he
door henderikaa Sep 18, 2011 om 21:16
Geldzaken & recht

Scheiding van tafel en bed

Wie kan mij helpen aan een GOED internetadres / website waar ik de verschillen en voor- en nadelen kan lezen /uitzoeken van een ¨gewone¨ scheiding en een scheiding van tafel en bed.

867 6 Rapporteer

stacey
door stacey - Sep 18, 2011 om 21:30
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Op onderstaande sites kun je hoop info vinden:

Klik Hier /
Of Klik Hier / Of Hier

re
door rechtvader - Sep 19, 2011 om 21:11
12 Antwoorden / 0 Vragen

hoi als u een vraag heeft kan ik mis wel helpen ik ben nu met een rechtzaak beizg (helaas) maar het is nodig omdat er veel leugens zijn bij betrokken nu zo erg dat er nu eindelijk onderszoek word gedaan via de justitie.

een tip als er kinderen in het spel zijn probeer zo veel mogelijk te over leggen want het is niet makkelijk.met vriendelijk rechtvader

pino123
door pino123 - Sep 19, 2011 om 22:04
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=rechtvader schreef op maandag 19 sep 2011, 21:11]hoi als u een vraag heeft kan ik mis wel helpen ik ben nu met een rechtzaak beizg (helaas) maar het is nodig omdat er veel leugens zijn bij betrokken nu zo erg dat er nu eindelijk onderszoek word gedaan via de justitie.

een tip als er kinderen in het spel zijn probeer zo veel mogelijk te over leggen want het is niet makkelijk.met vriendelijk rechtvader

Rechtvader,

Je zal het vast heel goed bedoelen, maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat iedereen die hier een vraag heeft, persoonlijk contact met je moet gaan opnemen.

birdies
door birdies - Sep 19, 2011 om 22:27
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Topicstarter kan ook met mij contact opnemen. Ik reken slechts 75,- euro per 30 minuten.:-)

re
door rechtvader - Sep 19, 2011 om 22:50
12 Antwoorden / 0 Vragen

Ple daar heb je gelijl in maar geld gaar vragen vloor dat je spullen hebt in kunnen kijken lijkt mijn niet netjes.heeft u een bedrijf die zulken dingen uit zoekt?

robtien
door robtien - Nov 17, 2011 om 14:47
269 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=rechtvader schreef op maandag 19 sep 2011, 22:50]Ple daar heb je gelijl in maar geld gaar vragen vloor dat je spullen hebt in kunnen kijken lijkt mijn niet netjes.heeft u een bedrijf die zulken dingen uit zoekt?

een Tip beste mensen ga niet met rechtvader in zee!
hij heeft overal wel rechtzaken in ben hemin verschillende topics al tegen gekomen.
hij doet ook net alsof alleen hem ontrecht aangedaan word maar ij doet niks verkeerds in zijn ogen. en als ik een kind van u zou hebben zou ik nog eens niet overleggen met u zou ik metteen na een advocaat stappen omdat u anders toch alles verdraait dat is me allang duidelijk. Beste mensen ga niet metdeze persoon in zee.