drob
door drob Nov 10, 2004 om 07:24
Geldzaken & recht

Ticketservice komt niet over de brug

Nadat ik kaarten voor een concert, via internet, had gereserveerd én betaalt, kreeg ik deze niet toegestuurd. Ik heb naar Ticketservice een mail verzonden en antwoord gekregen dat de betaling niet zou zijn voldaan. Dus geen kaarten! Ik bewijs met het bankafschrift dat ik wel betaalt heb en 2 dagen later krijg ik een mailtje dat op 1 november opdracht is gegeven het bedrag terug te storten. Ik wil alleen geen geld terug: ik wilde de kaarten! Maar dat concert is inmiddels geweest en tot op heden heb ik nog geen geldbedrag ontvangen. Voordat ik mijn rechtshulp inschakel wil ik zelf ook wel tot een oplossing met ze komen. Maar op mijn mailtjes en waarschuwingen reageren ze nu niet meer.

Wat zijn de mogelijkheden??

343 3 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 10, 2004 om 08:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag drob,

Het ziet er naar uit dat je opgelicht wordt door ticketservice. Nu ze niet meer reageren op jouw mailtjes en waarschuwingen (ik neem aan dat dat telefonische waarschuwingen zijn) blijft je weinig anders over dan het sturen van een aangetekende brief met ontvangstbevestiging waarin je hen in gebreke stelt wegens wanprestatie en je geld inclusief de portokosten van het aangetekend schrijven terugeist. Gaan ze daar niet op in dan rest inschakeling van je rechtsbijstandadviseur. Sukses, groeten, Ton.

ve
door verwijderd - Nov 10, 2004 om 21:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mooi is dat want na mijn mail vandaag en het schrijven van een brief aan de Consumentenbond én mijn rechtsbijstand (waarvan ik hen ik kennis stelde) krijg ik vandaag bericht dat het geld deze week wordt overgemaakt.

Eerst zien dan geloven natuurlijk.

ve
door verwijderd - Nov 10, 2004 om 22:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nogmaals dag drob,

Dat zie je verkeerd: het is dus eerst geloven en dan pas zien!

Vriendelijke groet, Ton.