ye
door yellowwwww Sep 9, 2005 om 15:14
Geldzaken & recht

T- mobile wil geen inzage geven in onze gegevens

Wij hebben een probleem met t mobile. Bij de aanvraag van een hypotheek bleek dat we een a 3 registratie hebben door t-mobile. T- mobile heeft ons in een schriftelijke toelichting uitgelegd dat het om een rekening gaat van mei 2004 € 71,66. In juni 2004 heeft t mobile ons gebeld. We hebben toen afgesproken dat wij € 100,-- zouden overmaken. Hiermee zou de rekening van mei 2004 betaald worden en een gedeelte van de rekening van juni 2004. Nadat dit bedrag door ons is betaald op 22 juni 2004 hebben wij niks meer van t-mobile vernomen. In september 2004 hebben wij een brief gekregen van transfair incasso. Het contract was door t-mobile beeindigd op 19 juli 2004. We hebben een betalingsregeling getroffen met transfair omdat we blij waren met het beeindigen van het contract wegens problemen met de service van t-mobile. Als wij t-mobile bellen geven ze toe dat de nota van mei 2004 is verrekend met de € 100. Het lukt ons niet om dit op papier te krijgen van t-mobile. We worden door t mobile doorgestuurd naar transfair en via transfair weer terug naar t-mobile. Wij kunnen op deze manier geen hypotheek afsluiten. Wie kan ons helpen !!

703 6 Rapporteer

sa
door sanderadvies - Sep 9, 2005 om 15:37
5 Antwoorden / 1 Vragen

Nou bij deze het antwoord :

Ik merk dat jullie er met T-mobile er niet uitkomen :

2 opties.

Ik zou enerzijds op de site www.bkr.nl kijken waar u een procedure kunt opstarten bij de geschillencommisie.

optie 2 : deze procedure kan nog wel eens wat tijd in beslag nemen en kan me voorstellen dat als je met een hypotheek bezig bent dat dit moeilijk is om zo lang te wachte (1 a 2 maanden verloop procedure)

anderzijds kunnen jullie bij een bank een aanvraag doen die een ingeloste A3 codering wel accepteert en dat is welgeteld een bank in nederland die dat doet.

Daar wil ik jullie wel mee helpen.

Voor meer vragen kun je mailen naar info@andershypotheken.nl

groeten en succes,

Sander

Erkend hypotheek adviseur

vladja
door vladja - Sep 9, 2005 om 15:42
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Yellow,

Pas op dat je niet in klauwen van de DSB bank terecht komt, of bij een
van de bedrijven die onder de paraplu van DSB zit. Verder zijn er
louche bedrijven, die zeggen voor een X bedrag een BKR code ongedaan te
kunnen maken, wat dus een aperte leugen is. Dat is hier eerder aan de
orde geweest. Zal even zoeken of ik die vraag terug kan vinden.

Vladja

vladja
door vladja - Sep 9, 2005 om 15:46
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Gevonden, kijk hier eens op:

http://kassa.vara.nl/portal?_uc=n&_li=y&_scr=cons_question&cat=668&qid=97624

Kopiëren en bovenin plakken. En niet alleen Budget World. Zo lopen er meer rond.

Vladja

sandoor
door sandoor - Sep 10, 2005 om 12:35
36 Antwoorden / 0 Vragen

@Sanderadvies

is het geen schaamteloze reclameboodschap die je hier neerzet als
goedbedoeld advies? Waarom zou je de naam van "die ene bank" niet
noemen in je bericht als je ze zo graag wil helpen? Dan hoeven ze je
ook geen mailtje meer te sturen en kunnen ze het regelen via een
hypotheekadviseur van hun keuze.

/Sandoor

vladja
door vladja - Sep 10, 2005 om 12:45
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Sanderadvies,

Je bent al een keer op de vingers getikt door de redactie omdat je je
telefoonnummer had neergezet om mensen contact met je te laten opnemen.
Reclame is verboden op deze site.

De redactie heeft toen je telefoonnummer weggehaald en gesteld dat je
advies kan geven zonder nadere vermelding van telefoonnummer. Dus geen
klantenwerving. Ik beschouw het vermelden van je email-adres hetzelfde
als het neerzetten van je telefoonnummer.

Ik zal hier weer melding van maken bij de redactie.

Vladja

pekogi
door pekogi - Sep 18, 2005 om 07:55
143 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ben bang dat Sander onder zeker 3 namen deelneemt aan deze site. Ik verdenk hem zelfs ervan een vraag gesteld te hebben die hij zelf heeft beantwoord. Nogmaals: een ECHT onafhankelijke hypotheekadviseur bestaat niet. Wel goede, slechte en noem maar op. Elke adviseur moet hypotheken verkopen om aan het eind van de maand de rekeningen te betalen. En heeft ook liever een plakje rosbief op z'n brood dan smeerleverworst.