Cr
door Cristina77 4 aug. 2018 om 08:11
Geldzaken & recht

Retourpinnen

Beste, 

5 weken geleden hebben wij een product a 41,95 euro teruggebracht bij Hornbach. Men vroeg of ik het terug wilde via retourpinnen. Dit heb ik gedaan en nu zit ik nog steeds te wachten op dit lullige bedrag. Ik heb meerdere malen contact gehad met Hornbach, maar krijg maar steeds de melding terug: we vinden het heel vervelend voor u en we gaan dit uitzoeken. En tot op heden nog steeds niets. Ik ben dus ook degene die elke keer contact zoekt met deze firma. 

Wat kan ik verder doen om mijn geld terug te krijgen

Alvast bedankt

Cristina

1875 4 Rapporteer
door panter22 - 4 aug. 2018 om 08:17
1713 Antwoorden / Vragen
2
Cr
door Cristina77 4 aug. 2018 om 09:04
Antwoorden / 1 Vragen

Dank je wel, net gedaan dus ben benieuwd

door marita5 - 4 aug. 2018 om 08:26
6290 Antwoorden / 8 Vragen
1

Hallo Cristina77 , 

Hornbach is aangesloten bij thuiswinkel.org , dien daar een klacht in , klik op de rode regel .

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

Cr
door Cristina77 4 aug. 2018 om 09:12
Antwoorden / 1 Vragen

Daar had ik inderdaad niet aangedacht, dank je wel

door marita5 4 aug. 2018 om 09:13
6290 Antwoorden / 8 Vragen

Graag gedaan , suc6

ro
door ron503 4 aug. 2018 om 10:30
446 Antwoorden / 0 Vragen

Thuiswinkel.org kan er vrij weinig mee want het een retournering in een filiaal.

door gerritaltena - 4 aug. 2018 om 11:22
7905 Antwoorden / 140 Vragen
0

Zie ron@ Hier is geen sprake van aankoop via een webshop.

door aurora1 - 4 aug. 2018 om 23:01
12798 Antwoorden / 6 Vragen
0

Vreemd, retourpinnen gaat normaliter net zo snel als gewoon pinnen, in het weekend komt de eerstvolgende werkdag het geld op de rekening.
Heeft u toen een kassabon gekregen?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

mh
mharten - 15 aug. 2018 om 00:53
Geldzaken & recht

Fraude bij Afterpay

Beste dames, heren,

Ik stel u deze vraag omdat ik me ontzettend schuldig voel en iets heel erg verwerpelijks heb gedaan. Ik heb op de website, de haarshop artikelen besteld, het factuuradres van iemand anders ingevuld, hem laten betalen via afterpay en mijn eigen adres als afleveradres ingevuld. Tot mijn grote verbazing werd deze constructie bij de haarshop geaccepteerd en zijn bij mij ... Lees meer

AG
AG82 - 8 aug. 2018 om 23:26
Winkels & webshops

Brainwash kapper verpest haar en weigert correctie

Alweer een maand geleden heb ik mijn klacht ingestuurd (Brinwash Haarlem Schalkwijk) naar de klantenservice, maar heb tot de dag van vandaag geen reactie ontvangen. Op 4 juli heb ik 125 EUR betaald voor het periodiek bijwerken van mijn highlights, dit was niet goed gegaan (oranje kleur bij haargrens) en ben ik genoodzaakt op 6 juli teruggekomen i.v.m. tijdgebrek.
Hier was ik natuurlijk niet ... Lees meer

Sa
Sara1974 - 14 aug. 2018 om 15:05
Garantie & verzekeringen

Mag verzekeraar met terugwerkende kracht premie innen?

Naar nu blijkt is onze verzekeraar sinds 1 november 2015 vergeten om premie te innen voor onze rechtsbijstand en inboedelverzekering. Nu willen zij het bedrag a 600 Euro alsnog met terugwerkende kracht innen. Mag dit zomaar? Wij hebben wel steeds nieuwe polisbladen ontvangen.
Bedankt! Lees meer