berlynhof26
door berlynhof26 Dec 19, 2012 om 14:09
Geldzaken & recht

Slechte ervaring met de webwinkel van Blokker

De verkoop afdeling vraagt om mijn bankrekening nummer maar ik wil geen bankgegevens zomer via email versturen. Heb ik als klant het recht om dit te weigeren? Ik heb als oplossing om een tegoed bon gevraagd die we voor een ander blokker product kunnen gebruiken maar het ene moment zijn ze bereidwillig en het andere moment kan ik fluiten naar mijn centen

814 10 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 19, 2012 om 14:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo berlijnhof26,

Als ik je vraag goed begrijp heb je iets besteld in een webwinkel en dat weer teruggestuurd.
Om je geld over te kunnen maken vragen ze je om je rekeningnummer en dat wil je niet afgeven.
Tja, hoe kunnen ze het geld dan overmaken?

.....maar het ene moment zijn ze bereidwillig en het andere moment kan ik fluiten naar mijn centen.....
Dat kan ik niet plaatsen.
Blijkbaar willen ze geen bon sturen.

Zou dus maar gewoon m'n rekeningnummer doorgeven.

Met vr.gr.

jo
door jorisw - Dec 19, 2012 om 14:38
4340 Antwoorden / 1 Vragen

En als ze alleen een tegoedbon geven gaan er weer mensen hier zeiken dat ze hun geld terug eisen. Het is dus eigenlijk nooit goed. Ik ben blij dat ik geen winkelier ben.....

zwemmer
door zwemmer - Dec 19, 2012 om 14:41
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Betaal je nooit iets via internet? Wat is erop tegen om je rekeningnummer door te geven? Je hebt je beveiliging ingesteld neem ik aan en hoeft het overigens niet uit het raam te schreeuwen.

Zwemmer

valerius-2
door valerius-2 - Dec 19, 2012 om 14:51
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Ja u bij u betalingen per bank krijgt de ontvanger ook u banknummer dus waarom nu ineens niet. Ik denk dat u uw banknummer dus al veel meer bekent is. Dus wel wat overdreven om het nu ineens niet te willen geven.

zwemmer
door zwemmer - Dec 19, 2012 om 15:20
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Rust het bezwaar in het versturen per e-mail misschien?

pino123
door pino123 - Dec 19, 2012 om 15:41
2763 Antwoorden / 14 Vragen

Geef telefonisch je bankrekeningnummer door.

dearagain
door dearagain - Dec 19, 2012 om 18:16
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*het verstrekken van je nummer per e-mail is tegenwoordig heel gewoon en normaal

berlynhof26
door berlynhof26 - Dec 20, 2012 om 12:03
31 Antwoorden / 22 Vragen

Allemaal bedankt voor jullie reacties,

Blokker heeft mij een excuus brief toe gestuurd met daarin dat mijn verzoek terecht was.

Fijne feestdagen!

edrick3
door edrick3 - Dec 20, 2012 om 12:14
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@berlijnhof26,

Mooi zo.
Ook weer opgelost.
Bedankt voor het terugmelden.

Ook fijne feestdagen toegewenst.

Met vr.gr.

tijger1
door tijger1 - Dec 20, 2012 om 13:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=berlynhof26 schreef op donderdag 20 dec 2012, 12:03]Allemaal bedankt voor jullie reacties,

Blokker heeft mij een excuus brief toe gestuurd met daarin dat mijn verzoek terecht was.

Fijne feestdagen!

Een excuusbrief? Zij wilden het geld terugstorten, waar moeten zij zich voor excuseren? Nou ja, het is uit de wereld.