drob
door drob Nov 10, 2004 om 07:24
Geldzaken & recht

Ticketservice komt niet over de brug

Nadat ik kaarten voor een concert, via internet, had gereserveerd én betaalt, kreeg ik deze niet toegestuurd. Ik heb naar Ticketservice een mail verzonden en antwoord gekregen dat de betaling niet zou zijn voldaan. Dus geen kaarten! Ik bewijs met het bankafschrift dat ik wel betaalt heb en 2 dagen later krijg ik een mailtje dat op 1 november opdracht is gegeven het bedrag terug te storten. Ik wil alleen geen geld terug: ik wilde de kaarten! Maar dat concert is inmiddels geweest en tot op heden heb ik nog geen geldbedrag ontvangen. Voordat ik mijn rechtshulp inschakel wil ik zelf ook wel tot een oplossing met ze komen. Maar op mijn mailtjes en waarschuwingen reageren ze nu niet meer.


Wat zijn de mogelijkheden??

343 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Nov 10, 2004 om 08:57
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag drob,


Het ziet er naar uit dat je opgelicht wordt door ticketservice. Nu ze niet meer reageren op jouw mailtjes en waarschuwingen (ik neem aan dat dat telefonische waarschuwingen zijn) blijft je weinig anders over dan het sturen van een aangetekende brief met ontvangstbevestiging waarin je hen in gebreke stelt wegens wanprestatie en je geld inclusief de portokosten van het aangetekend schrijven terugeist. Gaan ze daar niet op in dan rest inschakeling van je rechtsbijstandadviseur. Sukses, groeten, Ton. 

ve
door verwijderd - Nov 10, 2004 om 21:35
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Mooi is dat want na mijn mail vandaag en het schrijven van een brief aan de Consumentenbond én mijn rechtsbijstand (waarvan ik hen ik kennis stelde) krijg ik vandaag bericht dat het geld deze week wordt overgemaakt.


Eerst zien dan geloven natuurlijk.

ve
door verwijderd - Nov 10, 2004 om 22:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nogmaals dag drob,


Dat zie je verkeerd: het is dus eerst geloven en dan pas zien!


Vriendelijke groet, Ton.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer

MartinnitraM
MartinnitraM - Oct 2, 2024 om 15:17
Huishouden & energie

Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?

Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer

da
daan.s - Mar 15, 2024 om 12:21
Elektronica & tv

Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?

Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer