sp
door spookje May 15, 2004 om 10:04
Geldzaken & recht

Thuiswerkcentrales

Hoi mensen,

Heeft er iemand ook GOEDE ervaringen met thuiswerkcentrales e.d. Mijn vrouw wil graag thuiswerk gaan doen, maar welke zijn nu vertrouwd ?

Laat even iets weten als u goede adressen heeft. B.v.d.

450 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 20, 2004 om 18:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

2 websites over thuiswerkcentrales:

http://www.thuiswerkcentrale.nl
http://www.2link.be/index.php?zone=dochter&dochter=thuiswerk

ve
door verwijderd - Jan 16, 2005 om 17:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Op reactie van eerder gegeven antwword: ook voor de thuiswerkcentale moet je eerst betalen. Het is maar dat u het weet

ve
door verwijderd - Jan 16, 2005 om 17:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

heel oud draadje

ve
door verwijderd - Jan 16, 2005 om 17:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Controleer eerst indien u een bedrijf heeft gevonden of ze staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

Anders is het weg geld en geen thuiswerk.

Vr. gr.

ve
door verwijderd - Feb 18, 2005 om 20:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Betrouwbare thuiswerkcentrales bestaan niet !!!!!!!!!!!!!!!!!

Ook niet als ze bij kvk staan ingeschreven.

ve
door verwijderd - Mar 16, 2005 om 15:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ga eerst even goed kijken op internetopgelicht.nl

LEES DEZE INFORMATIE HEEL GOED!!!!!!!!!!!!!!!

Begin er NOOIT AAN!!!!!!!!!!!!

Ze zijn NIET te vertrouwen!!!!!!!!!!!!!!!

Voor dat je het weet ben je de LUL !!!!!!!!!!!!

ve
door verwijderd - Mar 16, 2005 om 15:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik kan mezelf ook inschrijven in de kamer van koophandel, mijn buren en overburen ook!!!!!!!!!

ve
door verwijderd - Mar 16, 2005 om 15:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze vraag bijna een jaar oud. Het heeft niet zoveel zin hierop nog te
reageren. Schrijven in hoofdletters is schreeuwen in Vraag en
Beantwoord en dat doen we hier niet. Dat laten we over aan Tros Radar.

Laat dit oude draadje maar liggen.

Vladja

ve
door verwijderd - Mar 17, 2005 om 08:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Vladja,

Dat deze vraag een jaar oud is heb in nooit geweten! Wat ik wel weet is dat mensen, zoals ik, er nog instinken een jaar na dit oude draadje. Het is altijd handig en het heeft altijd zin om antwoordt op je vraag te krijgen ook al is die een jaar geleden al een keergeseld!!!!!!!! Nooit zonde van de moeite.

En dat iemand met hoofdletters schrijft betekend NIET dat dat iemand aan het schreuwen is, zoals jij dat zeg. Ik wou alleen een punt duidelijk maken, ik had ook de letters in een andere kleur kunnen geven maar weet niet hoe dat moet, ik had ook een groffere taal kunnen gebruiken, om mijn punt duidelijk te maken heb ik niet gedaan. Daarom heb ik hoofdletters begruikt ALLEEN om iemand wat duidelijk temaken.

Ik

ve
door verwijderd - Nov 12, 2005 om 01:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb slechte ervaringen met thuiswerkcentrales, thuiswerkgidsen of iets als gegarandeerd thuiswerk.: je moet eerst betalen of inschrijven voordat je onbruikbare adressen krijgt of adressen van bedrijven die nog nooit aan thuiswerk hebben gedaan.

Na lang zoeken heb ik wel betrouwbaar thuiswerk gevonden; het bestaat vnl. uit werken achter de computer.

Stuur mij een e-mail, c.m.lemmers@zonnet.nl, dan stuur ik je de uitgebreide informatie toe.

Groeten

Kees

ve
door verwijderd - Nov 12, 2005 om 01:55
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit noemen ze hier een fossiel draadje Kees!

Je bent bovendien erg hardleers. Kan die website van jou het daglicht niet verdragen (ook gezien de tijd van het reageren)?

Bovendien ben je zelf niet veel wijzer geworden van het werken met de computer. Je typt je vingers blauw op elke topic over thuiswerken. Knippen/plakken gaat een stuk makkelijker.

Jochem Jofel