ro
door robecons May 4, 2004 om 17:42
Geldzaken & recht

Terugvordering ziektekostenverzekering

In 1999 hebben wij blijkbaar een uitkering ontvangen voor kraamzorg en is deze tevens door CZ uitgekeerd aan de kraamzorgverlener. CZ komt nu na ruim 4 jaar alsnog met een vordering wegens een onterecht uitgekeerd bedrag. Ik kan zelf niet meer nagaan hoe de betalingen in 1999 zijn verlopen. CZ kan geen nota's meer overleggen van de kraamzorg aangezien alles aangelerd wordt per tape. Ik heb hierover een klacht ingediend bij het bestuur van CZ. Deze gaf aan dat ze het erg vervelend vinden, maar dat het bedrag van meer dan € 1.000 gewoon betaald moet worden.
Wat moet ik nu doen in deze situatie?????

353 3 Rapporteer

ee
door eeyore - May 10, 2004 om 19:48
23 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,

Als CZ geen nota's meer kan overleggen, kunnen ze ook niet bewijzen wat/hoeveel je moet betalen... hoe kun jij dan ooit hen betalen??!!

Succes,

Joyce.

h19l49
door h19l49 - Aug 1, 2012 om 16:27
121 Antwoorden / 0 Vragen

Gelukkig heb ik hier geen last van aangezien ik nooit met vakantie ga.
Heerlijk genieten in eigen huis aan het water zonder buren met boot aangemeerd aan de achtertuin en ook al is het weer niet helemaal oké, de rust en de privacy doen wonderen.
Ik denk dat er best veel mensen zijn die liever in eigen land blijven of lekker thuis als ze het daar naar hun zin kunnen hebben.
Het feit dat je vakantie hebt wil toch nog niet zeggen dat je dan ver weg moet om je vertier te kunnen vinden?.

ro
door roosje.ehv - Aug 1, 2012 om 20:42
12 Antwoorden / 2 Vragen

h19
Helemaal gelijk. Nederland is ook prachtig. Helaas heeft niet iedereen een eigen huis aan het water, zonder buren, met boot aangemeerd aan de achtertuin.
En die mensen die liever in eigen land blijven maar dit allemaal niet hebben, vinden het misschien heel fijn om eens een weekje in jou huis door te brengen. Dan ruil je gewoon en ga jij ergens in een drukke stad op 10 hoog in een appartementje zitten. Is ook voor jou weer eens wat anders in de vakantie. En je bent toch eens van huis!