grim-reeper
door grim-reeper Oct 25, 2011 om 00:39
Geldzaken & recht

Stem recht televizier ring

na het kijken van paul en witteman wat ik overigens een prima programma vind.
zat ik vol verbazing te kijken naar een man die zijn verlies slecht kan verdragen en het kijkent publiek maar beschouwt als mensen die er niets van weten.
hij wil een nieuw beleid voor het programa avro`s televizier ring doorvoeren waardoor wij worden gedwongen om te stemmen op de programma`s die zij maken.
het is een prijs die door ons gekozen wordt daar ben ik en zo velen anderen zeer trots op.
we leven niet in oud rusland! die hebben er van geleerd.
stel u eens voor dat zij straks ook nog eens gaan uitmaken op welke pollitieke partij wij mogen stemmen.
dit is toch het hek van de dam.
deze man kijkt zelf niet veel tv ziet niet dat de beurspleinen bezet worden dat landen in opstand komen tegen dit soort beleid.
de kgb zou trots op hem zijn.
cencuur en minachting voor elke tv kijker.
ook kassa moet in aanmerking kunnen komen maar in zijn optie is dat niet mogelijk, het is simpel en trekt te weinig tv kijkers.
ik vind dit een schending van het stemrecht en hoop dat als de avro dit doorzet dat er niemand meer stemt.
mischien kan die man dan eindelijk eens zijn verlies dragen.
hij is alleen wij zijn met velen.
dit kan en mag geen gevolgen hebben anders is deze ring niet meer van goud maar van blik.

598 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 25, 2011 om 02:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik hecht net als 150miljard anderen absoluut geen waarde aan dit lokale elitefeest.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2011 om 07:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Discussie staat onder Geldzaken en Recht, wat het daar doet is voor mij een raadsel. Ten tweede vind ik dit geen discussie voor een consumenten site. Een man vertelt zijn mening, niet meer niet minder.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2011 om 09:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Punt is gewoon dat een "populair programma" een andere definitie is dan een "goed programma". Soms komen deze twee samen, maar vaak ook niet. Als je een prijs in het leven roept voor "populairste programma", dan moet je het publiek laten kiezen. Maak je een prijs die het "beste programma" beloont, kun je je afvragen of dit door het publiek besloten moet worden...

Maar inderdaad: lekker boeiend... Laat die man z'n mening hebben! Wat is daar mis mee?

ve
door verwijderd - Oct 25, 2011 om 09:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Om het consumenten gerelateerd te maken.

Ik heb er geen eurocent voor over om aan deze persoonsverheerlijking mee te doen.

Ik heb dan ook naar een ander tvprogramma gekeken.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2011 om 09:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb alleen de laatste 5 minuten gezien en dat was erg amusant. Tja, als je de poeha en de dure aankleding (zoals de verlichting en alles eromheen) dan vind ik het allemaal erg overdreven en zonde van het geld.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2011 om 11:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat zet die Bert van der Veer zichzelf voor schut tegenover de televisiekijker. "Dat domme volkje wat niet weet wat goed voor ze is". Maar dat zal hij (arrogante bal) ze volgend jaar wel eventjes leren door een voorselectie te maken, waar die kijkers zich niet mee mogen bemoeien! Die moeten maar slikken wat hij (en andere bobo's?) ze voorschotelt. Weer een gezellig Goois onderonsje.

Als het systeem om te kunnen kiezen niet deugt, moet je het systeem veranderen en niet de kiezers de schuld geven. Die hebben dat systeem niet bedacht, die gebruiken alleen alle mogelijkheden, die ze geboden worden.

Ik heb niets met voetbal en kijk nooit naar dat programma. Ook niet naar The Voice, Ik heb ook niet gestemd. Maar als dit de uitslag is, dan heb je dat te respecteren. Er lopen en zitten (ook in Den haag) al teveel mensen, die weten wat wel goed voor ons is zonder dat ons wat gevraagd wordt. De enige keer dat ons iets gevraagd werd in een referendum zijn ze zich rot geschrokken, dus dat willen ze nooit en nooit weer. Net als Bert van de Veer.

Bert van der Veer, wat een slechte verliezer, wat een loser.

Vladja

ve
door verwijderd - Oct 25, 2011 om 11:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het programma niet gezien en ik zal ook nooit stemmen.
Ik vond het wel geweldig, dat tegen alle verwachtingen in, juist VI heeft gewonnen.

ve
door verwijderd - Oct 25, 2011 om 15:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het zou Bert v.d. Veer gesierd hebben om niet alleen de winaars te feliciteren maar ook om dat op een hartelijke en gemeende manier te doen. Als hij dat niet kan zit hij op de verkeerde stoel, tevoren was hij ervan op de hoogte dat kijkers zouden stemmen uit een behoorlijke selectie. Als hij die selectie een volgende keer tot 3 programma's terugbrengt voorspel ik dat maar weinigen nog zullen stemmen. Het zal hem worst zijn, maar dat laat hij wel meer zien. Deze man is vergiftigd van wat we noemen "machtswellust". Op zijn minst heel erg onsportief.

Ook ik heb niet gestemd, mijn programma zat er niet bij. Zo zal dat volgend jaar wellicht voor velen uitpakken, immers de selectie verkleinen staat gelijk aan het voor velen onmogelijk maken om een stem op een favoriet uit te brengen.

ve
door verwijderd - Oct 26, 2011 om 04:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat er veel proteststemmen tussen zitten. Het is ook een belachelijk feestje dat veel te groot geworden is. Maar ja, iedereen is tegenwoordig ook BN'er en meent zijn neus te moeten laten zien.

Ik snap overigens je titel van je bericht niet...
Wat moet ik recht stemmen? En hoe zou je krom kunnen stemmen?