koolmeesje 62
door koolmeesje 62 Mar 18, 2017 om 12:10
Geldzaken & recht

Strafporto mag dat zo maar .

ik heb op een verjaardag kaartje straf porto gekregen 2,34.
de kaart was te zwaar ,maar dat klopt niet een gewoon kaartje ,waar ik er meer van kreeg die net te zwaar waren .
ik wilde niet  lastig zijn, dus wilde ik het met ideal betalen ,maar het geeft aan dat ik niets hoeft te betalen ik heb er drie dagen aan bezig geweest
en ik krijg het niet betaald ,ik word hier erg boos om zo bedrijf dat zo veel van mensen aftroggeld en onterecht ik heb het laten wegen en niet te zwaar, onder het norm zelfs hoe kan dit nou .het gaat niet om die 2,34 maar ik vind het belachlijk voor worden je kan negers klagen want er is geen aderes ,
je kan een duur nummer bellen wat heel veel geld kost .ik heb maar besloten dat ik niet ga betalen want er klopt iets niet bij Post nl.
zo ga je toch niet met mensen om PostNL.

1811 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

reflecs
door reflecs - Mar 18, 2017 om 12:31
1859 Antwoorden / 4 Vragen
3

U kunt ook mailen. En bellen kost 45 cent per gesprek. Deze link:https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Consument
Maar als u een melding krijgt dat u niets hoeft te betalen, dan laat u het toch? Kan best zijn dat er iets fout is gegaan.
Zou me er persoonlijk niet zo over opwinden en zeker niet nog meer energie insteken ;)

edrick3
door edrick3 - Mar 18, 2017 om 12:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen
2

ik heb maar besloten dat ik niet ga betalen
Aangezien het blijkbaar een 'fout' betreft is dat ook het verstandigste. Je bent ook niet verplicht om die strafporto te voldoen.
je kan negers klagen want er is geen aderes ,
Kijk eens hier: https://www.postnl.nl/klantenservice/#/Consument/Post/Klacht/Overig

fa
door familyman - Mar 18, 2017 om 12:52
888 Antwoorden / 1 Vragen
0

Zowieso negeer ik het eerste verzoek, aansluitend het tweede, en je hoort er nooit meer wat van.
Als zij een fout maken krijg weer "excuses" maar betalen doen ze je ook niet.

marita5
door marita5 - Mar 18, 2017 om 12:55
11534 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Koolmeesje 62 , 

 je kan negers klagen want er is geen aderes ,

Ook negers kunnen klagen bij post.nl , als ze geen adres hebben ;-))

me
door mein33 - Mar 18, 2017 om 12:56
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

@koolmeesje62,

Hoewel het hier gaat om een foutje van de verzender wordt de "strafport"  aan u in rekening gebracht zodat het poststuk tijdig op uw adres arriveert.
U bent in het geheel niet verplicht om aan dit betaalverzoek te voldoen, doet u dat wel dan doet u dat geheel uit eigen vrije wil.
U kunt dit betaalverzoek van Postnl dan ook rustig negeren, ook een eventuele tweede betaalverzoek kunt u negeren en dan blijft het, zonder verdere consequentie(s) 'stil'.

Leest u in het vervolg eerst uw tekst eens door alvorens deze te plaatsen, dit voorkomt ongepaste verschrijvingen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer