalde zaak hoef je NOOIT te betalen, wél een 2e en volgende keer,maar een 1e keer NOOIT.
Succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sonjaatje
door sonjaatje - Jun 21, 2011 om 11:47
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Dus je zegt zelf te laat op, stuurt dan het pakketje op eigen houtje terug en dan ook nog mauwen dat je niet wilt betalen mits zij het pakketje weer sturen??

bu
door bubbles44 - Jun 21, 2011 om 11:57
16 Antwoorden / 10 Vragen

Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff