ko
door koriander Jul 27, 2009 om 11:54
Geldzaken & recht

TNT

Ik vind het leuk om via internet zaken te bestellen/te verkopen.

Het blijkt dat briefpost per TNT verzonden regelmatig niet aankomt.

Ook kgrijg ik op mijn adres post die wel hetzelfde huisnummer heeft, maar voor iemand anders, in een andere straat met een andere postcode bestemd is.

Met pakjespost gaat het iets beter, maar ook niet optimaal en bovendien is dat zeer duur.

Klagen bij TNT? Ze luisteren beleefd, maar het helpt niets en je hoort ook nooit meer wat.

Hoe los ik dit op, samen met meer klagers bijvoorbeeld?

414 5 Rapporteer

poltol
door poltol - Jul 27, 2009 om 14:11
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Beste koriander,

Dit is een typische kwestie voor het forum. U vindt dat hiernaast in het linker rijtje. Kopieer uw tekst hier en begin dan een item op het forum. Hiet gaat het over vraag en beantwoorden. Veel succes met een eventuele aktie.

Vr.gr. poltol

ko
door koriander - Jul 27, 2009 om 14:12
7 Antwoorden / 2 Vragen

Bedankt voor de tip: ben forum gestart.

harrie
door harrie - Jul 27, 2009 om 14:33
765 Antwoorden / 36 Vragen

Beste ketoembar,

De oorzaak is heel duidelijk, veel echte postbode's zijn aan de kant geschoven en vervangen door nitwits, die veel goedkoper zijn. Degenen die overgebleven zijn moeten 15% salaris inleveren, zonder werkgarantie.

Doordat de kennis en ervaring ook bij het sorteren verdwenen is, gaat er veel fout. Duidelijk een onderschatting door TNT van het belang van de kennis en ervaring van een werknemer.

Over motivatie maar te zwijgen, want TNT kijkt alleen naar de prijs van de werknemer. Hoe goedkoper, hoe beter. Kinderarbeid zullen ze, als het mogelijk zou zijn niet schuwen.

Overigens zie ik kinderen van 10 jaar postbezorgen via Sandd, waarbij de moeder van grote afstand toekijkt.

Leve de liberalisatie!!!

Groeten, Harrie

ko
door koriander - Jul 27, 2009 om 23:25
7 Antwoorden / 2 Vragen

Dank voor jullie reacties.

Ben forum gestart,

Kan Kassa hier eens een uitzending aan wijden?

Heb op Marktplaats ook al een aantal reacties van mensen die ontevreden zijn.

poltol
door poltol - Jul 28, 2009 om 15:12
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo,

U kunt de redactie contacten via het onderste linkje hier links in de rij. Proberen kunt u het altijd.

Vr.gr. poltol