an
door anni Oct 14, 2009 om 18:37
Geldzaken & recht

Sns bank

Vandaag heb ik van een pin automaat van Abn Amro gebruik gemaakt. Ik wilde 20 euro pinnen maar ipv 20 euro, kreeg ik 200 euro. Dit werd dan ook normaal van mijn rekening afgeschreven. Alleen ik heb geen 200 nodig, mijn vaste lasten moeten nog worden afgeschreven. Abn Amro zegt hier niks aan te kunnen doen, Sns bank ( mijn eigen bank ) zegt dat ik het kan overmaken via TNT maar moet ong. 12 euro voor betalen.

Heb je als klant als er zo iets gebeurd geen een recht? Sta je dan met geld in je handen, die op je bankrekening dient te zijn omdat er nog een en ander moet worden afgeschreven. Hierdoor kom ik in het rood, maar het lukt niet om je geld weer op je bankrekening te storten zonder nog kosten ( TNT ) te maken, anders krijg je de kosten voor het rood staan.

Voor mijn gevoel klopt er iets niet.

gr. Anni

731 8 Rapporteer

getty
door getty - Oct 14, 2009 om 18:45
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ik zit bij de abn en als ik geld wil (terug) storten dan kan dat gewoon in het abnkantoor waar naast een pinapparaat ook een stortapparaat staat. Heeft de sns dit niet?

an
door anni - Oct 14, 2009 om 18:51
3 Antwoorden / 1 Vragen

Nee helaas niet. Bij Sns kan je geen contant geld afhalen/ storten.

getty
door getty - Oct 14, 2009 om 18:55
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Ook niet bij een groot filiaal?

an
door anni - Oct 14, 2009 om 20:04
3 Antwoorden / 1 Vragen

Nee helaas niet. Contant geld is bij Sns bank verleden tijd..

stacey
door stacey - Oct 14, 2009 om 20:22
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Lastig, misschien tijd voor een andere bank ?

Als je (betrouwbaar) iemand kent met bank waar wel gestort kan die persoon laten storten op zijn rekeing en dan laten weer overschrijven naar jouw rekening.....dat is ff enige wat ik kan bedenken dat geen 12,00 kost maar wel weer paar dagen duurt wellicht.

Succes,

stacey
door stacey - Oct 14, 2009 om 20:23
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Oeps gelijktijdig zelfde idee ;-)

csb5
door csb5 - Oct 14, 2009 om 20:38
85 Antwoorden / 6 Vragen

mogelijkheid: vraag een familielid of n goeie bekende, iemand met een internet rekening het geld over te boeken naar u rekening,en betaal hem het geld cash terug.

gr.csb5

an
door anni - Oct 14, 2009 om 20:40
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb het opgelost, via een familielid geld storten op mijn rekening, en ik betaal haar.

Bedankt voor de tip.

Alleen blijft het toch erg vreemd hoe ze met ons omgaan.. het is toch ons geld. Bedankt voor jullie hulp.