th
door theunvdhave Aug 1, 2008 om 15:52
Geldzaken & recht

Thuiswerk

In een advertentie voor thuiswerk, genaamd :
Make Online Money At Home

wordt een verdienste van €30,-- per mail geboden. Eerst moet echter een E-book worden gedownload voor €29,95. Daarna is er op een gemakkelijke wijze veel geld te verdienen. Ongelofelijk. Wie heeft hier ervaring mee ?

224 4 Rapporteer

freya
door freya - Aug 1, 2008 om 16:14
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo theunvdhave,

Je geeft al precies aan hoe er geld verdient wordt. Je verstuurt een e-mailtje en laat de ander €30 betalen voor het downloaden van een e-book. Hierin staat dan precies wat die persoon moet doen om €30 te verdienen, namelijk  een e-mailtje versturen......... enz. enz. enz.

m.vr.gr. Freya

hutch
door hutch - Aug 2, 2008 om 01:08
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Dag Theun,

ik neem aan dat u wel zo snugger bent om hier NIET in te trappen....... of....?

Degene die hier wel ervaring mee heeft, zal zich wel de haren uit het hoofd kunnen trekken, denk ik.

Wel eens van een kettingbrief gehoord; dit is hetzelfde principe.
Trouwens, u zegt het zelf al: ongelofelijk! Niet intrappen dus!

Gr. Hutch

jcjoppe
door jcjoppe - Aug 2, 2008 om 09:42
279 Antwoorden / 59 Vragen

hoi Theun, vroeger schreef iemand een briefje, heel geheimzinnig en schreef er een geheimpje op, vertelde hij.Ik wilde graag weten wat dat geheim was.Dat kost 2 gulden en 50 cent, zei hij.Ik wilde zo graag weten wat het was en betaalde het geld. In het briefje stond:dank je wel voor die knaak!! van dit geld wordt minutie gekocht om gaten in de zwitserse kaas te schieten(grote onzin natuurlijk) zit nu even niet te treuren dat je net een rijksdaalder hebt betaald voor een nutteloos briefje, maar probeer ditzelfde te doen, op bijvoorbeeld op een verjaardag als er meerdere mensen bij elkaar zitten. Maak ze ook nieuwsgierig en vang meerdere knaken terug...Succes!!

soortgelijk verhaal !?!?! groeten, Johan