miarcos
door miarcos Sep 17, 2008 om 14:45
Geldzaken & recht

Specsavers

Bij Specsavers een bril gekocht op 21-06-2008 en afgeleverd,Nu krijg ik na mijn vakantie,op 2 september 2008 een brief van Specsavers.dat de pinbetaling geweigerd heeft.maar ik heb wel een rekening gehad dat de bril betaald is en voldaan,nu dreigen ze me met een incassoburo.wat moet ik doen?


 

845 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

holstein
door holstein - Sep 17, 2008 om 15:22
922 Antwoorden / 16 Vragen
0

Het afgeschreven bedrag staat wel of niet op u rekeningafschrift en dan lijkt het mij duidelijk, maar apart blijft het wel, want u hebt de bril plus een rekening met voldaan en dus hoeven ze niet zo hoog van de toren te blazen, want sterk staan ze niet.
Ik snap nog niet hoe het kan dat ze pas nu met zoiets aankomen, zal het geen administratiefout bij hun zijn, apart verhaal....

stacey
door stacey - Sep 17, 2008 om 16:00
10352 Antwoorden / 12 Vragen
0

dat de pinbetaling geweigerd heeft ??


Heb je daar in de winkel toen gepinned ? Dan weigert hij gelijk en krijg je direkt die melding dus niet later wat een vreemd verhaal, een gepinned bedrag gaat direkt van je rekening, als je geen saldo zou hebben zou betaling daar ter plekke geweigerd zijn.


Controleer je bankafschrift=transaktie zou er dan op moeten staan en is dan je bewijs dat je hebt betaald.


Groetjes,

poltol
door poltol - Sep 17, 2008 om 21:43
3885 Antwoorden / 22 Vragen
0

Hallo,


Of er wel of niet gepind is kunt u alleen bewijzen via de afschriften van uw bank. En als u niet kunt bewijzen dat u via pin heeft betaald, met bv het bonnetje van Specsavers, dan komt u m.i. alsnog aan het betalen. Maar er is nog hoop. Wie eist bewijst. Dus laat de brillenboer maar eerst eens bewijs leveren van het niet betalen.


Vr.gr. poltol

cr
door criticus - Sep 25, 2008 om 11:20
48 Antwoorden / 4 Vragen
0

Het betaal apparaat spuwt bij een transactie een bon uit   dus veelal wordt die aan de officiele bon vastgehecht  als je die hebt is er voor jou geen probleem. heb je die niet meer, neem dan contact met je bank op. die is het beste op de hoogte van de procedure

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Doraf - May 17, 2024 om 04:33
Vakantie & reizen

Wunderland Kalkar onterechte kostem

Mogen personeelskosten  zo worden doorberekend ? Lees meer

JTA
JTA - May 14, 2024 om 12:22
Huishouden & energie

Servicecontract voor warmtepompverwarming kost E 481 pj ???

Waarom is een servicecontract voor een warmtepompverwarming van een appartement zo veel duurder dan dat ik ooit voor een cv-verwarming servicecontract  heb betaald? 
Offerte gekrgen voor een 1 jaar jong nieuw opgeleverd appartement, kosten E 481,00 per jaar !!

Voor cv ketel betaalde ik ca. E 8,00 per maand... ( E 96,00 per jaar)
Is dit een nieuwe melkoe voor installatiebedri ... Lees meer

wi
witteke - May 14, 2024 om 10:47
Computers & telefonie

Windows life mail mappen verdwenen

Ook goede morgen,ik gebruik windows life mail,en ja,ik weet het,dat is oud,maar werkt nog prima
Echter nu zie ik de submappen plots niet meer bij het hoofdaccount
En ik snap dat ik iets verkeerd heb gedaan,maar ik had ze heel graag terug
Ze zijn schijnbaar niet weg,maar onzichtbaar
Ik draai onder windows 10
Ik hoop en duim dat iemand een makkelijke oplossing weet
Beda ... Lees meer