ap
door apadmos Jul 20, 2009 om 15:11
Geldzaken & recht

Theater kaarten

Via inter net bij See tickets kaarten gekocht voor de voorstellin  West Side Story op 25 december 2009. Bij het indrukken van de bevestiging toets kwam ik er helaas achter dat de voorstelling in het Engels is op zich geen probleem maar er zouden 4 kinderen tussen de 10 en 14 jaar mee geen en dat leek mij niet zo leuk dus direct een mail gestuurd en de fout daarin kenbaar gemaakt maar helaas er valt niets meer terug te draaien 10 kaarten met een waarde 581,50 moesten worden afgenomen na heel veel heen en weer gemail kon ik eindelijk een zgn tegoedbon krijgen. Is daar verder helemaal niets aan te doen?

Lida.

282 4 Rapporteer

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Jul 20, 2009 om 15:23
1163 Antwoorden / 60 Vragen

U zou de tickets via marktplaats kunnen verkopen.

he
door henk1951 - Jul 20, 2009 om 15:29
256 Antwoorden / 0 Vragen

Je had het al op  de home page van See Tickets kunnen lezen links naast boek hier uw ticket.

De originele internationale
tourproductie van de wereldklassieker West Side Story komt naar
Nederland. De jubileumtour ter gelegenheid van het 50-jarige bestaan
van deze bijzondere productie trekt de hele wereld over en is, in de
originele Engelse versie, van 16 t/m 30 december te zien in het FORTIS
Circustheater in Scheveningen.

Het is een musical met veel muziek en de orginele nummers klinken het best in de originele taal. Ik had er gewoon naar toe gegaan het leek jou niet zo leuk maar wat vonden de kinderen er zelf van .Misschien vonden die het wel heel leuk. Ik ben een tijd terug naar Londen geweest met een aantal mensen die geen woord engels spraken ze vonden de musical fantastisch en een hele belevenis.

gr Henk

getty
door getty - Jul 20, 2009 om 18:03
4179 Antwoorden / 10 Vragen

helaas koop is koop en ruilen is geen recht! Ik zou de tegoedbon maar snel accepteren, is denk ik het hoogst haalbare!

aurora1
door aurora1 - Jul 20, 2009 om 18:28
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag Lida, ik denk dat de kinderen het Engels helemaal geen probleem zullen vinden en het evenzo prachtig zullen vinden. De vraag is of je binnen de gestelde termijn wel weer voor een dergelijk hoog bedrag tickets zult kunnen afnemen voor iets anders. Een tegoedbon is immers maar beperkt geldig, er kan een periode wel niets zijn wat je we; leuk leukt (en voor zoveel mensen), tickets van een voorstelling van jouw wens kunnen snel uitverkocht zijn etc. M.a.w. ik zou gewoon de tickets nemen en met de hele club gaan.

Overigens vind ik het toch wel coulant van See tickets (ondanks veel gemail), want het was je eigen onoplettendheid. Doorgaans zit je aan eenmaal gekochte tickets vast.

vr.gr.