au
door audi2006 Nov 19, 2007 om 11:11
Geldzaken & recht

TNT schadevergoeding?

Ik heb 6 maanden geleden een pakket opgestuurd naar belgie. Deze is nooit aangekomen bij de klant. Het pakket was automatisch verzekerd omdat het naar het buitenland gaat. Uiteraard werd er een onderzoek ingesteld, waarop ik ruim 5 maanden heb moeten wachten, die niets opleverde. Nu heb ik paar dagen terug een schadeformulier ontvangen waarin ik kon invullen wat het pakket waard was etc etc. Ook werd er gevraagd om een originele bon van aankoop van de jukebox. Ik had deze zelf bij neckermann gekocht, en de bon meegezonden bij de jukebox, omdat de klant hierom vroeg i.v.m. de garantie die er nog op zat. Nu heb ik van een medewerker van TNT te horen gekregen dat ik geen vergoeding krijg omdat ik geen bon heb. Wel had ik duidelijk aangegeven dat ik het geld gestort heb gekregen van de klant uit belgie op mijn rekening, zodat ze konden zien hoeveel het pakket waard was.


Wat nu te doen? Waar heb ik recht op?

450 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

brynnar
door brynnar - Nov 19, 2007 om 11:26
1782 Antwoorden / 27 Vragen
0

Probeer eerst eens via de klantenservice van Neckermann te kijken of je een kopie van de aankoopnota kunt krijgen.


Mvgr - B

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 19, 2007 om 11:54
16966 Antwoorden / 202 Vragen
0

U had dus kennelijk de waarde niet vooraf aangegeven. Dan dus maar een kopie van de bon opvragen. Is dit wel een consumentenvraag want u heeft het over uw klant?

ma
door markshare - Nov 19, 2007 om 14:07
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ik had wel een bon, maar kreeg eveneens geen vergoeding van TNT.


 

br
door braider - Nov 19, 2007 om 14:20
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

zit zelf al vanaf 2005 te wachten op antwoord,schade 500 € zogenaamd afgegeven met bon,valse hantekening,en wat verplicht is naam in blokletters,staat er ook niet bij.Ze doen net of ze gek zijn,ik heb de orginale papieren,maar ze reageren niet eens,fijne TNT  ze moeten eens minder aan reclame uitgeven,dan kunnen ze beter hun fouten toegeven en gewoon uitbetalen,bij deze soort van fouten. 

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 19, 2007 om 15:44
16966 Antwoorden / 202 Vragen
0

formeel per aangetekend schrijven in gebreke stelen en vorderen. € 500,00 is de moeite waard om een incassobureau in te schakelen en mijn collegae verwijzen dan vaak naar nedincasso = no cure no pay.


 


www.nedincasso.nl

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

su
susaneggen - Oct 1, 2024 om 12:02
Vakantie & reizen

AirBNB

Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.

Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m ... Lees meer

ha
halicaphi - Oct 6, 2024 om 11:13
Vakantie & reizen

Refund mails alitalia???

Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben? Lees meer

wi
witteke - Oct 5, 2024 om 22:45
Elektronica & tv

Filmbox bij kpn

Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald Lees meer